تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۹:۲۰
کد خبر : 17086

اشتراک سالانه طلایی ماهنامه پیوست نسخه چاپی با ۵۰ درصد تخفیف

اشتراک سالانه طلایی ماهنامه پیوست نسخه چاپی با ۵۰ درصد تخفیف

اشتراک سالانه طلایی ماهنامه پیوست نسخه چاپی با ۵۰ درصد تخفیف اشتراک طلایی ماهنامه پیوست نسخه چاپی با تخفیف ۲۵ درصدی برای یک شماره و تخفیف ۵۰ درصدی برای اشتراک یک ساله تا پایان اردیبهشت ارائه می‌شود.
ماهنامه پیوست، با هدف ترغیب مخاطبان خود به بهره‌گیری از الگوی جدید اشتراک و مصرف محتوای الکترونیکی و چاپی این نشریه تحلیلی در بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، علاوه بر انتشار پیش از موعد نسخه آنلاین آن روی وب‌سایت پیوست، امکان خرید نسخه چاپی ماهنامه پیوست را با تخفیف ۲۵ درصد برای یک شماره و ۵۰ درصدی برای اشتراک یکساله روی وب‌سایت پیوست تا پایان اردیبهشت‌ماه فراهم کرد.
مجتبی محمودی، عضو شورای سردبیری و مدیرعامل موسسه پرسش، صاحب امتیاز ماهنامه پیوست، با اشاره به این امکان گفت ماهنامه پیوست در اردیبهشت‌ماه امسال شماره هفتاد و هشتم خود را با موضوع بررسی همه‌جانبه تعدیل نیروی کار در کسب‌وکارهای فناوری اطلاعات ایران و بهره‌گیری از زیرساخت‌های فناوری برای مبارزه با اپیدمی کرونا منتشر کرد. بر خلاف روال همیشگی، این بار پیش از انتشار نسخه چاپی، محتوای کامل ماهنامه پیوست به صورت آنل..

اشتراک سالانه طلایی ماهنامه پیوست نسخه چاپی با ۵۰ درصد تخفیف

اشتراک طلایی ماهنامه پیوست نسخه چاپی با تخفیف ۲۵ درصدی برای یک شماره و تخفیف ۵۰ درصدی برای اشتراک یک ساله تا پایان اردیبهشت ارائه می‌شود.

ماهنامه پیوست، با هدف ترغیب مخاطبان خود به بهره‌گیری از الگوی جدید اشتراک و مصرف محتوای الکترونیکی و چاپی این نشریه تحلیلی در بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، علاوه بر انتشار پیش از موعد نسخه آنلاین آن روی وب‌سایت پیوست، امکان خرید نسخه چاپی ماهنامه پیوست را با تخفیف ۲۵ درصد برای یک شماره و ۵۰ درصدی برای اشتراک یکساله روی وب‌سایت پیوست تا پایان اردیبهشت‌ماه فراهم کرد.

مجتبی محمودی، عضو شورای سردبیری و مدیرعامل موسسه پرسش، صاحب امتیاز ماهنامه پیوست، با اشاره به این امکان گفت ماهنامه پیوست در اردیبهشت‌ماه امسال شماره هفتاد و هشتم خود را با موضوع بررسی همه‌جانبه تعدیل نیروی کار در کسب‌وکارهای فناوری اطلاعات ایران و بهره‌گیری از زیرساخت‌های فناوری برای مبارزه با اپیدمی کرونا منتشر کرد. بر خلاف روال همیشگی، این بار پیش از انتشار نسخه چاپی، محتوای کامل ماهنامه پیوست به صورت آنلاین روی وب‌سایت پیوست قرار می‌گیرد.

به گفته مدیرعامل موسسه پرسش، مخاطبان می‌توانند اشتراک نسخه چاپی ماهنامه پیوست را به صورت تک شماره با ۲۵ درصد تخفیف و اشتراک طلایی یک ساله نسخه چاپی را با ۵۰ درصد تخفیف از وب‌سایت پیوست خریداری و نسخه فیزیکی را سلفون ‌شده از طریق ارسال اختصاصی و پست در سراسر کشور بدون پرداخت هزینه ارسال اختصاصی و پست دریافت کنند.

ماهنامه پیوست

خریداران اشتراک نسخه چاپی ماهنامه پیوست با خرید اشتراک سالانه ماهنامه دو عدد کد تخفیف اشتراک یکساله آنلاین پیوست را به صورت اتوماتیک از طریق ایمیل دریافت می‌کنند که این کدهای تخفیف را می‌توانند به دوستان و آشنایان علاقه‌مند به گزارش‌ها و گفت‌وگوها و اخبار تحلیلی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران هدیه دهند.

