تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
کد خبر : 56285

اسپیکر بلوتوثی ریلمی همراه رنگ جدید ریلمی بادز ایر ۲ معرفی شدند

اسپیکر بلوتوثی ریلمی همراه رنگ جدید ریلمی بادز ایر ۲ معرفی شدند

اسپیکر بلوتوثی ریلمی همراه رنگ جدید ریلمی بادز ایر ۲ معرفی شدنددو اسپیکر بلوتوثی ریلمی به نام‌های Realme Cobble Bluetooth Speaker و Realme Cobble Speaker همراه رنگ جدید ریلمی بادز ایر ۲ معرفی شدند.
ری..

اسپیکر بلوتوثی ریلمیاسپیکر بلوتوثی ریلمی همراه رنگ جدید ریلمی بادز ایر ۲ معرفی شدند

دو اسپیکر بلوتوثی ریلمی به نام‌های Realme Cobble Bluetooth Speaker و Realme Cobble Speaker همراه رنگ جدید ریلمی بادز ایر ۲ معرفی شدند.

ریلمی امروز میزبان یک رویداد خبری بود و ستاره این رویداد نیز دو گوشی جذاب به نام ریلمی ۸s 5G و ۸i و همچنین تبلت ریلمی تب با بدنه‌ای فوق باریک بودند. اما این شرکت از چندین گجت دیگر نیز در کنار گوشی‌ها و تبلت جدیدش رونمایی کرد. آن‌ها دو اسپیکر بلوتوثی ریلمی به همراه رنگ جدیدی برای ایرباد بی‌سیم ریلمی بادز ۲ هستند.

اسپیکر بلوتوثی ریلمی Cobble Bluetooth

اسپیکر بلوتوثی ریلمی Cobble Bluetooth به یک درایور دینامیک ۵ وات با رادیاتور بیس منفعل مجهز است که بیس عمیقی را در بدنه این اسپیکر کوچک و سبک تولید می‌کند. این اسپیکر دارای فرکانس پاسخگویی بین ۱۱۰ هرتز تا ۱۸ کیلوهرتز است. این اسپیکر صدای موتور را تولید می‌کند، مگر اینکه یک اسپیکر Cobble Bluetooth دیگر را نیز در کنارش بگذارید تا صدای استریو را تولید کنند.

اسپیکر بلوتوثی ریلمی
اسپیکر بلوتوثی ریلمی
اسپیکر بلوتوثی ریلمی
اسپیکر بلوتوثی ریلمی
اسپیکر بلوتوثی ریلمی

استفاده و حمل این اسپیکر در خارج از خانه به لطف گواهی ضد آب IPX5 و وزن بسیار پایین ۲۰۰ گرمی ساده است. شما به لطف تأخیر ۸۸ میلی‌ثانیه‌ای با حالت کم تأخیر درست مثل هدفون‌های ریلمی (که توسط اتصال با بلوتوث نسخه ۵ فراهم می‌شود) می‌توانید از این اسپیکر برای گیمینگ هم استفاده کنید.

این اسپیکر از یک باتری ۱۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی انرژی می‌گیرد که می‌تواند تا ۹ ساعت شارژدهی داشته باشد. از طریق درگاه USB-C این اسپیکر شارژ می‌شود. شارژ‌کامل آن نیز حدود ۲ ساعت و نیم طول خواهد کشید. سازنده به قرار دادن یک کابل شارژ در داخل جعبه آن بسنده کرده و خبری از شارژر نیست.

شما در اپلیکیشن Realme Link سه تنظیم اکولایزر از پیش آماده (حالت +Bass Boost و Dynamic و Bright)، گزینه فعال‌سازی حالت Game و گزینه‌ای برای اتصال به یک اسپیکر ثانویه برای ارائه صدای استریو را مشاهده خواهید کرد. این اسپیکر ۲۵ دلار قیمت دارد و در دو نسخه مشکی و آبی عرضه خواهد شد.

اسپیکر بلوتوثی ریلمی Pocket Bluetooth

اگر به اسپیکری حتی از کوبل سبک‌تر و قابل حمل‌تر بخواهید، ریلمی یک اسپیکر بلوتوثی به نام Pocket Bluetooth با وزن تنها ۱۱۳ گرم را ارائه کرده است. این اسپیکر از یک باتری کوچک‌تر ۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است و تا ۶ ساعت شارژدهی دارد. شارژ این اسپیکر نیز از طریق یک درگاه USB-C، حدود ۲ ساعت و نیم طول خواهد کشید.

اسپیکر بلوتوثی ریلمی
اسپیکر بلوتوثی ریلمی
اسپیکر بلوتوثی ریلمی
اسپیکر بلوتوثی ریلمی

این اسپیکر از یک درایور ۳ وات با رادیاتور بیس منفعل و فرکانس پاسخگویی مشابه برادر بزرگ‌تر خود بهره می‌برد. درست مثل همان مدل با اتصال یک اسپیکر دیگر می‌توانید صدایی استریو داشته باشید. در اینجا یک حالت Game نیز وجود دارد، با این تفاوت که نرخ تأخیر آن را نمی‌دانیم. این اسپیکر نیز همان تنظیمات اکولایزر را داخل اپلیکیشن ریلمی دارد و به گواهی ضد آب IPX5 مجهز است. پس نگرانی بابت خیس شدن آن نداشته باشید. این اسپیکر بی سیم ۱۵ دلار قیمت داشته و در دو مدل مشکی و سفید به فروش می‌رسد.

رنگ جدید ریلمی بادز ایر ۲

در نهایت کمپانی ریلمی از رنگ جدید نزدیک به طلایی برای ایرباد بی‌سیم ریلمی بادز ایر ۲ نیز در این رویداد معرفی کرده است که با همان قیمت نسخه‌های دیگر این هدست (۸۵ دلار) عرضه خواهد شد.

اسپیکر بلوتوثی ریلمی همراه رنگ جدید ریلمی بادز ایر ۲

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.