تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰
کد خبر : 590574

اقدام جنجالی باشگاه پرسپولیس پس از تصمیم عجیب گل محمدی + عکس

اقدام جنجالی باشگاه پرسپولیس پس از تصمیم عجیب گل محمدی + عکس

اقدام جنجالی باشگاه پرسپولیس پس از تصمیم عجیب گل محمدی + عکس به گزارش منیبان، بعد از تساوی روز گذشته پرسپولیس مقابل آلومینیوم، یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری گفت که در بازی‌های بعدی با بازیکنان امید تیمش را به زمین خواهد فرستاد. این در حالی است که امروز همه بازیکنان پرسپولیس در تمرین

اقدام جنجالی باشگاه پرسپولیس پس از تصمیم عجیب گل محمدی + عکس

به گزارش منیبان، بعد از تساوی روز گذشته پرسپولیس مقابل آلومینیوم، یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری گفت که در بازی‌های بعدی با بازیکنان امید تیمش را به زمین خواهد فرستاد.

این در حالی است که امروز همه بازیکنان پرسپولیس در تمرین این تیم حضور داشته و همانند روزهای گذشته تمرین کردند اما رسانه باشگاه پرسپولیس در اقدامی عجیب اعلام کرد که فقط بازیکنان امید تمرین کردند! نکته جالب اینجاست که هیچ عکسی هم از حضور بازیکنان اصلی تیم بزرگسالان منتشر نشده تا خبر خود را به این شکل مستند کنند!

به نظر می‌رسد این سانسور عجیب خبری از سوی بخش رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس در راستای صحبت‌های یحیی گل‌محمدی در نشست خبری روز گذشته انجام شده تا به نوعی تائید کنند که سرمربی سرخ‌ها قصد دارد در بازی با نفت آبادان بازیکنان امید را به زمین بفرستد!

به نظر می‌رسد سانسور عجیب حضور بازیکنان بزرگسال پرسپولیس در خبر تمرین امروز برای تحت فشار قرارداد ارکان متولی فوتبال بوده اما چیزی که در واقعیت وجود دارد این است که امروز کلیه بازیکنان پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی حضور پیدا کرده و تمرین کرده‌اند!

کانال رسمی باش

منبع خبر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.