تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۶
کد خبر : 51050

اعلام برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان برای بزرگداشت حضرت امام خمینی(س)

اعلام برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان برای بزرگداشت حضرت امام خمینی(س)

کافه دانش: وزارت ورزش و جوانان برنامه‌های این وزارتخانه را برای سی و دومین سالگرد ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی اعلام کرد. به گزارش روابط‌عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (س)، وزارت ورزش و جوانان برنامه‌های این وزارتخانه را برای سی و دومین سالگرد ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی اعلام کرد. با عنایت به اینکه در آستانه …

کافه دانش: وزارت ورزش و جوانان برنامه‌های این وزارتخانه را برای سی و دومین سالگرد ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی اعلام کرد.

به گزارش روابط‌عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (س)، وزارت ورزش و جوانان برنامه‌های این وزارتخانه را برای سی و دومین سالگرد ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی اعلام کرد.

با عنایت به اینکه در آستانه سالروز قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ و سالروز ارتحال ملکوتی رهبر فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) (۱۴ خرداد ۱۳۶۸) قرار داریم و نظر به نقش‌آفرینی و حضور تاریخی و مؤثر جامعه ورزش و جوانان در بزرگداشت این ایام شاخص و ویژه در تاریخ انقلاب، شایسته است ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اعلامی از سوی ستاد استانی مقابله با کرونا نسبت به انجام اقدامات ذیل حسب امکان برنامه‌ریزی مقتضی معمول گردد.

۱-انجام تبلیغات محیطی و فضاسازی چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی با بهره‌گیری از حداکثر ظرفیت‌ها و امکانات تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی در اختیار اعم از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل، ادارات شهرستانی، هیئت‌ها و باشگاه‌های استانی، سمن‌های جوانان و گروه‌ها و کانال‌های فعال مرتبط در شبکه‌های اجتماعی مجازی.

۲-تهیه و نشر و بازنشر محتوای تبلیغی و فرهنگی مرتبط در میان جامعه ورزش و جوانان استان با تأکید بر تبیین نقش ورزشکاران و جوانان کشور در شکل‌گیری و پیروزی نهضت ۱۵ خرداد و انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره).

۳-همکاری در تولید، نشر و بازنشر آثار چندرسانه‌ای مرتبط برای تبیین اندیشه و سیره عملی امام (ره) نسبت به مقوله ورزش و جوانان با تأکید بر استفاده از ظرفیت همه رسانه‌ها بالاخص فعالین فضای مجازی.

۴-برگزاری نمایشگاه عکس و اسناد مرتبط با قیام ۱۵ خرداد و سالروز رحلت امام خمینی (ره) با همکاری دیگر دستگاه‌های استانی و سمن‌های جوانان و ورزشکاران استان.

۵-بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و استعدادهای تبلیغی و ترویجی چهره‌های مشهور و قهرمانان ورزشی استان در شناساندن فلسفه قیام امام خمینی (ره) در ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ و معرفی سبک زندگی این رهبر بزرگ قرن.

۶-برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه برای تبیین نهضت امام خمینی (ره) با تأکید بر اندیشه و سیره عملی امام (ره) در جریان شکل‌گیری، پیروزی، هدایت، تثبیت و استمرار و گسترش نهضت تا زمان رحلت ایشان، این نشست‌ها می‌تواند در فضای مجازی برگزار و منتشر گردد.

۷-بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و استعدادهای فرهنگی و تبلیغی و ترویجی سمن‌های جوانان در طراحی و برگزاری مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و تبیین اندیشه‌ها و سیره عملی امام با تأکید بر استفاده از فضای مجازی.

۸-تقدیر و تجلیل از ایثارگران انقلاب اسلامی بالاخص عضو جامعه ورزش استان.

۹-برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی در میان جامعه ورزش و جوانان استان با موضوع انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) با همکاری سمن‌های جوانان و هیئت‌های ورزشی و دستگاه‌های ذی‌ربط در استان.

۱۰-برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی در خصوص نقش امام (ره) در هدایت و پیروزی انقلاب و استقرار نظام مردم‌سالار با همکاری نهادها و دستگاه‌های ذی‌ربط استان در فضای مجازی.

۱۱-تهیه و نشر و بازنشر کلیپ‌های ویژه شامل انجام مصاحبه با پیش‌کسوتان عرصه انقلاب اسلامی در استان و خاطره گویی چهره‌های انقلابی و ایثارگران شاخص استان.

۱۲- انجام سایر اقدامات مرتبط حسب تشخیص و ابتکار اداره کل.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.