تاریخ انتشار : شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۹:۳۵
کد خبر : 50335

افتتاح پروژه خیرساز “امید و زندگی” در شیراز

افتتاح پروژه خیرساز “امید و زندگی” در شیراز

افتتاح پروژه خیرساز “امید و زندگی” در شیراز ایسنا/فارس پروژه خبرساز “خانه سلامت، امید و زندگی” با ارزش ریالی ۱۹ میلیارد ریال در منطقه ۲ شهرداری شیراز به بهره برداری رسید.
شهردار منطقه دو شیراز شنبه ..

افتتاح پروژه خیرساز "امید و زندگی" در شیراز

ایسنا/فارس پروژه خبرساز "خانه سلامت، امید و زندگی" با ارزش ریالی ۱۹ میلیارد ریال در منطقه ۲ شهرداری شیراز به بهره برداری رسید.

شهردار منطقه دو شیراز شنبه اول خرداد در آیین بهره برداری از این پروژه، گفت: واگذاری زمین این مجموعه توسط شهرداری و مشارکت خیر در احداث خانه سلامت، امید و زندگیز ارزش پروژه را دو چندان کرده است.

غلامرضا شهریاری عنوان کرد: هرچند این پروژه از نظر میزان و مساحت در مقیاس بزرگی نیست اما نفس کار و اهمیت دادن برای رفع مشکلات شهروندان باعث ارزش دوچندان پروژه شده است.

او با اشاره به جمعیت ۲۸۰هزار نفر ساکن در منطقه و مساحت ۵هزار هکتاری در سطح منطقه، عنوان کرد: اقدامات در سطح مناطق باید از روی خلوص باشد.

شهریاری با اشاره به مدت زمان واگذاری زمین توسط شهرداری که حداقل ۶ماه است اظهار کرد: اما روند واگذاری زمین برای این پروژه با دستور شهردار شیراز به دو هفته کاهش یافت.

او تصریح کرد: واگذاری زمین و همکاری شهرداری در ساخت چنین مجموعه ای در راستای ارائه خدمات به قشری از جامعه که دارای مشکلات روحی و روانی هستند،نشان از یک روش و تفکر جدید در شهرداری شیراز دارد.

نایب رئیس مجمع خیرین شهرساز و فرهنگساز شیراز نیز در این مراسم با بیان اینکه در چنین شرایط اقتصادی که دولت در حصر اقتصادی بسر می‌برد مجمع خیرین شهرساز و فرهنگساز پروژه‌های زیادی را به انجام رسانده است، گفت: برای مبارزه با معضلات اجتماعی هیچ راهی جز درمان وجود ندارد و ما نیز امروز زیرساخت درمانی را به بهره برداری می‌رسانیم.

طاهری با بیان اینکه دو نوع نگاه در ارتباط با معضلات وجود دارد، اضافه کرد: یک دیدگاه افراد معتاد را مجرم و دیدگاهی دیگر این افراد را بیمار می‌دانند. از نظر دنیای علمی تحقیقات بی شماری در زمینه معضلات اجتماعی انجام شده و ریشه تمام معضلات اجتماعی را بیماری‌های مختلف عنوان کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.