تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳
کد خبر : 53987

اشتراک “پریمیوم لایت” یوتیوب معرفی شد

اشتراک “پریمیوم لایت” یوتیوب معرفی شد

اشتراک “پریمیوم لایت” یوتیوب معرفی شدگوگل نسخه‌ی ارزان‌تر اشتراک پریمیوم یوتیوب با نام پریمیوم لایت را معرفی کرد. در این اشتراک همانند اشتراک پریمیوم هیچ‌گونه تبلیغاتی در هنگام تماشای ویدیو پخش نمی‌شود و در عین حال، کاربران به برخی ویژگی‌های اشتراک پریمیوم دسترسی نخواهند داشت. اشتراک پریمیوم لایت ابتدا توسط یکی از کاربران ResetEra مشاهده شد و یوتیوب نیز این خبر را در پیامی به وب‌سایت ورج تایید کرد. در حال حاضر این اشتراک تنها در کشورهای بلژیک، دانمارک، فنلاند، لوکزامبورگ، هلند، نروژ و سوئد به‌صورت آزمایشی عرضه شده است.
مطالب مرتبط:قابلیت یوتیوب Shorts به صورت جهانی در دسترس قرار گرفت
یوتیوب ویدیوهای زیان آور را به کاربران پیشنهاد می‌دهد
سخنگوی یوتیوب در مورد این اشتراک اعلام کرد:
ما در حال آزمایش سرویس جدیدی با نام “پریمیوم لایت” در کشورهای نوردیک (به جز ایسلند) و بنلوکس هستیم. پریمیوم لایت شامل ویدیوهای بدون تبلیغات در یوتیوب بوده و هرینه‌ی آن ماهانه ۶٫۹۹ یورو خواهد بود..
برای مقایسه، قیمت اشتراک پریمیوم یوتیوب ماهانه ۱۱٫۹۹ یورو می‌باشد. اشتراک پریمیوم لایت یوتیوب علاوه بر نسخه‌ی تحت ..

اشتراک “پریمیوم لایت” یوتیوب معرفی شد

گوگل نسخه‌ی ارزان‌تر اشتراک پریمیوم یوتیوب با نام پریمیوم لایت را معرفی کرد. در این اشتراک همانند اشتراک پریمیوم هیچ‌گونه تبلیغاتی در هنگام تماشای ویدیو پخش نمی‌شود و در عین حال، کاربران به برخی ویژگی‌های اشتراک پریمیوم دسترسی نخواهند داشت. اشتراک پریمیوم لایت ابتدا توسط یکی از کاربران ResetEra مشاهده شد و یوتیوب نیز این خبر را در پیامی به وب‌سایت ورج تایید کرد. در حال حاضر این اشتراک تنها در کشورهای بلژیک، دانمارک، فنلاند، لوکزامبورگ، هلند، نروژ و سوئد به‌صورت آزمایشی عرضه شده است.

مطالب مرتبط:

  • قابلیت یوتیوب Shorts به صورت جهانی در دسترس قرار گرفت

  • یوتیوب ویدیوهای زیان آور را به کاربران پیشنهاد می‌دهد

سخنگوی یوتیوب در مورد این اشتراک اعلام کرد:

ما در حال آزمایش سرویس جدیدی با نام “پریمیوم لایت” در کشورهای نوردیک (به جز ایسلند) و بنلوکس هستیم. پریمیوم لایت شامل ویدیوهای بدون تبلیغات در یوتیوب بوده و هرینه‌ی آن ماهانه ۶٫۹۹ یورو خواهد بود..

برای مقایسه، قیمت اشتراک پریمیوم یوتیوب ماهانه ۱۱٫۹۹ یورو می‌باشد. اشتراک پریمیوم لایت یوتیوب علاوه بر نسخه‌ی تحت وب این سرویس در اپلیکیشن iOS، اندروید، تلویزیون‌های هوشمند و کنسول‌های خانگی آن نیز قابل استفاده خواهد بود. با این وجود، این سرویس قابلیت‌هایی مانند پخش موزیک بدون تبلیغات، پخش ویدیو در پس‌زمینه و یا دانلود آفلاین را ارائه نخواهد داد.

این اشتراک برای افرادی که از تبلیغات بین ویدیوهای یوتیوب خسته شده‌اند و در عین حال تمایلی به استفاده از ویژگی‌های اشتراک پریمیوم ندارند، گزینه‌ی جذابی است. با این حال، این اشتراک در حال حاضر حدود ۶۰ درصد قیمت اشتراک پریمیوم هزینه در بر دارد و تنها یک‌چهارم از ویژگی‌های آن را ارائه می‌دهد. به‌گفته‌ی یوتیوب، اشتراک پریمیوم لایت در حال حاضر در مرحله‌ی آزمایش بوده و عرضه‌ی نهایی آن به بازخورد کاربران بستگی خواهد داشت.

نظر شما در مورد اشتراک پریمیوم لایت یوتیوب چیست؟ آیا علاقه‌ای به استفاده از این اشتراک دارید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: The Verge

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.