تاریخ انتشار : جمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۴:۴۱
کد خبر : 65734

امکان تست باتری و شارژ گوشی به بنچمارک انتوتو اضافه شد

امکان تست باتری و شارژ گوشی به بنچمارک انتوتو اضافه شد

امکان تست باتری و شارژ گوشی به بنچمارک انتوتو اضافه شد بنچمارک AnTuTu یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها برای ارزیابی عملکرد گوشی است و حالا خبر رسیده که از این پس شاهد تست شارژ و تست باتری انتوتو..

امکان تست باتری و شارژ گوشی به بنچمارک انتوتو اضافه شد

بنچمارک AnTuTu یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها برای ارزیابی عملکرد گوشی است و حالا خبر رسیده که از این پس شاهد تست شارژ و تست باتری انتوتو هم خواهیم بود.

از زمانی که گوشی‌ها هوشمند همه‌گیر شدند، برنامه‌های بنچمارک نیز جایگاه ویژه‌ای را در میان کاربران و البته تبلیغات تولیدکنندگان به دست آوردند. در حال حاضر بنچمارک‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانند عملکرد پردازنده، حافظه و گرافیک دستگاه شما را به خوبی نشان دهند.

بنچمارک انتوتو کامل‌تر از قبل؛ تست باتری و شارژ هم اضافه شد

این روزها شرکت‌ها توجه ویژه‌ای به فناوری شارژ سریع هم کرده‌اند و متاسفانه از آنجایی که هیچ تست مشخصی برای بررسی این موضوع نیست، کاربران دچار مشکل شده‌اند. به همین خاطر انتوتو که یکی از معروف‌ترین برنامه‌های بنچمارک است، نسخه جدیدی را منتشر کرده که در آن تست‌های مربوط به شارژ باتری گنجانده شده است.

تست باتری انتوتو
تست باتری انتوتو

برای استفاده از این قابلیت باید مراحل زیر را طی کنید:

در نسخه V9.2.7 برنامه انتوتو، وارد صفحه اصلی شوید. شما این قابلیت را در ردیف دوم پایین صفحه مشاهده خواهید کرد. وقتی روی گزینه «Battery Test: Wear Level Test» کلیک کنید، مجموعه‌ای از توضیحات در برابر شما قرار می‌گیرند. در واقع هر بار که تست باتری انتوتو را باز کنید، این توضیحات را مشاهده خواهید کرد.

برای اینکه از دقت نتایج تست باتری مطمئن شوید، لطفا موارد زیر را با دقت بخوانید:

۱- تست را زمانی آغاز کنید که درصد باتری به کمتر از ۳۰ درصد رسیده است و تا زمان پر شدن باتری صبر کنید.

۲- لطفا برای این تست از شارژ اصلی گوشی استفاده کنید و به هیچ وجه گوشی را به درگاه USB رایانه یا دیگر دستگاه‌ها وصل نکنید.

۳- لطفا قابلیت نظارت بر دمای باتری را از قسمت تنظیمات فعال کنید تا برنامه روی وضعیت باتری در هنگام شارژ کاملا نظارت کند (این قابلیت را می‌توانید پس از پایان تست غیرفعال کنید).

۴- لطفا برنامه انتوتو را در طول تست قفل کنید تا مطمئن شوید که چیزی تست را مختل نخواهد کرد.

علاوه بر این موارد، بهتر است تمامی برنامه‌های سنگینی که در پس زمینه فعال هستند را در طول تست ببندید. همچنین سعی کنید که نمایشگر گوشی در این مدت خاموش باشد. پس از اینکه تست کامل شد، شما به اطلاعات متنوعی دسترسی خواهید داشت که از میان آنها می‌توان به زمان شارژ، اطلاعات باتری، تغییر توان شارژ، حداکثر دما در حین شارژ و حداکثر توان شارژ اشاره کرد.

تست باتری انتوتو
تست باتری انتوتو
تست باتری انتوتو

جالب اینکه این اطلاعات به شکلی ساده به نمایش در می‌آیند و درک آنها برای کاربران راحت خواهد بود. در حال حاضر، نسخه V9.2.7 بنچمارک انتوتو در تمامی فروشگاه‌های نرم‌افزاری معتبر قرار گرفته است. البته شما می‌توانید با رفتن به بخش تنظیمات خود برنامه و انتخاب گزینه Version Update هم نسخه جدید را دریافت کنید.

نسخه جدید تست بنچمارک انتوتو می‌تواند در تنها چند گام ساده اطلاعات زیادی در رابطه با باتری و شارژ گوشی به شما بدهد.

منبع :Gizchinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.