تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
کد خبر : 37804

اطلاعات مربوط به جلسه تیم کوک با سهامداران اپل

اطلاعات مربوط به جلسه تیم کوک با سهامداران اپل

اطلاعات مربوط به جلسه تیم کوک با سهامداران اپلجلسه سهامداران سالانه اپل صبح امروز به‌صورت مجازی برگزار شد. جلسه برگزارشده به سهامداران این اجازه را می‌دهد تا در مورد پیشنهادات مختلف نظرات خود را اعلام کنند و آن‌ها را به رأی بگذارند و همچنین از مدیران اپل سؤالاتی را مطرح کنند. اپل معمولاً اطلاعات محصولات خود را در جلسات سهامداران فاش نمی‌کند و سال ۲۰۲۱ نیز از این قاعده مستثنی نیست. آنچه بیشتر مردم در مورد آن صحبت می‌کنند، بررسی گزارش درآمد سه‌ماهه اول امسال و تکرار سیاست‌های اپل در مورد حریم خصوصی، محیط زیست و سایر موارد دیگر است.
به‌زودی، محصولات جالب و نوآورانه‌ای از طرف اپل معرفی خواهند شدمدیرعامل شرکت اپل یعنی تیم کوک به سهامداران گفت که سال ۲۰۲۰ یک دوره بزرگ برای این شرکت است. تیم کوک گفت:
اپل بهترین، مفیدترین، مبتکرترین و قابل اعتمادترین محصولات جهان را تولید می‌کند. امسال ما این امر را به مرحله دیگری رسانده‌ایم.
تیم کوک از ارائه جزئیات خاص محصولات آینده این شرکت خودداری کرد، اما گفت «چیزهای جالبی به آیفون‌های جدید اضافه خواهد شد» و «محصولات بزرگی معرفی خواهند شد که دنیای تکنولوژی..

اطلاعات مربوط به جلسه تیم کوک با سهامداران اپل

جلسه سهامداران سالانه اپل صبح امروز به‌صورت مجازی برگزار شد. جلسه برگزارشده به سهامداران این اجازه را می‌دهد تا در مورد پیشنهادات مختلف نظرات خود را اعلام کنند و آن‌ها را به رأی بگذارند و همچنین از مدیران اپل سؤالاتی را مطرح کنند. اپل معمولاً اطلاعات محصولات خود را در جلسات سهامداران فاش نمی‌کند و سال ۲۰۲۱ نیز از این قاعده مستثنی نیست. آنچه بیشتر مردم در مورد آن صحبت می‌کنند، بررسی گزارش درآمد سه‌ماهه اول امسال و تکرار سیاست‌های اپل در مورد حریم خصوصی، محیط زیست و سایر موارد دیگر است.

به‌زودی، محصولات جالب و نوآورانه‌ای از طرف اپل معرفی خواهند شد

مدیرعامل شرکت اپل یعنی تیم کوک به سهامداران گفت که سال ۲۰۲۰ یک دوره بزرگ برای این شرکت است. تیم کوک گفت:

اپل بهترین، مفیدترین، مبتکرترین و قابل اعتمادترین محصولات جهان را تولید می‌کند. امسال ما این امر را به مرحله دیگری رسانده‌ایم.

تیم کوک از ارائه جزئیات خاص محصولات آینده این شرکت خودداری کرد، اما گفت «چیزهای جالبی به آیفون‌های جدید اضافه خواهد شد» و «محصولات بزرگی معرفی خواهند شد که دنیای تکنولوژی را تغییر خواهند داد». اپل در حال‌ توسعه مدل جدید آیفون ۱۳ است که نسخه ارتقاءیافته سری آیفون ۱۲ خواهد بود. علاوه بر این، شایعاتی وجود دارد که در مدل‌های اصلاح‌شده و بازطراحی شده آی مک و مک بوک پرو از تراشه‌های سیلیکون قدرتمندتر اپل استفاده خواهد شد.

ایرپادز مکس در میان منتقدان و خریداران بسیار محبوب است و هوم پد مینی در فصل تعطیلات به‌عنوان «محصول موفق دیگری» معرفی می‌شود.

تیم کوک گفت که در شش سال گذشته، اپل مالکیت نزدیک به ۱۰۰ شرکت را به دست آورده است. کوک گفت:

ما از خریدهای بزرگ خود، با هراندازه‌ای که باشند نمی‌ترسیم. تمرکز ما بر روی شرکت‌های کوچک نوآور است که می‌توانند محصولات ما را ارتقاء دهند و به شرکت ما کمک کنند تا به جلو حرکت کنند.

