تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۹:۰۶
کد خبر : 39385

اطلاعیه وزارت بهداشت در خصوص آزمون استخدام پیمانی بهمن ماه

اطلاعیه وزارت بهداشت در خصوص آزمون استخدام پیمانی بهمن ماه

اطلاعیه وزارت بهداشت در خصوص آزمون استخدام پیمانی بهمن ماه اداره کل منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه ای تاکید، کرد: در مرحله بررسی مدارک آزمون استخدامی بهمن ماه، داوطلب می بای..

اطلاعیه وزارت بهداشت در خصوص آزمون استخدام پیمانی بهمن ماه

اطلاعیه وزارت بهداشت در خصوص آزمون استخدام پیمانی بهمن ماه

اداره کل منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه ای تاکید، کرد: در مرحله بررسی مدارک آزمون استخدامی بهمن ماه، داوطلب می بایست طبق خوداظهاری مرحله ثبت نام، کلیه مدارک و مستندات اظهارات خود را به محل قبولی ارائه کند و در صورتی که نتواند اظهارات خود را با مدارک مثبته ثابت کند، نمره و امتیاز اعمال شده وی حذف خواهد شد.

به گزارش ایسنا، در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع کلیه شرکت کنندگان آزمون ۲۴ بهمن سال ۹۹ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می رساند که در تمامی آزمون های استخدامی، ثبت اطلاعات بر اساس خوداظهاری متقاضی از جمله از مدرک تحصیلی، مشخصات شناسنامه‌ای، وضعیت ایثارگری، بومی و امتیاز کرونا در آزمون اخیر وزارت بهداشت انجام می‌شود.

این اطلاعیه می‌افزاید: بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا و همچنین بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور،(مصوبه شورای توسعه) مراتب برخورداری از امتیاز کرونا در متن آگهی آزمون یادشده به صراحت اشاره شده و دستورالعمل و شیوه نامه اعطای امتیازات افرادی که در راستای وظایف و ماموریتهای محوله مستقیما در مقابله با ویروس کرونا و درمان بیماری کرونا (کووید ۱۹) فعالیت نموده باشند به صورت دقیق و شفاف به دانشگاه های علوم پزشکی و موسسات تابعه وزارت ابلاغ شده است. با توجه به حساسیت موضوع و لزوم دقت و صحت کامل در اعمال امتیاز کرونا کمیته ای متشکل از (رییس- معاون- حراست- مسئول بازرسی دانشگاه و نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان) تعیین شده است که فرم مربوط به امتیاز کرونا به تایید آنها می رسد.

بر اساس اطلاعیه مذکور، در مرحله بررسی مدارک، داوطلب می بایست طبق خوداظهاری مرحله ثبت نام، کلیه مدارک و مستندات اظهارات خود را به محل قبولی ارائه کند و در صورتی که نتواند اظهارات خود را با مدارک مثبته ثابت کند، نمره و امتیاز اعمال شده وی حذف خواهد شد و پس از حذف امتیازاتی که نتوانسته صحت آنرا به اثبات برساند، نمره واقعی فرد مجددا محاسبه خواهد شد.

این اطلاعیه می افزاید: با توجه به مراتب فوق داوطلبان توجه داشته باشند، دریافت کارنامه، دلیل بر قبولی نهایی نیست. همانگونه که در نمونه کارنامه قبولی نیز به این موضوع به شرح ذیل اشاره شده است:" این کارنامه صرفا جهت اطلاع داوطلب صادر شده و هیچ گونه حقی برای استخدام داوطلب ایجاد نمی کند."

به گزارش وبدا، در پایان اطلاعیه وزارت بهداشت آمده است: ضمنا بر اساس تذکرات آگهی و شیوه نامه ارسالی، چنانچه در هر مرحله از مراحل استخدامی (اعلام نتایج اولیه، مصاحبه استخدامی، گزینش وپ حتی در صورت پذیرش نهایی و صدور حکم استخدامی) شواهدی دال بر عدم استحقاق داوطلب جهت برخورداری از امتیاز ویژه کرونا، امتیاز بومی و سایر امتیازات(مدرک تحصیلی، وضعیت نظام وظیفه، ایثارگری و…) به دست آید، ضمن کسر امتیاز مربوطه، مطابق با مفاد آگهی استخدامی با وی رفتار خواهد شد و ذینفع حق هیچ‌گونه اعتراضی نخواهد داشت. در صورت صدور گواهی خلاف واقع از سوی کارکنان و مسئولین مربوطه در این زمینه، مراتب از طریق واحدهای نظارتی وزارتخانه، هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری و واحد حقوقی نیز پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.