تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
کد خبر : 66991

اطلاعاتی از دو گوشی جدید شیائومی ردمی ۱۰C و پوکو C4 منتشر شد

اطلاعاتی از دو گوشی جدید شیائومی ردمی ۱۰C و پوکو C4 منتشر شد

اطلاعاتی از دو گوشی جدید شیائومی ردمی ۱۰C و پوکو C4 منتشر شددو گوشی جدید شیائومی ردمی ۱۰C و پوکو C4 به زودی وارد بازار می‌شوند. این دو گوشی امکانات خوبی را در مقابل قیمت مناسب ارائه خواهند کرد.
ما شنی..

اطلاعاتی از دو گوشی جدید شیائومی ردمی ۱۰C و پوکو C4 منتشر شد

دو گوشی جدید شیائومی ردمی ۱۰C و پوکو C4 به زودی وارد بازار می‌شوند. این دو گوشی امکانات خوبی را در مقابل قیمت مناسب ارائه خواهند کرد.

ما شنیده بودیم کمپانی ردمی می‌خواهد گوشی ردمی ۱۰C را سال جاری میلادی وارد بازار هند کند. اکنون این گوشی موفق به کسب گواهی ‌BIS شده که نشان دهنده نزدیک شدن به تاریخ رونمایی از آن است. اما علاوه بر آن، گوشی اقتصادی پوکو C4 نیز گواهی BIS را کسب کرده است.

این دو گوشی قرار است به زودی وارد بازار هند شوند. اگرچه هنوز تاریخ رسمی برای عرضه آن‌ها وجود ندارد، اما ما می‌دانیم که گوشی ردمی ۱۰ سی با سه کد نام Fog و Rain و Wind در حال توسعه است.

باتری ۵۰ مگاپیکسلی به جای ۱۳ مگاپیکسلی در ردمی ۱۰C

موبایل ردمی که با شماره مدل ۲۲۰۳۳۳QBI در دست توسعه است، با چیپستی از برند مدیاتک وارد بازار هند خواهد شد. ولی نام دقیق این چیپست مشخص نیست. این گوشی همچنین به دوربین سه‌گانه مجهز است که شامل حسگر ۵۰ مگاپیکسلی اصلی Samsung ISOCELL S5KJN1، دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی OmniVision می‌شود. از آنجا که دوربین اصلی نسل گذشته این گوشی ۱۳ مگاپیکسلی بود، این پیشرفت چشمگیری برایش محسوب می‌شود.

گوشی پوکو سی ۴ هم شماره مدل مشابهی را با این مدل به اشتراک می‌گذارد. در واقع این گوشی همان گوشی ردمی ۱۰ سی است که با نام متفاوتی وارد برخی دیگر از بازارها می‌شود. از دیگر امکانات این گوشی‌ها می‌توان به یک نمایشگر +HD و باتری‌های بزرگ اشاره کرد.

منبع :gizmochinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.