تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
کد خبر : 41175

اطفای حریق در ارتفاعات آبدان استان بوشهر

اطفای حریق در ارتفاعات آبدان استان بوشهر

اطفای حریق در ارتفاعات آبدان استان بوشهر ایسنا/بوشهر مدیرکل منابع طبیعی استان بوشهر عنوان کرد: شب گذشته مجددا در ارتفاعات شمال شرق آبدان آتش شعله ور شد که با همکاری و شرکت مستقیم بیش از صد نفر از نیرو..

اطفای حریق در ارتفاعات آبدان استان بوشهر

اطفای حریق در ارتفاعات آبدان استان بوشهر

ایسنا/بوشهر مدیرکل منابع طبیعی استان بوشهر عنوان کرد: شب گذشته مجددا در ارتفاعات شمال شرق آبدان آتش شعله ور شد که با همکاری و شرکت مستقیم بیش از صد نفر از نیروهای مردمی، بسیج، منابع طبیعی حریق اطفاء شد.

غلامرضا منتظری با اشاره به استقرار نیروها به ایسنا گفت: با وجود خاموش شدن آتش، نیروها همچنان در منطقه مستقر هستند، دیشب نیز نیروی مستقر داشتیم اما به دلیل کوهستانی بودن منطقه و صعب العبور بودن آن، امکان کنترل و اطفاء حریق سریع کم است.

وی با اشاره به دلیل وقوع آتش سوزی عنوان کرد: این آتش ادامه آتش سوزی ارتفاعات تنگ شور در شهرستان دشتی بود که با عامل انسانی و به دلیل سهل انگاری رخ داد و با توجه به وزش باد به سمت منطقه آبدان و کوه های لنگک و کوه گلی کشیده شد.

مدیرکل منابع طبیعی استان بوشهر با تشکر از همکاری مردم در اطفاء حریق گفت: فعالیت نیروهای کمکی و همکاری مردم محلی در دیّر خیلی بهتر بود و خوشبختانه توانستیم آتش را کنترل کنیم.

منتظری اظهار کرد: زمان وقوع آتش سوزی نیمه شب ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ (شب گذشته) و زمان تقریبی اطفاء حریق نیز ساعت ۱۴ ظهر امروز است.

این مسئول بیان کرد: سطح تقریبی نفوذ آتش حدود ۲۵ هکتار بوده است.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.