تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
کد خبر : 64018

ال جی در حال طراحی یک لپ تاپ غیر معمول با ۳ نمایشگر است!

ال جی در حال طراحی یک لپ تاپ غیر معمول با ۳ نمایشگر است!

ال جی در حال طراحی یک لپ تاپ غیر معمول با ۳ نمایشگر است! شرکت LG احتمالاً در آینده یک لپ تاپ لپ تاپ غیر معمول با سه نمایشگر را به عرضه خواهد رساند. در ادامه تصاویر این لپ تاپ جدید ال جی را ..

ال جی در حال طراحی یک لپ تاپ غیر معمول با ۳ نمایشگر است!

شرکت LG احتمالاً در آینده یک لپ تاپ لپ تاپ غیر معمول با سه نمایشگر را به عرضه خواهد رساند. در ادامه تصاویر این لپ تاپ جدید ال جی را مشاهده کنید.

با توجه به طرح جدیدی در وب‌سایت رسمی سازمان جهانی مالکیت فکری، احتمال دارد ال جی در آینده از یک لپ تاپ جدید با حداقل سه نمایشگر رونمایی کند!

لپ تاپ ال جی با سه نمایشگر

این لپ تاپ جدید ال جی از یک نمایشگر اصلی برخوردار خواهد بود و در دو طرف کیبورد آن، دو نمایشگر جانبی و کمکی تعبیه شده است. نمایشگر سمت راست نقش تاچ‌پد را ایفا می‌کند یا اعداد کیبورد را به نمایش می‌گذارد. نمایشگر سمت چپ نیز به قابلیت‌های فرعی مثل کنترل شدت صدا، تنظیمات برنامه‌ها و… اختصاص خواهد داشت.

لپ تاپ ال جی با سه نمایشگر

ال جی این لپ تاپ را طوری طراحی کرده است که وقتی باز می‌شود، بدنه آن کمی به سمت بالا می‌رود که روی خنک کردن دستگاه و راحتی کاربر هنگام تایپ موثر خواهد بود. همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، فضای خالی بزرگی بالای کیبورد قرار دارد و ممکن است سیستم اسپیکر یا یک نمایشگر دیگر با کنترل لمسی در آن پیاده‌سازی شود.

لپ تاپ ال جی با سه نمایشگر

با این وجود، در حال حاضر مشخص نیست LG چه زمانی یک نسخه نهایی از لپ تاپ غیر معمول خود با سه نمایشگر را روانه بازار خواهد کرد.

همچنین بخوانید:

تلویزیون جدید ال جی وقتی نیازش ندارید ناپدید می‌شود!

LG پس از خروج از بازار گوشی‌های هوشمند، همواره در تلاش برای ارائه گجت‌های نوآورانه دیگر بوده و گفتنی است اخیراً اولین لپ تاپ گیمینگ خود با نام ال جی UltraGear 17G90Q را معرفی کرده است. این لپ تاپ که از یک نمایشگر ۱۷ اینچی و کارت گرافیک انویدیا جی‌فورس RTX 3080 Max-Q بهره می‌برد، اوایل سال ۲۰۲۲ در بازار آمریکا عرضه خواهد شد. البته این تنها یکی از محصولات جدید جذاب این شرکت بزرگ کره‌ای است.

منبع :Gizchinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.