تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶
کد خبر : 56558

امکان اجرای بازی‌های پلی‌استیشن ۴ روی پی‌سی فراهم شد

امکان اجرای بازی‌های پلی‌استیشن ۴ روی پی‌سی فراهم شد

امکان اجرای بازی‌های پلی‌استیشن ۴ روی پی‌سی فراهم شداز این پس می‌توانید بازی‌های کنسول پلی‌استیشن ۴ را روی رایانه‌ی خود اجرا کنید.
آیا دلتان برای اجرای بازی‌های پلی‌استیشن ۴ تنگ شده است؟ آیا پلی‌استیشن ۴ خود را فروخته‌اید تا یک پلی‌استیشن ۵ تهیه کنید؟ یا شاید هم دوست داشته باشید برخی عناوین کلاسیک این کنسول را دوباره بازی کنید.
مطالب مرتبط:پلی استیشن ۵ و پلی استیشن ۴ از اپلیکیشن‌های استریم نظیر اپل TV پشتیبانی می‌کنندنقد و بررسی کنسول پلی استیشن ۴ اسلیم|زیبای ناخفتهدرهر صورت خبر خوب برای شما این است که امکان اجرای بازی‌های پلی‌استیشن ۴ روی پی‌سی فراهم شده است. اولین و تنها شبیه‌ساز پایدار پلی‌استیشن ۴ که اسپاین (‌Spine) نام دارد، سرانجام منتشر شد. لازم به ذکر است که این شبیه‌ساز اولین‌بار چند سال قبل معرفی شده بود.
شبیه‌ساز مورد بحث ابتدا در سال ۲۰۱۹ و در پلتفرم یوتیوب معرفی شد. این یعنی دو سال طول کشیده تا توسعه‌دهنده‌ی اسپاین بتواند نسخه‌ی عمومی آن را آماده‌ی انتشار کند. در گزارش کوتاکو (Kotaku) نوشته شده که اسپاین تنها شبیه‌ساز موجود برای اجرای بازی‌های پلی‌استیشن روی پی‌سی نیست، ام..

امکان اجرای بازی‌های پلی‌استیشن ۴ روی پی‌سی فراهم شد

از این پس می‌توانید بازی‌های کنسول پلی‌استیشن ۴ را روی رایانه‌ی خود اجرا کنید.

آیا دلتان برای اجرای بازی‌های پلی‌استیشن ۴ تنگ شده است؟ آیا پلی‌استیشن ۴ خود را فروخته‌اید تا یک پلی‌استیشن ۵ تهیه کنید؟ یا شاید هم دوست داشته باشید برخی عناوین کلاسیک این کنسول را دوباره بازی کنید.

مطالب مرتبط:

  • پلی استیشن ۵ و پلی استیشن ۴ از اپلیکیشن‌های استریم نظیر اپل TV پشتیبانی می‌کنند
  • نقد و بررسی کنسول پلی استیشن ۴ اسلیم|زیبای ناخفته

درهر صورت خبر خوب برای شما این است که امکان اجرای بازی‌های پلی‌استیشن ۴ روی پی‌سی فراهم شده است. اولین و تنها شبیه‌ساز پایدار پلی‌استیشن ۴ که اسپاین (‌Spine) نام دارد، سرانجام منتشر شد. لازم به ذکر است که این شبیه‌ساز اولین‌بار چند سال قبل معرفی شده بود.

شبیه‌ساز مورد بحث ابتدا در سال ۲۰۱۹ و در پلتفرم یوتیوب معرفی شد. این یعنی دو سال طول کشیده تا توسعه‌دهنده‌ی اسپاین بتواند نسخه‌ی عمومی آن را آماده‌ی انتشار کند. در گزارش کوتاکو (Kotaku) نوشته شده که اسپاین تنها شبیه‌ساز موجود برای اجرای بازی‌های پلی‌استیشن روی پی‌سی نیست، اما هیچ‌کدام از نمونه‌های قبلی هنوز برای استفاده‌ی عمومی آماده نشده‌اند.

به‌هر حال باید اشاره کنیم اگرچه اسپاین می‌تواند بازی‌های پلی‌استیشن ۴ را روی پی‌سی اجرا کند، اما شاید امکان اجرای برخی از بازی‌های سطح بالا را نداشته باشد. به‌نظر می‌رسد این شبیه‌ساز بیشتر برای اجرای بازی‌های مستقل که نیاز به پردازش‌های سنگین ندارند توسعه داده شده است، بنابراین نمی‌توان انتظار داشت که اجرای همه‌ی بازی‌های کنسول مورد بحث با اسپاین امکان‌پذیر باشد.

همچنین در نظر داشته باشید که اسپاین فقط یک شبیه‌ساز است که نقش کنسول را برای‌ شما ایفا خواهد کرد و اگر بخواهید بازی‌های مورد نظرتان را روی آن اجرا کنید، باید فایل‌ رام آن بازی‌ها را خودتان تهیه کنید.

نظر شما در این مورد چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با تکفارس و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: UberG

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.