تاریخ انتشار : شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
کد خبر : 50365

افتتاح شعبه فروشگاه شهروند در محدوده سهروردی/ توضیح مدیر عامل شهروند درباره گوشت های عرضه شده

افتتاح شعبه فروشگاه شهروند در محدوده سهروردی/ توضیح مدیر عامل شهروند درباره گوشت های عرضه شده

افتتاح شعبه فروشگاه شهروند در محدوده سهروردی/ توضیح مدیر عامل شهروند درباره گوشت های عرضه شده عکس آرشیوی است مدیرعامل شرکت شهروند از افتتاح چهل و سومین شعبه فروشگاه شهروند در زمینی به مساحت ۱۱۴۰ متر م..

افتتاح شعبه فروشگاه شهروند در محدوده سهروردی/ توضیح مدیر عامل شهروند درباره گوشت های عرضه شده

افتتاح شعبه فروشگاه شهروند در محدوده سهروردی/ توضیح مدیر عامل شهروند درباره گوشت های عرضه شده
عکس آرشیوی است

مدیرعامل شرکت شهروند از افتتاح چهل و سومین شعبه فروشگاه شهروند در زمینی به مساحت ۱۱۴۰ متر مربع و با ارزش ۱۵۰ میلیارد تومان در محدوده سهروردی خبر داد.

به گزارش ایسنا، کریمی مدیرعامل شرکت فروشگاه شهروند در آئین افتتاح چهل و سومین شعبه فروشگاه شهروند که با حضور شهردار تهران انجام شد گفت: فروشگاه شهروند با قدمتی ۲۷ ساله در زنجیره فروش کشور نقش آفرینی می کند، شعبه ای که امروز افتتاح می شود از سیاست های توسعه ای این فروشگاه بوده که در زمینی به مساحت ۱۱۴۰ متر مربع در چهار طبقه با سقف فروش ۱۰۸۰ متر و سردخانه ای به مساحت ۲۶۳ متر مربع همراه با دو طبقه پارکینگ با ظرفیت هر طبقه ۴۳ خودرو و ارزش ۱۵۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد. پیش بینی شده در این شعبه ماهانه ۷.۵ میلیارد تومان فروش داشته باشیم.

وی افزود: پروژه بعدی برای افتتاح شعب شهروند، فروشگاه همت است که با حدود ۳۰۰۰ متر مربع وسعت و همچنین فروشگاه ماهان کرج با حدود ۱۰۰۰ متر مربع در مرداد ماه افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: در نیمه نخست سال جاری موضوع عرضه فروشگاه شهروند در بورس به اتمام می رسد و این کار اجرایی خواهد شد و امیدواریم به ترتیب شاهد تداوم کار شهروند با همین کیفیت در سال های بعد باشیم. ساختار خوبی در این شرکت به عنوان زیرساخت فراهم شده که امیدواریم عرضه آن در بورس نیز موجب تداوم کار مناسب این شرکت باشد.

کریمی در بخش دیگری از صحبت های خود در خصوص تذکر حبیب زاده عضو شورای شهر تهران درباره عرضه گوشت قرمز بی کیفیت در فروشگاه های شهروند گفت: آقای حبیب زاده نمونه گوشتی برای ما ارسال کردند که هیچ نام و نشانی نداشت و حتی لیبل و فاکتور هم نداشت. این گوشت توسط دستگاه های کنترل کیفیت ما آزمایش شد و هیچ موردی از فساد در این گوشت دیده نشد.

وی افزود: ناظر سازمان دامپزشکی نیز که در فروشگاه ما مقیم است کیفیت این گوشت را مورد پایش قرار دادند اما موردی از فساد مشاهده نشد. در همین روز در فروشگاه شهروند حدود یک تُن گوشت وارد و عرضه شد؛ اما هیچ موردی از اعتراض و مرجوعی نداشتیم. لذا آقای حبیب زاده باید مستندات خود را ارائه بدهند. گوشتی که به عنوان نمونه ارسال شده بود نه لیبل و نه فاکتور خرید داشت. لذا معلوم نیست از شرکت شهروند خریداری شده یا خیر؟ با این وجود همین گوشت نیز فاقد نشانه های فساد بود.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.