تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۳
کد خبر : 69621

اصلاحیه استودیو خلاقیت دلخواه: مرجان دلخواه؛ من دکتر نیستم!

اصلاحیه استودیو خلاقیت دلخواه: مرجان دلخواه؛ من دکتر نیستم!

کافه دانش: استودیو خلاقیت دلخواه، پیرامون اخبار منتشر شده چند روز اخیر خبرگزاری های رسمی، مبنی بر به کار بردن واژه دکتر در نام استاد مرجان دلخواه، اصلاحیه ای را در اختیار رسانه ها قرار داده است. به گزارش سایت خبری تحلیلی کافه دانش، چند روز پیش خبری در خبرگزاری های رسمی، مبنی بر انتخاب …

کافه دانش: استودیو خلاقیت دلخواه، پیرامون اخبار منتشر شده چند روز اخیر خبرگزاری های رسمی، مبنی بر به کار بردن واژه دکتر در نام استاد مرجان دلخواه، اصلاحیه ای را در اختیار رسانه ها قرار داده است.

به گزارش سایت خبری تحلیلی کافه دانش، چند روز پیش خبری در خبرگزاری های رسمی، مبنی بر انتخاب استاد مرجان دلخواه بعنوان اولین سفیر آموزش کشور و بین الملل در حوزه مد و لباس منتشر و در صدر اخبار قرار گرفت.

پیرو اخبار منتشر شده، استودیو خلاقیت دلخواه اصلاحیه ای به این شرح ارسال نمودند:

بسمه تعالی

پیرو اخبار منتشره مبنی بر انتخاب استاد مرجان دلخواه، بعنوان اولین سفیر آموزش طراحی و دوخت در زمینه مد و لباس ایران و خارج از کشور توسط ریاست محترم کانون انجمن‌های صنفی آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای که لوح این افتخار در مراسم رسمی به استاد دلخواه اعطا گردید؛ بدینوسیله ضمن قدردانی از اصحاب رسانه و همچنین تشکر ویژه از هیئت مدیره کانون به استحضار میرساند:

سرکار خانم استاد مرجان دلخواه علیرغم اینکه در حال تحصیل برای کسب مدارج بالاتر علمی هستند؛ اما چون هنوز مدرک دکتری ایشان اخذ نشده است، فلذا درج کلمه دکتر، پیش از نام استاد مرجان دلخواه مورد تأیید ایشان و استودیو خلاقیت دلخواه نیست.

امید است سال پیش رو، سالی پر از اتفاقات شیرین برای تمامی هموطنان و تمامی فارسی زبانان جهان و خصوصا پر از ثروت برای زنان سرزمینمان ایران باشد.

انتشار خبر: کوروش جم

 

 

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.