تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
کد خبر : 29627

افزایش ۸۰ میلیون واحدی در سفارشات گوشی‌های اوپو

افزایش ۸۰ میلیون واحدی در سفارشات گوشی‌های اوپو

افزایش ۸۰ میلیون واحدی در سفارشات گوشی‌های اوپوبحثی که این روزها بر سر زبان‌ها است این است که آیا دیگر شرکت‌های بزرگ چینی سازنده گوشی، هواوی را در نبرد علیه آمریکا و ترامپ یاری می‌کنند یا خیر. این یک سؤال بسیار جدی است که تاکنون جواب مشخصی نداشته است. اما یک چیز کاملاً معلوم است، در بدترین وضعیت اگر هواوی مجبور به ترک بازار گوشی‌های هوشمند شود، فضای خالی به وجود آمده باید پر گردد. سامسونگ و اپل تمام تلاش خود را برای پر کردن این فضا انجام خواهند داد، اما دیگر سازنده‌های بزرگ گوشی نیز عقب نخواهند نشست. با استناد به گزارش ساینس اینویشن برد دیلی (Science Innovation Board Daily)، با توجه به اطلاعاتی که از زنجیره تأمین شرکت اوپو به‌دست آمده است، گوشی‌های این شرکت چینی افزایش ۸۵ تا ۱۰۰ میلیون واحدی را در سفارشات شاهد بوده‌اند.
با استناد به منابع مرتبط با زنجیره تأمین، انتظار می‌رود سهم اوپو از بازار قاره اروپا گسترش پیدا کند و منجر به پر شدن جای خال هواوی در این بازار گردد.
داده‌های شرکت IDC از این خبر می‌دهد که صادرات اوپو در بازار جهانی و بازار چین در سه‌ماه دوم سال ۲۰۲۰ در مبنای سال‌به‌سال..

افزایش ۸۰ میلیون واحدی در سفارشات گوشی‌های اوپو

بحثی که این روزها بر سر زبان‌ها است این است که آیا دیگر شرکت‌های بزرگ چینی سازنده گوشی، هواوی را در نبرد علیه آمریکا و ترامپ یاری می‌کنند یا خیر. این یک سؤال بسیار جدی است که تاکنون جواب مشخصی نداشته است. اما یک چیز کاملاً معلوم است، در بدترین وضعیت اگر هواوی مجبور به ترک بازار گوشی‌های هوشمند شود، فضای خالی به وجود آمده باید پر گردد. سامسونگ و اپل تمام تلاش خود را برای پر کردن این فضا انجام خواهند داد، اما دیگر سازنده‌های بزرگ گوشی نیز عقب نخواهند نشست. با استناد به گزارش ساینس اینویشن برد دیلی (Science Innovation Board Daily)، با توجه به اطلاعاتی که از زنجیره تأمین شرکت اوپو به‌دست آمده است، گوشی‌های این شرکت چینی افزایش ۸۵ تا ۱۰۰ میلیون واحدی را در سفارشات شاهد بوده‌اند.

با استناد به منابع مرتبط با زنجیره تأمین، انتظار می‌رود سهم اوپو از بازار قاره اروپا گسترش پیدا کند و منجر به پر شدن جای خال هواوی در این بازار گردد.

داده‌های شرکت IDC از این خبر می‌دهد که صادرات اوپو در بازار جهانی و بازار چین در سه‌ماه دوم سال ۲۰۲۰ در مبنای سال‌به‌سال کاهشی دو رقمی را شاهد بوده است. اما با این حال، هنوز هم از نظر سهم بازار جهانی در رتبه پنجم باقی ماند. در این بین صادرات اوپو به اروپا در سه‌ماه دوم ۲۰۲۰ در مبنای سال‌به‌سال ۴۱ درصد افزایش داشت و این شرکت را در کنار هواوی و شیائومی در رتبه پنجم قرار داد. در بازار اروپا شیائومی توانست از هواوی پیشی بگیرد و سهم این شرکت از بازار اروپا به ۶۵ درصد رسید. این رشد، بیشترین رشد بین پنج شرکت برتر بود و آنها را در رتبه سوم قرار داد. عدم پشتیبانی از سرویس‌های گوگل باعث شد تا سهم هواوی کاهش یابد.

باید به این نکته اشاره که لیو زوهو (Liu Zuohu) که به‌تازگی به‌عنوان معاون اول هولدینگ اوگا (Oga) معرفی شده است، مسئولیت برنامه‌ریزی و تجربه صف محصولات اوگا را بر عهده خواهد داشت. به‌طور همزمان، موقعیت زوهو به‌عنوان مدیر ارشد اجرایی و بنیان‌گذار شرکت وان‌پلاس حفظ خواهد شد. بنا بر برخی گزارش‌ها سه برند بزرگ اوپو، وان‌پلاس و ریلمی به روند یک‌پارچه شدن منابع خود شتاب بیشتری بخشیده‌اند. این یک‌پارچگی شامل کانل‌های فروش و سیستم‌های خدمات آفلاین نیز می‌شود. تمام این اقدامات تحت قبای برنامه فراگیر گروه تجاری اوگا صورت می‌پذیرد.

در سال‌های اخیر، اوپو همیشه در بین پنج سازنده برتر گوشی‌های هوشمند جای داشته است. بیشتر محصولات این شرکت در چین به‌فروش می‌رسد، اروپا دومین بازاری است که بیشترین سهم فروش اوپو را به خود اختصاص می‌دهد. اما زمانی که این شرکت، ریلمی را یک برند مستقل برای بازار هند معرفی نمود همه چیز تغییر کرد. حال همان طور که معمولاً اتفاق می‌افتد، این برند به یک محبوبیت جهانی دست یافته است. پس می‌توان انتظار داشت که حضورش در گروه اوگا وزن بیشتری پیدا کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.