اپل قصد دارد تا اقدامات بزرگی در زمینه حفظ محیط زیست انجام دهد

تیم کوک هنگام صحبت در مورد مسائل زیست‌محیطی گفت که انتظار می‌رود اپل به «بلند پروازانه ترین هدف خود تاکنون» یعنی دستیابی به عدم مصرف کربن در سراسر زنجیره تأمین خود تا سال ۲۰۳۰ برسد. این موفقیت شرکت اپل را نسبت به رقبا منحصر به فرد می‌کند. کوک گفت:

ما قاطعانه اعتقاد داریم که همه شرکت‌ها -اگر قصد دارند در آینده با ما رقابت کنند- باید از رهبر این رقابت‌ها پیروی کنند.

اپل همچنین در آینده قصد دارد همه محصولات خود را از مواد بازیافت شده محصولات عرضه شده قبلی تولید کند و از زمین چیزی استخراج نخواهد کرد و عزم راسخ اپل انرژی عظیمی را در داخل شرکت اپل ایجاد کرده است تا تغییرات عمده‌ای را ایجاد کند. اپل آداپتور شارژر و هدفون را از بسته‌بندی آیفون‌ها در سال ۲۰۲۰ حذف کرد و این شرکت گفت که این کار را برای دستیابی بیشتر به اهداف زیست‌محیطی و کاهش ضایعات انجام داده است.

تیم کوک در پاسخ به یک سؤال درباره حریم خصوصی گفت:

من همیشه اعتقاد دارم که تنها زمانی صحبت کنید که حرفی برای گفتن داشته باشید. من امیدوار هستم که تلاش‌های اپل برای بهبود وضعیت اپ استور و برنامه‌های دارای نشان حریم خصوصی باعث شفافیت بیشتر در زمینه حریم خصوصی شود. اقدامات ما می‌تواند کل موضوع حریم خصوصی را بهبود بخشد و جامعه مجازی را به جلو سوق دهد. اپل همچنان از قوانین جامع حریم خصوصی فدرال ایالات متحده و همچنین قوانین جهانی و موافقت‌نامه‌های بین‌المللی برای محافظت از «حقوق اساسی حریم خصوصی برای همه مردم» پشتیبانی می‌کند.

شرکت اپل از تأسیس تاکنون به بالاترین سطح موفقیت دست یافته است

تیم کوک در ادامه در مورد بیماری همه‌گیر ویروس کرونا بیان کرد که اپل هنوز در حال یادگیری چیزهای جدید است، اما «نوآوری و خلاقیت برجسته» این شرکت مقاومت کارمندان را در مواقع سخت اثبات می‌کند. کارمندان اپل از سازگاری و همکاری بهتری در مواقع سخت برخوردارند، اما کوک گفت که «جلسات رودررو هنوز هم بهترین گزینه هستند» و بیشتر کارمندان اپل «بسیار مشتاق هستند» تا دوباره در دفتر جمع شوند.

تیم کوک همچنین در مورد تنوع محصولات شرکت اپل، مطالبات اپل، اپل TV پلاس، مقررات مربوط به اپ استور، اهداف آموزشی اپل و همچنین هویت و هدف اصلی شرکت اپل صحبت کرد.

از بسیاری جهات، جهان تغییر کرده است. اما اساساً، اپل تغییر خاصی نکرده است. اپل از گروهی تشکیل شده است که می‌خواهند زندگی خود وقف موارد کنند که می‌توانند زندگی دیگران را غنی سازند و باعث رضایت خاطر، خلاقیت و کمال آن‌ها شوند. ما از نه گفتن به بسیاری از موارد خوشحال و خرسندیم. شرکت ما به‌شدت بر روی موارد خاصی تمرکز دارد برای آنکه بتوانیم بیشترین تأثیر را بر بازار داشته باشیم. ما دائماً در حال نوآوری هستیم. تکنولوژی ساخت انسان، برای انسان. در بهترین و امیدوارکننده‌ترین شرایط، فناوری باید به ما کمک کند تا دنیای جدیدی را برای رفاه همگی بسازیم.

تیم کوک با نگاه به آینده گفت که در سال ۲۰۲۱ با مشکلات خاصی مواجه نخواهد شد، اما باید «به‌طور خلاقانه، خردمندانه و مجدانه» از فرصت‌های ممکن بیشترین استفاده را بکند. تیم کوک بیان کرد که تمام خطوط تولید فعلی آیفون، مک و اپل واچ «پتانسیل پیشرفت بیشتری» را دارند.

تیم کوک گفت که تجارت اپل هرگز به موفقیت حال حاضر نبوده است و او نسبت به آینده خوش‌بین است. اپل به این موضوع فکر کرده است که چگونه به جامعه در دستیابی به دنیایی عادلانه و منصفانه کمک کند. فناوری کلاس جهانی مردم مدار می‌تواند به دستیابی به این هدف کمک کند.

۰

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.