تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۷:۵۰
کد خبر : 64643

اطلاعات جدیدی از ریمیک The Last of Us منتشر شد

اطلاعات جدیدی از ریمیک The Last of Us منتشر شد

اطلاعات جدیدی از ریمیک The Last of Us منتشر شد منبعی قابل اطمینان اطلاعات جالب توجه‌ای درباره ریمیک The Last of Us – لست آف اس از جمله تاریخ انتشار آن را به اشتراک گذاشته است.

مدتی است که..

اطلاعات جدیدی از ریمیک The Last of Us منتشر شد

منبعی قابل اطمینان اطلاعات جالب توجه‌ای درباره ریمیک The Last of Us – لست آف اس از جمله تاریخ انتشار آن را به اشتراک گذاشته است.

مدتی است که شنیده‌ها حکایت از این دارند که استودیوی «ناتی‌ داگ» (Naughty Dog) ریمیک The Last of Us را به‌عنوان پروژه بزرگ بعدی خود توسعه می‌دهد. گفته می‌شود این عنوان فراتر از صرفاً یک بروزرسانی گرافیکی خواهد بود و همچنین ظاهراً فاصله زیادی تا عرضه آن باقی نمانده است.

اینسایدر شناخته‌شده «تام هندرسون» (Tom Henderson) به‌تازگی در توییتر اعلام کرده که به گفته «چندین نفر»، توسعه بازسازی The Last of Us تقریباً به پایان رسیده است و در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ روانه بازار خواهد شد.

بازی The Last of Us

علاوه بر این، به نظر می‌رسد پروژه جدید دیگر استودیوی ناتی داگ هم که یک عنوان مستقل شبیه به حالت Factions بازی The Last of Us است، سال جاری میلادی به عرضه می‌رسد. تام هندرسون اظهار داشته که انتشار حالت چندنفره بازی The Last of Us Part 2 و نسخه Director’s Cut حتمی است ولی هیچ جزئیات دیگری درمورد آن‌ها از جمله تاریخ انتشارشان مشخص نیست. با تایید توسعه «پروژه‌های متعدد» توسط «نیل دراکمن» (Neil Druckmann) در گذشته، می‌توان تقریباً نسبت به صحت گزارش هندرسون مطمئن بود.

همچنین بخوانید:

هرآنچه از سریال Last of Us می‌دانیم؛ تاریخ پخش، بازیگران، داستان

این احتمال وجود دارد که عنوان چندنفره مذکور به‌صورت رایگان همراه با ریمیک The Last of Us عرضه بشود. ناتی داگ پیش‌تر در آگهی‌های استخدام خود اشاره کرده بود که هدف از ارائه همان کیفیت همیشگی عناوین خود در این پروژه چندنفره را دارند. ممکن است این عنوان چندنفره داستان‌های دو نسخه منتشر شده از سری را با یکدیگر ترکیب کند.

منبع :GamingBoltمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.