تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۹:۴۵
کد خبر : 60657

اطلاعات جالبی از هدست واقعیت افزوده اپل منتشر شد

اطلاعات جالبی از هدست واقعیت افزوده اپل منتشر شد

اطلاعات جالبی از هدست واقعیت افزوده اپل منتشر شددو افشاگر مطرح دنیای دیجیتال، اطلاعات جالبی را از هدست واقعیت افزوده اپل منتشر کرده‌اند که طرفداران اپل را نسبت به آینده امیدوار می‌کند.
مارک گورمن، خبر..

هدست واقعیت افزوده اپلاطلاعات جالبی از هدست واقعیت افزوده اپل منتشر شد

دو افشاگر مطرح دنیای دیجیتال، اطلاعات جالبی را از هدست واقعیت افزوده اپل منتشر کرده‌اند که طرفداران اپل را نسبت به آینده امیدوار می‌کند.

مارک گورمن، خبرنگار بلومبرگ در گزارش تازه‌ای مدعی شده که هدست واقعیت افزوده اپل احتمالاً به زودی در سال ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد. گورمن می‌گوید این دستگاه باید به «چیپست‌ها، نمایشگرها و سنسورهای پیشرفته» مجهز باشد. اکنون جزئیات بیشتری در یک گزارش جدید از این هدست منتشر شده است.

این گزارش جدید توسط مینگ چی کو، تحلیلگر ارشد کمپانی اپل که سابقه درخشانی در فاش کردن جزئیات محصولات اپل دارد، منتشر شده است. او می‌گوید هدست AR اپل از Wi-Fi 6E استفاده خواهد کرد که آخرین نسل فناوری بی‌سیم وای فای مورد استفاده برای دستگاه‌های موبایلی و اینترنت اشیاء است. این فناوری نه تنها سرعت بیشتری را ارائه می‌کند، بلکه از تعداد اتصال‌های بیشتری نیز پشتیبانی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

همه چیز درباره عینک واقعیت افزوده اپل؛ از ویژگی‌ها تا قیمت و تاریخ عرضه

آنطور که وب‌سایت ۹to5mac اشاره می‌کند، هدست AR اپل به خاطر رزولوشن بالای محتوایش به پهنای باند بیشتری نیاز دارد و برای آنکه هیچ چیزی با تأخیر در آن به نمایش درنیاید، حتماً باید Latency پایینی داشته باشد. به همین خاطر است که اپل ترجیح داده برای ارائه یک تجربه بدون نقص اتصال، از آخرین نسل Wi-Fi در این گجت استفاده کند.

تا این لحظه مشخص نیست که اپل دقیقاً چه زمانی می‌خواهد از این محصول رونمایی کند. مینگ چی کو پیشتر گفته بود که این دیوایس در سه ماهه پایانی سال ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد و قیمتی بین ۲ هزار تا ۳ هزار دلار خواهد داشت.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.