تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
کد خبر : 63233

ال جی یک تلویزیون قابل حمل ساخته که با باتری کار می‌کند

ال جی یک تلویزیون قابل حمل ساخته که با باتری کار می‌کند

ال جی یک تلویزیون قابل حمل ساخته که با باتری کار می‌کند شرکت LG هیچوقت از امتحان کردن طرح‌ها و فناوری‌های جدید ابایی نداشته است و حالا نیز شاهد تلویزیون قابل حمل ال جی StandbyME هستیم که با..

ال جی یک تلویزیون قابل حمل ساخته که با باتری کار می‌کند

شرکت LG هیچوقت از امتحان کردن طرح‌ها و فناوری‌های جدید ابایی نداشته است و حالا نیز شاهد تلویزیون قابل حمل ال جی StandbyME هستیم که با باتری کار می‌کند.

زمان زیادی تا نمایشگاه CES 2022 باقی نمانده است و انتظار داریم که شرکت‌های مختلف از گجت‌های نوآورانه خود در آن رونمایی کنند؛ اما شرکت ال جی تصمیم گرفته پیش از این رویداد، یک محصول خاص و البته کاربردی را به نمایش بگذارد.

تلویزیون قابل حمل ال جی StandbyME ؛ یک نوآوری متفاوت از شرکت کره‌ای

تلویزیون قابل حمل ال جی

غول فناوری کره‌ای به ساخت تلویزیون‌های باکیفیت با استفاده از فناوری‌های نوینی همچون اولد، مینی LED، میکرو LED و … شهرت دارد. حالا مشخص شده که ال جی در حال کار روی یک تلویزیون قابل حمل با نام LG StandbyME است.

این تلویزیون ۲۷ اینچی را می‌توان با استفاده از چرخ‌هایی که روی پایه قابل تنظیمش دارد به بخش‌های مختلف خانه برد. استندبای می انرژی مورد نیاز خود را از باتری‌ تامین می‌کند.

تلویزیون قابل حمل ال جی

شما می‌توانید در صورت تمایل تلویزیون را از پایه جدا کنید. البته وقتی که روی پایه قرار دارد نیز می‌توان آن را چرخاند، کج کرد و حتی به صورت عمودی درآورد. به گفته ال جی، تلویزیون StandbyME می‌تواند با هر بار شارژ کامل تا ۳ ساعت دوام بیاورد که یعنی می‌توان برای تماشای چند قسمت از یک سریال یا یک فیلم سینمایی روی آن حساب کرد.

البته این میزان برای برخی عناوین طولانی‌تر مناسب نیست و اگر بخواهید مشتاقانه چندین قسمت از یک سریال را پشت سر هم نگاه کنید، با مشکل مواجه خواهید شد. متاسفانه از آنجایی که ال‌جی پنل ۲۷ اینچ اولد نمی‌سازد، در این دستگاه از یک پنل LCD استفاده کرده است. در حال حاضر برخی از جزئیات مربوط به تلویزیون همچون رزولوشن و دیگر ویژگی‌های آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارند.

تلویزیون قابل حمل ال جی

هرچند که می‌دانیم استندبای می از رابط کاربری لمسی پشتیبانی می‌کند و حتی با سرویس‌های استریمینگ محبوبی همچون نتفلیکس، آمازون پرایم ویدیو و یوتیوب هیچ مشکلی ندارد. در بدنه پشتی تلویزیون نیز یک درگاه USB و حداقل یک درگاه HDMI نیز حضور خواهند داشت.

هنوز قیمت تلویزیون قابل حمل ال جی StandbyME مشخص نشده است؛ اما احتمالا به زودی اطلاعات بیشتری از آن خواهیم شنید.

منبع :Gizmochinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.