تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۶:۱۳
کد خبر : 56584

امتیاز بنچمارک پیکسل ۶ پرو گوگل نا امید کننده است

امتیاز بنچمارک پیکسل ۶ پرو گوگل نا امید کننده است

امتیاز بنچمارک پیکسل ۶ پرو گوگل نا امید کننده استامتیاز بنچمارک گوشی هوشمند گوگل پیکسل ۶ پرو نشان می‌دهد قدرت عملکرد این دستگاه از آنچه انتظار می‌رفت کم‌تر است.
بسیاری از افراد هیجان زیادی برای معرفی گوشی‌های سری پیکسل ۶ گوگل دارند. یکی از دلایل جذابیت این محصول، این است که گوگل برای اولین‌بار از تراشه‌ی اختصاصی خود در ساخت پرچمداران جدیدش استفاده کرده است.
مطالب مرتبط:پیکسل ۶ گوگل احتمالاً به اولین مودم ۵G mmWave سامسونگ مجهز می شودتاریخ عرضه پیکسل ۶ در جدیدترین پست گوگل مشخص شدهمچنین انتظار می‌رود گوگل در مدل‌های آینده‌ی پیکسل نیز از پردازنده‌ی اختصاصی خود بهره ببرد. اما متاسفانه امتیاز به‌دست آمده از بنچمارک گوشی‌ پیکسل ۶ پرو، هیجان ما را برای این محصول کم‌تر کرده است.
بر اساس امتیازی که در وب‌سایت بنچمارک گیک‌بنچ منتشر شده، به‌نظر می‌رسد گوشی هوشمند پیکسل ۶ پرو آنقدر‌ها که انتظار می‌رفت قدرتمند نباشد. بر اساس اطلاعات گیک‌بنچ، این دستگاه به یک پردازنده‌ی هشت‌ هسته‌ای مجهز شده که دو هسته‌ی آن روی فرکانس کاری ۲.۸ گیگاهرتز و دو هسته‌‌ی دیگر نیز روی ۲.۲۵ گیگاهرتز تنظیم شده‌اند. چهار هست..

امتیاز بنچمارک پیکسل ۶ پرو گوگل نا امید کننده است

امتیاز بنچمارک گوشی هوشمند گوگل پیکسل ۶ پرو نشان می‌دهد قدرت عملکرد این دستگاه از آنچه انتظار می‌رفت کم‌تر است.

بسیاری از افراد هیجان زیادی برای معرفی گوشی‌های سری پیکسل ۶ گوگل دارند. یکی از دلایل جذابیت این محصول، این است که گوگل برای اولین‌بار از تراشه‌ی اختصاصی خود در ساخت پرچمداران جدیدش استفاده کرده است.

مطالب مرتبط:

  • پیکسل ۶ گوگل احتمالاً به اولین مودم ۵G mmWave سامسونگ مجهز می شود
  • تاریخ عرضه پیکسل ۶ در جدیدترین پست گوگل مشخص شد

همچنین انتظار می‌رود گوگل در مدل‌های آینده‌ی پیکسل نیز از پردازنده‌ی اختصاصی خود بهره ببرد. اما متاسفانه امتیاز به‌دست آمده از بنچمارک گوشی‌ پیکسل ۶ پرو، هیجان ما را برای این محصول کم‌تر کرده است.

بر اساس امتیازی که در وب‌سایت بنچمارک گیک‌بنچ منتشر شده، به‌نظر می‌رسد گوشی هوشمند پیکسل ۶ پرو آنقدر‌ها که انتظار می‌رفت قدرتمند نباشد. بر اساس اطلاعات گیک‌بنچ، این دستگاه به یک پردازنده‌ی هشت‌ هسته‌ای مجهز شده که دو هسته‌ی آن روی فرکانس کاری ۲.۸ گیگاهرتز و دو هسته‌‌ی دیگر نیز روی ۲.۲۵ گیگاهرتز تنظیم شده‌اند. چهار هسته‌ی دیگر این تراشه از فرکانس کاری ۱.۸ گیگاهرتز بهره خواهند برد.

استفاده از این پردازنده باعث شده تا امتیاز عملکرد پیکسل ۶ پرو در بخش تک هسته‌ای ۴۱۴ و در بخش چند هسته‌ای ۲۰۷۴ باشد.

برای مقایسه، باید اشاره کنیم که امتیاز گیک‌بنچ گوشی هوشمند گوگل پیکسل ۴a 5G که سال گذشته معرفی شده و از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۶۵ کوالکام بهره می‌برد در بخش تک‌ هسته‌ای و چند هسته‌ای به‌ترتیب ۵۹۵ و ۱۶۰۲ بوده است.

امتیاز گیک‌بنچ گلکسی اس ۲۱ الترا سامسونگ که به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز شده در بخش تک هسته‌ای ۱۱۳۴ و در بخش چند هسته‌ای ۳۳۲۲ است.

اما این آمار و ارقام برای گوگل پیکسل ۶ پرو چه معنایی دارد؟ این یعنی تراشه‌ی تنسور گوگل یک پردازنده‌ی رده‌بالا نبوده و باید آن را یک پردازنده‌ی محسوب کرد. البته این احتمال هم وجود دارد که امتیاز به‌دست آمده در بنجمارک، مربوط به یک مدل پیش‌ تولید بوده و به‌همین دلیل عملکرد واقعی دستگاه در آن مشخص نشده باشد؛ در این شرایط می‌توان انتظار داشت مدل نهایی پیکسل ۶ پرو عملکرد بهتری از خود نشان دهد.

درهر صورت باید منتظر بمانیم تا ببینیم مدل نهایی پیکسل ۶ پرو چه امتیازی در بنچمارک‌ها به‌دست خواهد آورد. گوگل تا کنون تاریخ دقیقی برای معرفی گوشی‌های هوشمند سری پیکسل ۶ اعلام نکرده، اما بر اساس شایعات منتشر شده، انتظار داریم این محصول اواخر ماه اکتبر رسما رونمایی شوند.

نظر شما در این مورد چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با تکفارس و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: UberG

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.