تاریخ انتشار : شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
کد خبر : 40542

اعلام ممنوعیت سفر به استان قم در روزهای ۸ و ۹ فروردین

اعلام ممنوعیت سفر به استان قم در روزهای ۸ و ۹ فروردین

اعلام ممنوعیت سفر به استان قم در روزهای ۸ و ۹ فروردین عکس تزئینی است. کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در اطلاعیه شماره ۸ ورود خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی طی روزهای یکشن..

اعلام ممنوعیت سفر به استان قم در روزهای ۸ و ۹ فروردین

اعلام ممنوعیت سفر به استان قم در روزهای ۸ و ۹ فروردین
عکس تزئینی است.

کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در اطلاعیه شماره ۸ ورود خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی طی روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری ( ۸ و ۹ فروردین) به استان قم را ممنوع اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، متن کامل این اطلاعیه بدین شرح است: «در ابتدا لازم است از آحاد ملت به ویژه عزیزانی که در اجرای توصیه‌های قبلی از انجام مسافرت های غیر ضروری خودداری کرده و با ماندن در منزل خادمین خود به ویژه کادر بهداشت و درمان را در خط مقدم این مبارزه یاری کردند، تقدیر و تشکر کنیم.

همانگونه که مستحضرید سرعت شیوع ویروس جهش یافته انگلیسی در اکثر استان‌ها بالا رفته و بستری های روزانه را با افزایش مواجه کرده است و متاسفانه در آستانه حلول عید بزرگ انتظار و جشن فرخنده نیمه شعبان این امر در شهر و استان قم نیز تشدید شده است.

از آنجا که همانند سال گذشته امکان برگزاری مراسم عید بزرگ نیمه شعبان در مسجد جمکران مهیا نیست، برابر تصمیمات جلسه شصت و دوم ستاد ملی مورخ ۷ فروردین ۱۴۰۰ موضوع ورود خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی طی روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری ( ۸ و ۹ فروردین) به استان قم ممنوع است. لذا از عموم هموطنان عزیز درخواست می شود از عزیمت به این استان و مسجد جمکران پرهیز کنید.»

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.