تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۶:۱۰
کد خبر : 55890

اسپاتیفای: تغییرات اپ‌استور خوب است اما کافی نیست

اسپاتیفای: تغییرات اپ‌استور خوب است اما کافی نیست

اسپاتیفای: تغییرات اپ‌استور خوب است اما کافی نیستاسپاتیفای از تغییراتی اخیرا اپل در اپ‌استور تقدیر کرده اما بنا به اعلام این سرویس استریم موسیقی، تغییرات اعمال شده کافی نیست.
در هفته‌ی اخیر، تغییرات بزرگی در اپ‌استور اعمال شده است. اپل با این تغییرات برخی سیاست‌های فروشگاه اپلیکیشن‌های خود را تغییر داد تا مشکلات اپلیکیشن‌هایی مثل اسپاتیفای و نت‌فلیکس رفع شود.
مطالب مرتبط:اپل به اپلیکیشن‌ها اجازه می‌دهد برای ثبت نام از لینک تحت وب استفاده کنندمدیر سابق اپ استور به دنبال کاهش کارمزد این پلتفرم بودحال اسپاتیفای اعلام کرده که گرچه از این تغییرات استقبال می‌کند، اما تغییرات مورد بحث را کافی نمی‌داند. این موضوع در حساب کاربری توئیتر مدیر حقوقی اسپاتیفای هوراسیو گوتیرز (Horacio Gutierrez) اعلام شده است.
وی در حساب توئیتر خود یک نمودار مقایسه‌ای به اشتراک گذاشته که در آن محدودیت‌هایی که همچنان در اپ‌استور وجود دارد نسبت به بازار آزاد نشان داده شده است. گوتیرز همچنین به این نکته اشاره کرده است که امکاناتی مثل قابلیت اطلاع‌رسانی به کاربران برای استفاده از روش‌های پرداخت جایگزین از طریق ایمیل، که..

اسپاتیفای: تغییرات اپ‌استور خوب است اما کافی نیست

اسپاتیفای از تغییراتی اخیرا اپل در اپ‌استور تقدیر کرده اما بنا به اعلام این سرویس استریم موسیقی، تغییرات اعمال شده کافی نیست.

در هفته‌ی اخیر، تغییرات بزرگی در اپ‌استور اعمال شده است. اپل با این تغییرات برخی سیاست‌های فروشگاه اپلیکیشن‌های خود را تغییر داد تا مشکلات اپلیکیشن‌هایی مثل اسپاتیفای و نت‌فلیکس رفع شود.

مطالب مرتبط:

  • اپل به اپلیکیشن‌ها اجازه می‌دهد برای ثبت نام از لینک تحت وب استفاده کنند
  • مدیر سابق اپ استور به دنبال کاهش کارمزد این پلتفرم بود

حال اسپاتیفای اعلام کرده که گرچه از این تغییرات استقبال می‌کند، اما تغییرات مورد بحث را کافی نمی‌داند. این موضوع در حساب کاربری توئیتر مدیر حقوقی اسپاتیفای هوراسیو گوتیرز (Horacio Gutierrez) اعلام شده است.

وی در حساب توئیتر خود یک نمودار مقایسه‌ای به اشتراک گذاشته که در آن محدودیت‌هایی که همچنان در اپ‌استور وجود دارد نسبت به بازار آزاد نشان داده شده است. گوتیرز همچنین به این نکته اشاره کرده است که امکاناتی مثل قابلیت اطلاع‌رسانی به کاربران برای استفاده از روش‌های پرداخت جایگزین از طریق ایمیل، که اپل در اختیار توسعه‌دهندگان قرار داده بسیار محدود بوده و لزوما برای همه اپلیکیشن‌ها کاربردی نیست.

در ادامه متن توئیت گوتیرز را مشاهده می‌کنید:

از اصلاحاتی که اپل در فروشگاه اپ‌استور اعمال کرده استقبال می‌کنیم، اما این تغییرات کافی نیست.

همانطور که گفتیم هم‌اکنون تغییرات بزرگی در اپ‌استور درحال انجام است که از جمله می‌توان به اعمال این اصلاحات در کره‌ی جنوبی اشاره کرد. بد نیست یادآوری کنیم کره‌‌ی جنوبی از اپل (و همچنین گوگل) درخواست کرده بود تا امکان استفاده ار سرویس‌های پرداخت شخص‌ثالث برای اپلیکیشن‌ها را در این کشور فراهم کند.

افزون بر این، اپل اعلام کرده در ژاپن به اپلیکیشن‌های دسته‌ی ریدر اجازه می‌دهد کاربران را با یک لینک به یک وب‌سایت دیگر منتقل کنند تا بتوانند حساب خود را مدیریت کنند.

به‌هر حال، این پایان ماجرا نبود چراکه برخی از گروه‌های غیرانتفاعی در هند، شکایتی علیه اپل تنظیم کرده‌اند که در این شکایت به سهم ۳۰ درصدی این غول فناوری در پرداخت‌های درون‌ برنامه‌ای اپلیکیشن‌ها اعتراض شده است.

به‌نظر می‌رسد که اپل با گذشت زمان احتمالا تغییرات بیشتری در اپ‌استور اعمال خواهد کرد و همچنین امتیازات بیشتری به توسعه‌دهندگان ارائه خواهد کرد، به‌خصوص اگر این شرکت بخواهد از درگیری‌های حقوقیِ طولانی و اجرای دستوراتی که توسط دادگاه صادر می‌شود اجتناب کند.

حال باید ببینیم این تغییرات به‌مرور چه منافعی برای توسعه‌دهندگان خواهد داشت.

نظر شما در این مورد چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با تکفارس و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: UberG

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.