برای خرید و دریافت نسخه چاپی می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

راهنمای اشتراک

تکمیل چرخه خدمات محتوایی

محمودی، عضو شورای سردبیری پیوست، با اشاره به انتشار مستمر و پرقدرت نسخه چاپی ماهنامه پیوست گفت پس از شیوع فراگیر کرونا در کشور موسسه پرسش به عنوان صاحب امتیاز ماهنامه پیوست اشتراک آنلاین پیوست را تا ۳۱ خردادماه با کد تخفیف stayhome به منظور همراهی با خانه‌نشینی مخاطبان خود عرضه کرده بود که با استقبال بسیار خوبی از سوی بخش جدیدی از مخاطبان مواجه شد. از همین رو تلاش شد با تلفیق دو حوزه آنلاین و آفلاین امکانات جدیدی برای مخاطبان سایت توسعه‌یافته پیوست فراهم شود.

به گفته او، علاقه‌مندانی که هنوز از اشتراک آنلاین رایگان پیوست تا پایان خردادماه استفاده نکرده‌اند می‌توانند با مراجعه به بخش راهنمای اشتراک وب‌سایت پیوست علاوه بر خرید آنلاین نسخه چاپی ماهنامه، ثبت‌نام کرده و با دریافت عضویت، از کد تخفیف stayhome استفاده کنند.برای استفاده از کد تخفیف رایگان اشتراک پیوست تا پایان خردادماه می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

راهنمای اشتراک

شماره‌ای برای اپراتوری اپیدمی

ماهنامه پیوست به عنوان یک نشریه تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران در نسخه اردیبهشت‌ماه، شماره ۷۸ خود، در بخش پرونده «گزارش ماه» به تعدیل نیروی انسانی در کسب‌وکارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران پرداخته و در گفت‌وگوها، تحلیل‌ها و گزارش‌های مختلف بررسی کرده است که تعدیل نیروی انسانی در کسب‌وکارها چه وضعیتی برای بازار کار و فضای کسب‌وکار و فناوری اطلاعات کشور به وجود آورده و خواهد آورد.

آرش برهمند، سردبیر ماهنامه پیوست توضیح داد این اولین شماره ماهنامه پیوست است که به صورت صد درصد دورکاری و از درون قرنطینه تولید شده است.در بخش خدمت و تجارت که هر ماه به موضوعات خدمات الکترونیکی در ایران اختصاص دارد، در این شماره به تاثیر ویروس کرونا بر نحوه ارائه خدمات الکترونیکی ایران پرداخته‌ایم. در بخش حقوق فناوری این شماره نیز به موضوع دورکاری از منظر قوانین ایران پرداخته شده و آیین‌نامه‌ها و راهکارهای حقوق دورکاری از منظر کارمند و کارفرما مورد بررسی و موشکافی قرار گرفته است تا ابعاد این روند جدید حرفه‌ای به درستی بازبینی شود.

ماهنامه پیوست

به گفته برهمند، تاثیر ویروس کرونا بر تمامی جوانب زندگی بشر امروزی آنچنان بوده که بخش پیوست جهان که هر شماره ترندها و نوآوری‌های جهان فناوری را مورد بررسی قرار می‌دهد، این شماره به فناوری منابع انسانی یا HRا ختصاص یافته و در گزارش‌ها و گفت‌وگوهای تحلیلی عمیق وضعیت فناوری منابع انسانی و ابزارها و کارکردهای آن در دوران کرونا زده و پس از آن مورد توجه تحریریه پیوست واقع شده است.

برهمند ادامه داد:

اما مطالب بخش خوش‌خوان باشگاه مدیران که همواره مدیران صاحب سبک و شرکت‌های بزرگ فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران و استارت‌آپ‌ها را در آن معرفی و بررسی می‌کنیم در این شماره به دلیل عدم امکان حضور فیزیکی در شرکت‌ها و عدم امکان ملاقات حضوری مدیران، به صورت آنلاین تهیه و به عبارتی تولید محتوا شده است؛ چنان که یک روز یک مدیر این شماره به تجربه‌های دیدار پیوست با هفت مدیر صاحب سبک در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران اختصاص یافته که برخی از آنها شناخته شده و برخی همچنان برای مخاطب ایرانی ناشناخته هستند.

ماهنامه پیوست اولین شماره خود را در اسفند۱۳۹۱ با صاحب امتیازی موسسه پرسش (پویندگان راز ستاره شمال) منتشر کرد و تاکنون این نشریه تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، علاوه بر انتشار منظم نسخه‌های چاپی خود، تمامی محتوای هر شماره از ماهنامه پیوست را به همراه اخبار و محتوای صوتی و تصویری حوزه فناوری اطلاعات، روی وب‌سایت اطلاع‌رسانی پیوست به آدرس www.peivast.com و شبکه اجتماعی توییتر و اینستاگرام و کانال تلگرام@peivast قرار داده است. از آذرماه ۱۳۹۸ نیز امکان عضویت و شخصی‌سازی پنل کاربری و امکان دانلود تمامی شماره‌های ماهنامه و نسخه وبی محتواهای منتشر شده را، در کنار پادکست‌ها و نسخه‌های شنیداری و ویدئوهای اختصاصی و اخبار به‌روز فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، برای مخاطبان فراهم کرده است.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.