تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۷:۳۵
کد خبر : 40191

اموجی های جدید توییتر باعث نارضایتی برخی از کاربران شده است

اموجی های جدید توییتر باعث نارضایتی برخی از کاربران شده است

اموجی های جدید توییتر باعث نارضایتی برخی از کاربران شده استآیا تا به حال در توییتر پیمایش کرده‌اید و فکر کرده‌اید که این وب سایت باید دارای اموجی‌های بیشتر باشد؟ یا نیاز است تا از اموجی‌های موجود که در فیس بوک هستند، استفاده کند؟ تا به حال هیچ یک از کاربران چنین خواسته‌ای را از توییتر نداشته اند. با این حال، تک کرانچ گزارش می‌دهد که این شرکت در طول ماه گذشته در حال بررسی این موضوع و اضافه کردن اموجی‌های بیشتر بوده برای استفاده توسط کاربران مختلف بوده است.
توییتر پیش از این نیز تغییرات اساسی را در نحوه پاسخ به توییت ایجاد کرده بوداگر به اندازه کافی بزرگ هستند و می‌توانید اتفاق عجیب و خشم ناشی از تصمیم توییتر برای جایگزینی قلب با ستاره را به یاد بیاورید (معروف به مکانی برای اضافه کردن موارد دلخواه)، پس می‌دانید که عموم کاربران توییتر نسبت به چگونگی تعامل با توییت‌ها احساسات شدیدی دارند. اکنون، توییتر در حال بررسی تغییر اساسی دیگری در این موارد است که می‌تواند بار دیگر اوضاع را دگرگون و متشنج کند. این شرکت در طول یک ماه نظرسنجی از کاربران را انجام داده است تا از احساس آن‌ها نسبت به مجموعه..

اموجی های جدید توییتر باعث نارضایتی برخی از کاربران شده است

آیا تا به حال در توییتر پیمایش کرده‌اید و فکر کرده‌اید که این وب سایت باید دارای اموجی‌های بیشتر باشد؟ یا نیاز است تا از اموجی‌های موجود که در فیس بوک هستند، استفاده کند؟ تا به حال هیچ یک از کاربران چنین خواسته‌ای را از توییتر نداشته اند. با این حال، تک کرانچ گزارش می‌دهد که این شرکت در طول ماه گذشته در حال بررسی این موضوع و اضافه کردن اموجی‌های بیشتر بوده برای استفاده توسط کاربران مختلف بوده است.

توییتر پیش از این نیز تغییرات اساسی را در نحوه پاسخ به توییت ایجاد کرده بود

اگر به اندازه کافی بزرگ هستند و می‌توانید اتفاق عجیب و خشم ناشی از تصمیم توییتر برای جایگزینی قلب با ستاره را به یاد بیاورید (معروف به مکانی برای اضافه کردن موارد دلخواه)، پس می‌دانید که عموم کاربران توییتر نسبت به چگونگی تعامل با توییت‌ها احساسات شدیدی دارند. اکنون، توییتر در حال بررسی تغییر اساسی دیگری در این موارد است که می‌تواند بار دیگر اوضاع را دگرگون و متشنج کند. این شرکت در طول یک ماه نظرسنجی از کاربران را انجام داده است تا از احساس آن‌ها نسبت به مجموعه گسترده‌تری از انتقال واکنش‌های مختلف به سبک اموجی مانند آنچه در فیس بوک مشاهده می‌کنید، مطلع شود.

در عکس‌های صفحه نظرسنجی که یک کاربر توییتر به اشتراک گذاشته است، اموجی‌های پیشنهادی به کاربران می‌تواند شامل موارد مختلف و اساسی باشد؛ صورت خنده دار با اشک، چهره‌ای متفکر، چهره‌ای‌ گریان و برخی چهره‌های تند مانند چهره‌های شوکه شده، چهره‌های عصبانی و ایموجی‌های آتشین. این اموجی‌ها همچنین می‌توانند به عنوان گزینه رأی مخالف یا دوست نداشتن استفاده شوند. در طول چندین سال که اموجی‌های مختلف توسط کاربران در فضای مجازی استفاده شده است، آن‌ها توانسته‌اند باعث نارضایتی و خشم بسیاری از افراد شوند.

سخنگوی توییتر به د ورج گفته است:

ما در حال بررسی روش‌های مختلف هستیم تا افراد بتوانند در مکالمات در توییتر ابراز وجود کنند. استفاده از اموجی یک روش مناسب برای انتقال احساسات مختلف به دیگران است.

سخنگوی توییتر تأکید کرده است که تحقیقات این شرکت هنوز در مراحل اولیه است و خاطرنشان کرد که ایموجی‌ها علاوه بر جایگزین کردن دکمه قلب یعنی دوست داشتن فعلی، وجود خواهند داشت. مدیر طراحی توییتر همچنین اشاره کرده است که چنین ویژگی‌هایی ممکن است به زودی در چند توییت مختلف به کاربران ارائه شود. این توییت‌ها به منظور آشنایی بیشتر کاربران با ویژگی‌های جدید توییتر، منتشر خواهند شد.

پاسخ به وسیله اموجی علاوه بر توییتر در پلتفرم‌هایی مانند فیس بوک و اینستاگرام نیز وجود دارد

توییتر

نه واکنش دادن به یک توییت به وسیله ایموجی و نه رأی منفی ویژگی منحصر به فرد توییتر نیست و نخواهد بود. فیس بوک مجموعه‌ای از این نوع اموجی‌ها را در وب سایت خود به کار گرفته است و رأی منفی نیز یکی از ویژگی‌های اصلی بخش نظرات وب سایت ردیت و یوتیوب است. گفته شده است که بخش‌های ردیت و نظرات بیشتر از توییتر و فیس بوک، جایی است که کاربران بیشتر وجود دارند و به عنوان شخصی که به صورت عمومی و توسط خود پست می‌گذارند، ناشناس عمل می‌کنند.

به همین دلیل این ویژگی ممکن است باعث نارضایتی بسیاری از کاربران در حین استفاده از توییتر شود. اگر از یک حساب تصادفی که در ردیت ایجاد شده است، رأی منفی دریافت کند، این رأی منفی می‌تواند از یک حساب کاملاً ناشناس ارسال شده باشد. بسیاری از کاربران از این ویژگی سوء استفاده خواهند کرد. در این صورت، سیستم رأی‌گیری دیگر معتبر نخواهد بود. اما تنها می‌توان این موضوع را تصور کرد که یک رأی منفی در یک توییت، که از حساب شخصی یک فرد با نام و تصویر وی پیوست می‌شود، مانند یک توهین به فرد دیگر باشد. البته این موضوع آنقدر شرم‌آور و ویرانگر نخواهد بود که فردی را از سایت توییتر اخراج کند. شاید چنین ویژگی‌هایی بتواند باعث سرگرمی بسیاری از مخاطبان شود.

۰

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.