تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۵:۴۰
کد خبر : 71317

افزایش عجیب و غریب قیمت پژو ۲۰۷ فقط در چند روز گذشته

افزایش عجیب و غریب قیمت پژو ۲۰۷ فقط در چند روز گذشته

افزایش عجیب و غریب قیمت پژو ۲۰۷ فقط در چند روز گذشتهبر اساس بررسی‌های صورت گرفته، قیمت خودروهای پرفروش بازار کشور از جمله قیمت پژو ۲۰۷،‌ امروز نیز همانند روزهای اخیر با افزایش عجیبی همراه شده است.
قیم..

افزایش عجیب و غریب قیمت پژو ۲۰۷ فقط در چند روز گذشته

بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، قیمت خودروهای پرفروش بازار کشور از جمله قیمت پژو ۲۰۷،‌ امروز نیز همانند روزهای اخیر با افزایش عجیبی همراه شده است.

قیمت خودروهای پر طرفدار بازار از ابتدای امسال تاکنون بدون وقفه در حال افزایش بوده است؛ به طوری که تنها طی هفته جاری پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای افزایش قیمت ۲۵ میلیون تومانی را تجربه کرده است. این در صورتی است که بازار در حال تجربه رکود بی سابقه‌ای است و مردم همچنان در انتظار رفع ممنوعیت واردات خودرو به کشور هستند. علاوه بر این تاکنون هیچ‌یک از وعده‌های وزیر صمت نیز عملی نشده و به همین دلیل به تازگی اخباری مبنی بر استیضاح و همچنین استعفای این مقام مسئول مطرح شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ در بازار امروز – ۲۴ فروردین ۱۴۰۱

پژو ۲۰۷ پانوراما مدل ۱۴۰۱ که طی روز گذشته افزایش قیمتی را تجربه نکرده بود، امروز مجددا با افزایش قیمت ۵ میلیون تومانی مواجه شده و به مرز ۳۹۵ میلیون تومان رسیده است. مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز ۵ میلیون تومان گران شده و هم‌اکنون با قیمت ۳۸۰ میلیون تومان در بازار کشور خرید و فروش می‌شود.

قیمت نسخه اتوماتیک و سقف شیشه‌ای این خودرو نیز با مدل ۱۴۰۰ طی امروز ۵ میلیون تومان افزایش پیدا کرده و هم‌اکنون برای خرید این خودرو باید ۵۶۰ میلیون تومان هزینه کرد. این در صورتی است که طی این هفته و تا روز گذشته این خودرو افزایش قیمت ۲۰ میلیون تومانی را تجربه کرده بود.

قیمت سایر خودروهای پرفروش بازار ایران

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ نیز امروز مجددا ۵ میلیون تومان افزایش پیدا کرده و به مرز ۲۹۲ میلیون تومان رسیده است. این در حالی است که طی دو روز گذشته نیز قیمت این خودرو ۵ میلیون تومان افزایش پیدا کرده بود. مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز افزایش قیمت ۵ میلیون تومانی را تجربه کرده است و هم‌اکنون با قیمت ۲۸۲ میلیون تومان در بازار کشور خرید و فروش می‌شود.

پژو 206

نسخه‌های کم‌آپشن و آپشنال پژو ۲۰۶ تیپ ۵ امروز با افزایش قیمت ۲ میلیون تومانی مواجه شده‌اند و در بازار کشور به ترتیب با قیمت‌های ۳۳۷ و ۳۳۲ میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند. قیمت رانا پلاس مدل ۱۴۰۱ نیز امروز ۹ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است و به مرز ۲۹۵ میلیون رسیده است. مدل ۱۴۰۰ این خودرو هم مجددا افزایش قیمت ۶ میلیون تومانی را تجربه کرده است و به قیمت ۲۸۰ میلیون تومان رسیده است.

قیمت سمند ال ایکس ساده مدل ۱‍۴۰۱ امروز ۲ میلیون تومان افزایش پیدا کرده و به مرز ۲۸۰ میلیون تومان رسیده است. مدل ۱۴۰۰ این خودرو هم افزایش قیمت ۱ میلیون تومانی را تجربه کرده است و با قیمت ۲۷۰ میلیون تومان در بازار کشور خرید و فروش می‌شود.

سورن پلاس که طی روزهای گذشته با افزایش قیمت ۸ میلیون تومانی مواجه شده بود،‌ امروز نیز افزایش قیمت ۱۰ میلیون تومانی را تجربه کرده و به ۳۳۰ میلیون تومان رسیده است. قیمت پژو پارس ال ایکس مدل ۱۴۰۱ هم ۵ میلیون تومان افزایش پیدا کرده و ۳۶۵ میلیونی شده است. مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز افزایش قیمت ۷ میلیون تومانی را تجربه کرده و به مرز ۳۵۰ میلیون تومان رسیده است. قیمت نسخه ساده این خودرو ۵ میلیون تومان افزایش پیدا کرده و این خودرو هم‌اکنون با قیمت ۳۰۵ میلیون تومان در بازار کشور به فروش می‌رسد.

سورن

دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ که دیروز با افزایش قیمتی مواجه نشده بود،‌ امروز افزایش قیمت ۳ میلیون تومانی را تجربه کرده و به مرز ۳۷۵ میلیون تومان رسیده است. قیمت مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز ۳ میلیون تومان افزایش پیدا کرده و به مرز ۳۶۳ میلیون تومان رسیده است.

قیمت تارا مدل ۱۴۰۱ امروز ۱۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است و این خودرو هم‌اکنون با قیمت ۵۷۰ میلیون تومان در بازار کشور معامله می‌شود. مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز افزایش قیمت ۵ میلیون تومانی را تجربه کرده و با قیمت ۵۵۰ میلیون تومان در بازار کشور خرید و فروش می‌شود. در نسخه دستی و مدل ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ نیز هر کدام با ۷ و ۸ میلیون افزایش قیمت به ترتیب ۴۱۵ و ۴۳۰ میلیون تومان معامله شدند.

شاهین که طی روزهای گذشته با افزایش قیمت ۱۰ میلیون تومانی مواجه شده بود،‌ امروز افزایش قیمتی را تجربه نکرده و با همان قیمت ۳۵۰ میلیون تومان در بازار کشور خرید و فروش می‌شود.

قیمت پراید ۱۱۱ نیز در بازار امروز ۲ میلیون تومان افزایش یافته است و این خودرو هم‌اکنون با قیمت ۲۰۰ میلیون تومان در بازار کشور معامله می‌شود. پراید ۱۳۱ هم با افزایش قیمت ۱ میلیون تومانی مواجه شده و به مرز ۱۷۶ میلیون تومان رسیده است.

تیبا صندوق‌دار نیز افزایش قیمت را تجربه کرده است و به قیمت ۱۸۷ میلیون تومان رسیده است و قیمت تیبا هاچ بک هم افزایش پیدا کرده و این خودرو هم‌اکنون با قیمت ۱۹۲ میلیون تومان معامله می‌شود.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.