تاریخ انتشار : شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹
کد خبر : 40568

افتتاح فاز نخست پردیس تئاتر مشهد در تیر ماه

افتتاح فاز نخست پردیس تئاتر مشهد در تیر ماه

افتتاح فاز نخست پردیس تئاتر مشهد در تیر ماه ایسنا/خراسان رضوی رئیس شورای اسلامی شهر مشهد از افتتاح فاز نخست پردیس تئاتر مشهد شامل بلک باکس و فضای‌های عمومی در تیر ماه خبر داد.
محمدرضا حیدری همزمان با هفتم فروردین ماه، روز ملی تئاتر، با انتشار یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: مشهد و خراسان یکی..

افتتاح فاز نخست پردیس تئاتر مشهد در تیر ماه

افتتاح فاز نخست پردیس تئاتر مشهد در تیر ماه

ایسنا/خراسان رضوی رئیس شورای اسلامی شهر مشهد از افتتاح فاز نخست پردیس تئاتر مشهد شامل بلک باکس و فضای‌های عمومی در تیر ماه خبر داد.

محمدرضا حیدری همزمان با هفتم فروردین ماه، روز ملی تئاتر، با انتشار یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: مشهد و خراسان یکی از قطب‌ها و پایگاه‌های اصلی تئاتر در کشور بوده و در برهه‌های مختلف شاهد درخشش هنرمندان مشهدی در رویدادها و جشنواره‌های مختلف بوده‌ایم و از سوی دیگر، استقبال چشمگیر شهروندان شهر امید و زندگی نیز به بهبود شرایط کمک شایانی کرده است. هنرمندانی که با وجود تمامی مشکلات و کمبود امکانات و نبود ‌زیرساخت و بستر مناسب، خوش درخشیدند و نام مشهد را در عرصه تئاتر پرآوازه کردند.

وی ادامه داد: حمایت از هنر و هنرمندان از ابتداء فعالیت به جد مورد توجه شورای پنجم بوده و مدیریت شهری گام‌های ارزشمندی در این جهت برداشته است. از کمک برای اعزام گروه‌های تئاتر به جشنواره‌های مختلف گرفته تا اختصاص سالن و کمک‌های مالی مستقیم و اهتمام در جهت تامین زیرساخت‌های لازم. این حمایت‌ها با شیوع کرونا، رنگ و بوی بیشتری به خود گرفت؛ چراکه این ویروس شرایط بسیار دشواری را از حیث اقتصادی برای هنرمندان رقم زد و فعالیت آن‌ها را تعطیل کرد.

حیدری افزود: یکی از گلایه‌های همیشگی اهالی هنر، نبود سالن اجرای مناسب و کمبود زیرساخت‌ها در شهر مشهد بود. موضوعی که به دغدغه شورای پنجم شهر مشهد تبدیل شد و به منظور رفع این دغدغه‌مندی، عملیات اجرایی ساخت و احداث پردیس تئاتر شهر، پروژه‌ای در مقیاس ملی، با اعتبار ۹۵ میلیارد تومان آغاز شد که بدون شک با توجه به افزایش هزینه‎‌ها، اعتبار بیشتری نیز باید به آن اختصاص یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: بسیار خرسندیم که فاز نخست پروژه، شامل بلک باکس‌ و فضاهای عمومی، تیر ماه ۱۴۰۰ تکمیل و در اختیار هنرمندان و هنردوستان عزیز مشهدی قرار خواهد گرفت؛ امیدواریم سالن اصلی پروژه نیز با اهتمام مدیریت شهری در دوره بعدی، به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.