تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۳:۴۵
کد خبر : 63459

ال جی UltraGear 17G90Q معرفی شد؛ اولین لپ تاپ گیمینگ LG

ال جی UltraGear 17G90Q معرفی شد؛ اولین لپ تاپ گیمینگ LG

ال جی UltraGear 17G90Q معرفی شد؛ اولین لپ تاپ گیمینگ LG ال جی با معرفی اولترا گیر ۱۷G90Q وارد دنیای لپ تاپ های گیمینگ شد. لپ تاپ گیمینگ ال جی UltraGear 17G90Q از گرافیک انویدیا جی‌فورس RTX ..

ال جی UltraGear 17G90Q معرفی شد؛ اولین لپ تاپ گیمینگ LG

ال جی با معرفی اولترا گیر ۱۷G90Q وارد دنیای لپ تاپ های گیمینگ شد. لپ تاپ گیمینگ ال جی UltraGear 17G90Q از گرافیک انویدیا جی‌فورس RTX 3080 Max-Q بهره می‌برد.

در چند سال اخیر ال جی لپ تاپ‌های خوبی را روانه بازار کرده است که از میان آنها اولترابوک‌های سری گرم معروف‌تر بوده‌اند؛ اما این شرکت هرگز وارد بخش گیمینگ نشده بود. تا اینکه امروز با رونمایی از لپ تاپ گیمینگ ال جی UltraGear 17G90Q شرایط تغییر کرد.

لپ تاپ گیمینگ ال جی UltraGear 17G90Q

لپ تاپ گیمینگ ال جی UltraGear

این لپ تاپ نام جذابی ندارد، ولی در عوض ظاهر و مشخصات خوبی را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید DNA لپ تاپ های سری گرم را در لپ تاپ جدید مشاهده کنید؛ زیرا سبک و قابل حمل است. وزن این لپ تاپ به ۲.۷ کیلوگرم می‌رسد و ضخامت آن نیز کمتر از ۲۱.۴ میلی‌متر است.

علیرغم طراحی باریک، ال جی توانسته پردازنده نسل یازدهم اینتل و کارت گرافیک انویدیا جی‌فورس RTX 3080 Max-Q را در دل لپ تاپ جدیدش جا دهد تا در هنگام بازی کاربر با هیچ مشکلی مواجه نشود. وقتی این ترکیب را در کنار یک نمایشگر ۱۷ اینچی با پنل ۳۰۰ هرتزی IPS قرار دهید، متوجه می‌شوید که ال جی می‌خواهد با جدیت رقبا را به چالش بکشد.

شرکت کره‌ای همچنین نرم افزاری به نام LG UltraGear Studio را توسعه داده که به کاربران اجازه می‌دهد تنظیمات مختلف را شخصی‌سازی کنند و بر عملکرد دستگاه خود نظارت داشته باشند. این مورد حتی شامل نورپردازی RGB تک تک دکمه‌های کیبورد‌ می‌شود که البته در این روز‌ها به یک استاندارد در لپ تاپ‌ های گیمینگ بدل شده است.

لپ تاپ گیمینگ ال جی UltraGear

ال جی در مورد اسپیکرهای اولین لپ تاپ گیمینگ خود اطلاعات زیادی را ارائه نداد و فقط به ذکر این نکته بسنده کرد که کاربران صدای سه‌بعدی و واقع گرایانه‌ای را تجربه خواهند کرد و شاهد پشتیبانی از DTS:X Ultra نیز خواهند بود.

معاون بخش محصولات فناوری‌ ال جی در رابطه به این لپ تاپ گفت:

لپ تاپ گیمینگ ال جی اولتراگیر از سخت افزار لازم برای اجرای قوی‌ترین بازی‌های روز برخوردار است و می‌تواند تجربه‌ای روان و پاسخگو که هر گیمری می‌خواهد را ارائه دهد. اولین لپ تاپ گیمینگ ما با سخت افزار پریمیوم، نمایشگر باکیفیت و زیبا و طراحی باریک و سبک خود را از سایر رقبا متمایز می‌کند. راحت بودن حمل نیز دیگر نکته مهم ۱۷G90Q است.

لپ تاپ گیمینگ ال جی UltraGear 17G90Q در اوایل سال ۲۰۲۲ ابتدا در بازار آمریکا و کره جنوبی عرضه خواهد شد و سپس به تدریج راهی سایر بازار‌ها می‌شود. ال جی قصد دارد جزئیات بیشتر مربوط به سری اولترا گیر را در نمایشگاه CES اعلام کند.

منبع :Pocket-lintمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.