تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰
کد خبر : 67117

المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن توسط ربات‌ها اداره می‌شود + ویدیو

المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن توسط ربات‌ها اداره می‌شود + ویدیو

المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن توسط ربات‌ها اداره می‌شود + ویدیوالمپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن توسط ربات‌ها اداره می‌شود. چین با استفاده از ربات‌های مختلف از جمله ربات‌های آشپز و ربات‌های خدمتکار از شیوع کرونا جلوگ..

المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن توسط ربات‌ها اداره می‌شود + ویدیو

المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن توسط ربات‌ها اداره می‌شود. چین با استفاده از ربات‌های مختلف از جمله ربات‌های آشپز و ربات‌های خدمتکار از شیوع کرونا جلوگیری می‌کند.

المپیک به عنوان یک رویداد ورزشی بزرگ همواره بسیاری از نگاه‌ها را به خود جلب می‌کند، از این رو کشورهای برگزارکننده این رویداد می‌توانند به واسطه آن توانمندی‌های مختلف خود را به نمایش بگذارند. در همین راستا چین به عنوان میزبان المپیک زمستانی ۲۰۲۲ در راستای کاهش تماس بین انسان‌ها برای جلوگیری از شیوع کرونا مجموعه‌ای از ربات‌ها را به خدمت گرفته است.

حضور ربات‌ها در المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن

المپیک زمستانی 2022

برای مثال مسئولان برگزارکننده المپیک از ربات‌های متعددی در رستوران سلف سرویس رسانه‌ها استفاده کردند تا ارائه غذا به افراد با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام شود و انسان‌ها در این مکان کمترین ارتباط را با یکدیگر داشته باشند. در واقع ربات‌ها در این رستوران‌ها غذاها را از طریق سقف به افراد تحویل می‌دهند.

المپیک زمستانی 2022

تعدادی از ربات‌ها نیز وظیفه سنجش دمای بدن افراد را در مرکز ملی ورزش‌های آبی پکن برعهده دارند. برخی دیگر نیز کارهایی چون تهیه نوشیدنی، تحویل غذا، سرخ کردن سیب‌زمینی و همبرگرها را انجام می‌دهند. در واقع در تمام بخش‌های مختلف برگزاری این رویداد بزرگ شاهد حضور پررنگ ربات‌ها هستیم.

المپیک زمستانی 2022

ربات‌های ضدعفونی کننده در راهروها در حال تردد هستند تا با پخش کردن ماده مخصوص سطوح را ضدعفونی کنند. همچنین چین از ربات‌ها ویژه‌ای برای تذکر به افراد برای حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی و پوشیدن ماسک استفاده کرده است. طبق اعلام مسئولان کشور چین، تمام ربات‌های به کار گرفته شده در جریان برگزاری این مسابقات باعث شدند تا هم سطح خدمت‌رسانی ارتقا پیدا کند و همچنین از شیوع کرونا جلوگیری شود.

ویدیو

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.