تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
کد خبر : 16004

افشای قیمت وان پلاس ۸ پرو و تصاویر جدید این گوشی پرچمدار

افشای قیمت وان پلاس ۸ پرو و تصاویر جدید این گوشی پرچمدار

افشای قیمت وان پلاس ۸ پرو و تصاویر جدید این گوشی پرچمدار وان پلاس با پرچمداران اقتصادی خود شناخته می‌شود؛ گوشی هایی که با داشتن بهترین سخت افزارها، خیلی گران نیستند. اما قیمت وان پلاس ۸ پرو (OnePlus 8 Pro) نشان می‌دهد که این کمپانی هم در حال پیوستن به سایر برندهای پریمیوم است.
بر اساس اطلاعاتی که از یک فروشگاه آنلاین در کشور چک به بیرون درز کرده، قیمت وان پلاس ۸ پرو و وان پلاس ۸ در اروپا به شرح زیر است:
وان پلاس ۸ نسخه ۸+۱۲۸ گیگ: ۷۱۹ تا ۷۲۹ یورو وان پلاس ۸ نسخه ۱۲+۲۵۶ گیگ: ۸۱۹ تا ۸۲۹ یورو وان پلاس ۸ پرو نسخه ۸+۱۲۸ گیگ: ۹۱۹ تا ۹۲۹ یورو وان پلاس ۸ پرو نسخه ۱۲+۲۵۶ گیگ: ۱۰۱۹ تا ۱۰۲۹ یورو با این حساب، قیمت پایه گوشی های این سری در قیاس با وان پلاس ۷ تی که سال ۲۰۱۹ عرضه شده بود، حدود ۱۲۰ یورو بیشتر خواهد بود. این افزایش قیمت برای مدل پرو نسبت به وان پلاس ۷ تی پرو، ۱۶۰ یورو است.
گران‌ترین نسخه وان پلاس ۸ پرو بیش از هزار یورو قیمت خواهد داشت البته شاید این موضوع با پشتیبانی از شبکه ۵G توجیه‌پذیر باشد؛ آن هم وقتی که گلکسی اس ۲۰ ۵G برچسب قیمت ۱۰۰۰ یورویی دارد و حتی نسخه ۴G آن با قی..

افشای قیمت وان پلاس ۸ پرو و تصاویر جدید این گوشی پرچمدار

وان پلاس با پرچمداران اقتصادی خود شناخته می‌شود؛ گوشی هایی که با داشتن بهترین سخت افزارها، خیلی گران نیستند. اما قیمت وان پلاس ۸ پرو (OnePlus 8 Pro) نشان می‌دهد که این کمپانی هم در حال پیوستن به سایر برندهای پریمیوم است.

بر اساس اطلاعاتی که از یک فروشگاه آنلاین در کشور چک به بیرون درز کرده، قیمت وان پلاس ۸ پرو و وان پلاس ۸ در اروپا به شرح زیر است:

  • وان پلاس ۸ نسخه ۸+۱۲۸ گیگ: ۷۱۹ تا ۷۲۹ یورو
  • وان پلاس ۸ نسخه ۱۲+۲۵۶ گیگ: ۸۱۹ تا ۸۲۹ یورو
  • وان پلاس ۸ پرو نسخه ۸+۱۲۸ گیگ: ۹۱۹ تا ۹۲۹ یورو
  • وان پلاس ۸ پرو نسخه ۱۲+۲۵۶ گیگ: ۱۰۱۹ تا ۱۰۲۹ یورو

قیمت وان پلاس 8 پرو

با این حساب، قیمت پایه گوشی های این سری در قیاس با وان پلاس ۷ تی که سال ۲۰۱۹ عرضه شده بود، حدود ۱۲۰ یورو بیشتر خواهد بود. این افزایش قیمت برای مدل پرو نسبت به وان پلاس ۷ تی پرو، ۱۶۰ یورو است.

گران‌ترین نسخه وان پلاس ۸ پرو بیش از هزار یورو قیمت خواهد داشت

البته شاید این موضوع با پشتیبانی از شبکه ۵G توجیه‌پذیر باشد؛ آن هم وقتی که گلکسی اس ۲۰ ۵G برچسب قیمت ۱۰۰۰ یورویی دارد و حتی نسخه ۴G آن با قیمت ۹۰۰ یورو فروخته می‌شود. این را هم باید درنظر گرفت که نسل پنجم شبکه موبایل در آغاز راه است و داشتن یک گوشی ۵G برای کوتاه مدت، مزیت چندانی ندارد. ولی اگر خریداران بخواهند چنین دستگاهی را برای بلند مدت نگه دارند، می‌توانند از سرعت بالای این شبکه بهره‌مند شوند.

ناگفته نماند که گوشی های سری وان پلاس ۸ در تاریخ ۲۶ فروردین (۱۴ آوریل) به طور رسمی معرفی خواهند شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.