تاریخ انتشار : شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸
کد خبر : 583186

امنیت پایین خودروهای ایرانی را در این ویدیو ببینید؛ سرقت در چند ثانیه!

امنیت پایین خودروهای ایرانی را در این ویدیو ببینید؛ سرقت در چند ثانیه!

امنیت پایین خودروهای ایرانی را در این ویدیو ببینید؛ سرقت در چند ثانیه! به تازگی ویدیویی در فضای مجازی در حال دست‌به‌دست شدن است که نشان می‌دهد یک سارق حرفه‌ای برای دزدیدن خودروهای ایرانی تنها به چند ثانیه زمان نیاز دارد. همواره میزان امنیت و ایمنی خودروهای ایرانی موضوع بحث‌برانگیزی بوده است. بسیاری از کارشناسان

امنیت پایین خودروهای ایرانی را در این ویدیو ببینید؛ سرقت در چند ثانیه!

به تازگی ویدیویی در فضای مجازی در حال دست‌به‌دست شدن است که نشان می‌دهد یک سارق حرفه‌ای برای دزدیدن خودروهای ایرانی تنها به چند ثانیه زمان نیاز دارد.

همواره میزان امنیت و ایمنی خودروهای ایرانی موضوع بحث‌برانگیزی بوده است. بسیاری از کارشناسان معتقدند باز کردن در محصولات سایپا و ایران خودرو چندان سخت نیست و بارها در تست‌ها و شرایط مختلف نیز شاهد درستی این موضوع بوده‌ایم. حال ویدیویی منتشر شده که نشان می‌هد با یک پیچ‌گوشتی ساده هم می‌توان قفل در، کاپوت و صندوق عقب اتومبیل‌های ایرانی را باز کرد!

در این ویدیو یک مکانیک به سادگی و در کم‌تر از چند ثانیه در ساینا، سمند، پژو 206، پژو 405 و پراید را به چند روش متفاوت باز می‌کند!

طی سال‌های اخیر به دلایل مختلف میزان سرقت خودروها به شکل چشمگیری افزایش پیدا کرده و نیروی انتظامی بارها در این باره هشدار داده است. رئیس پلیس آگاهی تهران چندی قبل به راننده‌ها علاوه‌بر رعایت نکات ایمنی همچون پرهیز از پارک خودرو در محل‌های تاریک و درو افتاده، نصب جی‌پی‌اس و دزدگیر مناسب را هم برای پیشگیری از سرقت توصیه کرد.

همچنین مطالعه کنید:

نگاهی به معانی و علت نامگذاری خودروهای ایرانی؛ از پیکان تا ری را

نظر شما در این باره چیست و از چه روش‌هایی برای جلوگیری از سرقت اتومبیل‌تان استفاده می‌کنید؟

مقاله اصلی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.