تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
کد خبر : 55384

اسپیکر AI سامسونگ می‌تواند به یک نمایشگر رولی ۱۲.۴ اینچی تبدیل شود

اسپیکر AI سامسونگ می‌تواند به یک نمایشگر رولی ۱۲.۴ اینچی تبدیل شود

اسپیکر AI سامسونگ می‌تواند به یک نمایشگر رولی ۱۲.۴ اینچی تبدیل شوداسپیکر AI سامسونگ در Korea Display Exhibition به نمایش درآمد. این اسپیکر جذاب می‌تواند به راحتی و در تنها چند ثانیه به یک نمایشگر رولی..

اسپیکر AI سامسونگاسپیکر AI سامسونگ می‌تواند به یک نمایشگر رولی ۱۲.۴ اینچی تبدیل شود

اسپیکر AI سامسونگ در Korea Display Exhibition به نمایش درآمد. این اسپیکر جذاب می‌تواند به راحتی و در تنها چند ثانیه به یک نمایشگر رولی ۱۲.۴ اینچی تبدیل شود.

چند روزی است که نمایشگاه IMID 2021 شروع شده است و تا به اینجای کار دستگاه‌های نمایشگر محور فوق‌العاده‌ای را از تولید کنندگان بزرگی همچون سامسونگ و ال‌جی شاهد بوده‌ایم. ال‌جی از تلویزین ۸۸ اینچی ساند اولد خود رونمایی کرد و یک تخت خواب هوشمند با نمایشگر اولد شفاف ۵۵ اینچی را به نمایش گذاشت.

سامسونگ نیز S-Foldable را به معرض نمایش گذاشت که با دو بار تا شدن به یک گوشی هوشمند تبدیل می‌شود و در حالت باز شده نیز در نقش یک تبلت بزرگ ۱۷.۳ اینچی ظاهر می‌شود. البته این گجت تنها دستگاه نواورانه سامسونگ نبود و شرکت کره‌ای از اسپیکر AI خود نیز رونمایی کرد که می‌تواند در تنها چند ثانیه به یک نمایشگر ۱۲.۴ اینچی تبدیل شود.

دانلود ویدیو

بر اساس ویدیو منتشر شده از Korea Display Exhibition، اسپیکر AI سامسونگ از بدنه‌ای بلند با لبه‌های گرد بهره می‌برد و یک نمایشگر رولی اولد ۱۲.۴ اینچی نیز به دور آن پیچیده شده است.

نکته جالب اینجاست که شما می‌توانید با استفاده از برنامه اختصاصی این اسپیکر و با انتخاب گزینه مربوطه یک نمایشگر ۱۲.۴ اینچی را در اختیار داشته باشید. حرکت نمایشگر سامسونگ از حالت رول شده به یک پنل صاف و برعکس بسیار روان است.

در همین راستا سامسونگ می‌خواهد از نمایشگر ۴۸ اینچی ساند اولد خود و یک مانیتور ۳۴ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز رونمایی کند. اگرچه فناوری‌های به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه جذاب هستند؛ اما مشخص نیست که در نهایت به عنوان یک محصول تجاری روانه بازار شوند.

نظر شما کاربران گجت نیوز درباره اسپیکر AI سامسونگ چیست؟

منبع :Gizmochinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.