تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
کد خبر : 64963

اعلام تاریخ جدید فروش فیدلیتی و دیگنیتی پرایم بهمن موتور ؛ عرضه سدان رسپکت تا پایان سال

اعلام تاریخ جدید فروش فیدلیتی و دیگنیتی پرایم بهمن موتور ؛ عرضه سدان رسپکت تا پایان سال

اعلام تاریخ جدید فروش فیدلیتی و دیگنیتی پرایم بهمن موتور ؛ عرضه سدان رسپکت تا پایان سال مدیر ارتباطات گروه بهمن با اعلام تاریخ جدید فروش فیدلیتی و دیگنیتی پرایم بهمن موتور گفت سدان رسپکت نی..

اعلام تاریخ جدید فروش فیدلیتی و دیگنیتی پرایم بهمن موتور ؛ عرضه سدان رسپکت تا پایان سال

مدیر ارتباطات گروه بهمن با اعلام تاریخ جدید فروش فیدلیتی و دیگنیتی پرایم بهمن موتور گفت سدان رسپکت نیز تا پایان سال به بازار عرضه خواهد شد.

مجتبی نظری، مدیر ارتباطات گروه بهمن از تمام مشتریان به دلیل اینکه فروش فیدلیتی و دیگنیتی پرایم به تعویق افتاد عذرخواهی کرد و گفت محصولات بهمن موتور روز یکشنبه ۲۶ دی ساعت ۱۰ صبح به شکل آنلاین به فروش خواهند رسید.

فروش فیدلیتی و دیگنیتی پرایم بدون افزایش قیمت

مدیر ارتباطات گروه بهمن در ادامه گفته‌های خود بیان کرد لغو فروش روز دوشنبه ۲۰ دی ماه فقط به مشکلات زیرساخت اینترنتی فروش آنلاین مربوط می‌شود و خبرهایی که در مورد افزایش قیمت و یا دخالت وزارت صمت در این خصوص مطرح نشده صحت ندارد. وی تاکید کرد فروش روز یکشنبه ۲۶ دی ماه با همان قیمت‌های قبلی به انجام خواهد رسید.

فروش فیدلیتی

نظری در ادامه اظهار کرد همچنین وزارت صمت در موضوع فروش محصولات دخالتی نکرده و حمایت از توسعه تولید و همکاری برای رفع موانع افزایش تولید در دستور کار وزیر صمت قرار دارد. ضمن اینکه نخستین خط تولید خودروهای شاسی بلند در شرکت بهمن موتور به‌زودی تکمیل می‌شود که در افزایش تولید محصولات این شرکت تاثیر زیادی خواهد داشت. البته هم‌اکنون سالن نصب پرس‌ها انجام شده و اتاق رنگ و سایر الزامات مربوط به آن نیز در حال آماده‌سازی است. از این رو در آینده نزدیک می‌توان به نیاز انبوه مشتریان محصولات خود به خوبی پاسخ دهیم.

مدیر ارتباطات گروه بهمن در ادامه خبرهایی که در خصوص احتمال افزایش قیمت فیدلیتی و دیگنیتی منتشر شده را رد کرد و گفت در فروش هفته آینده قیمت این محصولات افزایش پیدا نخواهد کرد و آنها طبق بخشنامه فروش دی ماه به مشتریان عرضه می‌شوند.

فروش فیدلیتی

شرکت بهمن موتور با اتخاذ تمهیدات لازم در هر مرحله فروش قصد دارد تا محصولات دیگنیتی و فیدلیتی به مشتریان واقعی عرضه شود. در واقع عدم خرید خودرو در طرح‌های فروش قبلی، داشتن گواهینامه معتبر، عرضه خودرو فقط به افراد بالای ۱۸ سال و عرضه یک خودرو به هر کد ملی از مهم‌ترین این تمهیدات محسوب می‌شوند. وی افزود بهمن موتور همانند دوره‌های قبل ثبت نام با کد ملی و یا کد حقوقی عاملیت‌های خود را ممنوع کرده و این خودروساز حق واگذاری حقوق قراردادی و خودرو به غیر را نیز تایید نمی‌کند.

عرضه سدان رسپکت تا پایان سال

مدیر ارتباطات گروه بهمن در ادامه عنوان کرد خودرو سواری رسپکت که به عنوان یک سدان با مشخصات فنی بالا و آپشن‌های به‌روز محسوب می‌شود نیز تا پایان سال به بازار عرضه خواهد شد. همچنین این شرکت تا پایان سال ون اینرودز را که از آن می‌توان برای حمل بار و شبکه‌های مویرگی فروش استفاده کرد را نیز به بازار عرضه می‌کند.

نظری تاکید کرد گروه بهمن به دنبال عرضه منصفانه خودروها با قیمت واقعی به بازار است و سیاست سایر شرکت‌ها که محصولاتی با همین تکنولوژی و حتی پایین‌تر را با قیمت بالای ۱ میلیارد تومان به فروش می‌رسانند، دنبال نمی‌کند. گروه بهمن در تمام محصولات خود اعم از سبک و تجاری به دنبال رعایت حقوق مشتریان در قیمت و ارائه خدمات ویژه بوده و به همین دلیل بیشترین میزان گارانتی از لحاظ زمانی و کارکرد و خدمات ویژه را به مشتریان ارائه می‌کند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.