تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹
کد خبر : 58068

اسپیکر هوشمند هواوی Sound SE با سیستم عامل HarmonyOS 2 معرفی شد

اسپیکر هوشمند هواوی Sound SE با سیستم عامل HarmonyOS 2 معرفی شد

اسپیکر هوشمند هواوی Sound SE با سیستم عامل HarmonyOS 2 معرفی شداسپیکر هوشمند هواوی Sound SE – با شش بلندگوی مختلف داخلی، سیستم عامل HarmonyOS 2، قابلیت اتصال سریع و طراحی ظاهری زیبا رسماً رونمایی شد.
..

اسپیکر هوشمند هواوی Sound SEاسپیکر هوشمند هواوی Sound SE با سیستم عامل HarmonyOS 2 معرفی شد

اسپیکر هوشمند هواوی Sound SE – با شش بلندگوی مختلف داخلی، سیستم عامل HarmonyOS 2، قابلیت اتصال سریع و طراحی ظاهری زیبا رسماً رونمایی شد.

کمپانی هواوی هنوز هم به خاطر تحریم‌های ایالات متحده با مشکل تولید گوشی‌های هوشمند دست و پنجه نرم می‌کند؛ به همین خاطر است که غول چینی دنیای تکنولوژی تمرکز خودش را روی تولید و توسعه محصولات دیگری گذاشته است. این شرکت در همین راست از یک اسپیکر بی سیم هوشمند به نام هواوی Sound SE برای بازار داخلی چین رونمایی کرده که با قیمت حدودی ۱۲۰ دلاری عرضه خواهد شد.

اسپیکر هواوی ساند اس ای در دو رنگ مشکی (Bright Black) و سفید (White Gold) وارد بازار می‌شود. این دیوایس از چهار اسپیکر شش قطعه استفاده می‌کند که شامل سه اسپیکر فول رنج، یک ووفر و دو رادیاتور منفعل می‌شود. این اسپیکر از معماری آکوستیک Devialet Push-Push، فناوری Devialet SAM و الگوریتم تنظیم Devialet joint استفاده می‌کند.

از فناوری‌های ارتباطی در آن می‌توان به بلوتوث ۴.۲ و Wi-Fi اشاره کرد. در اینجا یک ورودی صوتی ۳.۵ میلی‌متری AUX-in نیز قرار دارد، اگرچه از صدای استریو پشتیبانی نمی‌کند. این اسپیکر همچنین قادر به پخش با DLNA/QPlay است.

اسپیکر هوشمند هواوی Sound SE

اسپیکر هوشمند هواوی از پلتفرم HarmonyOS 2.0 قدرت می‌گیرد و به امکاناتی مثل کنترل لمسی و کنترل صوتی از طریق دستیارهای صوتی مختلف موجود در بازار مجهز است. این اسپیکر همچنین از قابلیت اتصال سریع با دیگر دستگاه‌ها از جمله نمایشگرهای هوشمند و تبلت‌ها نیز برخوردار است. در واقع زمانی که اسپیکر را به دیگر گجت‌های خود نزدیک می‌کنید، به صورت خودکار آن‌ها را شناسایی می‌کند و بدون نیاز به نصب اپلیکیشن خاصی روی دستگاه ثانویه، از طریق یک پنجره پاپ آپ روی صفحه نمایش، اتصال را برقرار می‌کند.

لازم به ذکر است که اسپیکر هوشمند Huawei در ابتدا با قیمتی در حدود ۱۲۰ دلار وارد بازار چین می‌شود؛ اما سپس قیمت آن به نزدیک ۱۴۰ دلار افزایش پیدا می‌کند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.