تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۴۱
کد خبر : 69089

اظهار نظر عجیب استیو وزنیاک، هم بنیانگذار اپل درباره بیت کوین

اظهار نظر عجیب استیو وزنیاک، هم بنیانگذار اپل درباره بیت کوین

اظهار نظر عجیب استیو وزنیاک، هم بنیانگذار اپل درباره بیت کویناستیو وزنیاک، هم بنیانگذار شرکت اپل به عنوان یکی از تأثیرگذارترین افراد فعال در صنعت فناوری، اظهار نظری جنجالی در مورد بیت کوین کرده است!
ت..

اظهار نظر عجیب استیو وزنیاک، هم بنیانگذار اپل درباره بیت کوین

استیو وزنیاک، هم بنیانگذار شرکت اپل به عنوان یکی از تأثیرگذارترین افراد فعال در صنعت فناوری، اظهار نظری جنجالی در مورد بیت کوین کرده است!

تحلیلگران بسیاری از بیت کوین تعریف می‌کنند و عده‌ای نیز با نگاه به داده‌های موجود، به این نتیجه می‌رسند که پایان این رمز ارز فرا رسیده است. چندی پیش یکی از موسسان کمپانی بزرگ اپل، استیو وزنیاک درباره بیت کوین صحبت‌ها کرده بود و این ارز دیجیتال را معجزه ریاضی دانسته بود.

استیو وزنیاک درباره بیت کوین چه می‌گوید؟

بیت کوین

در جدیدترین تحلیل و مصاحبه با آقای وزنیاک، ایشان بیان داشته که محبوبترین رمز ارز و پادشاه ارزهای دیجیتال به مثابه طلای خالص است. البته وی گر چه از بیت کوین تعریف می‌کند و آن را معجزه ریاضی و طلای خالص می‌نامد اما دید خوبی نسبت به بازار کریپتوکارنسی‌ها ندارد. وزنیاک در آخرین مصاحبه مطبوعاتی خود از بیت کوین به نام «ریاضیات طلای خالص» یاد کرد.

هم بنیانگذار اپل در راستای تعریف و تمجیدهایش از بیت کوین، می‌گوید که امروزه پروژه‌های زیادی بر بستر بلاک چین به وجود می‌آیند اما اغلب آنها کلاهبرداری و تقلب است. گفتنی است که وزنیاک برنامه نویس و مهندس الکترونیک افسانه‌ای کامپیوتر است و تا به امروز تحلیل‌های بسیاری درباره بیت کوین کرده است.

بیت کوین

به اعقاد استیو، امروزه بیت کوین نقش حیاتی و اساسی برای بازار دارد و ستاره مشهور رمز ارزهاست. به عقیده وی سایر توکن‌ها سعی دارند تا سرمایه تازه واردهای بازار را جمع آوری کنند. در ادامه مصاحبه‌ای که با وزنیاک شده است وی به استارتاپ‌ها توجه ویژه‌ای نشان می‌دهد و می‌گوید که باید سرمایه گذاران نسبت به این استارتاپ‌ها با دید خوشبینانه تری نگاه کنند چرا که ممکن است هر یک از آنها اپل دیگری باشند.

این برنامه نویس و هم بنیانگذار اپل بر این باور است که بیت کوین شبیه به اینترنت است و تکنولوژی بیت کوین را شگفت زده خواهد کرد. گفته‌های وی در حالی است که چند ماه پیش در پاسخ به یکی از کاربران گفته بود که علاقه زیادی به بیت کوین و سایر توکن‌ها ندارد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.