تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳
کد خبر : 5943

استقبال از جشنواره فیلم فجر بیشتر شده است

استقبال از جشنواره فیلم فجر بیشتر شده است

استقبال از جشنواره فیلم فجر بیشتر شده است با وجود افزایش ظرفیت سینماهای این دوره جشنواره فیلم فجر در پیش‌فروش بلیت‌های مردمی، استقبال از سال‌های قبل بیشتر است. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از ستادخبری جشنواره فیلم فجر، اخبار جدیدی از جشنواره فیلم فجر توسط مدیر روابط عمومی جشنواره منتشر شد.
مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر در ارتباط زنده تلویزیونی با برنامه “صبح بخیر ایران” شبکه یک، ضمن اعلام این خبر که استقبال عمومی از جشنواره فیلم فجر نسبت به سال‌های قبل بیشتر شده است، گفت: سال گذشته برای هر سانس ۷ هزار و ۲۲۹ صندلی اختصاص پیدا کرده بود که این رقم امسال به ۹ هزار و ۳۸۲ صندلی رسید، ۱۴ مجموعه سینمایی دوره ۳۷ به ۱۷ مجموعه در این دوره رسید و ۲۴ سالن به ۳۵ سالن افزایش پیدا کرد.
مسعود نجفی همچنین در ارتباط تلفنی دیگری با برنامه “یه روز تازه” شبکه تهران مجموع ظرفیت بلیت‌های مردمی را ۱۱۹ هزار قطعه عنوان کرد و گفت: تا کنون حدود ۱۰۵ هزار قطعه فروش رفته و تنها سهمیه‌ای در برخی سینماها باقی مانده است که این پیش‌فروش تا ساعت ۱۸ دوم بهمن ادامه خواهد داشت.
مدیر روابط عمومی جشنواره..

استقبال از جشنواره فیلم فجر بیشتر شده است

با وجود افزایش ظرفیت سینماهای این دوره جشنواره فیلم فجر در پیش‌فروش بلیت‌های مردمی، استقبال از سال‌های قبل بیشتر است.

استقبال از جشنواره فیلم فجر بیشتر شده است – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از ستادخبری جشنواره فیلم فجر، اخبار جدیدی از جشنواره فیلم فجر توسط مدیر روابط عمومی جشنواره منتشر شد.

مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر در ارتباط زنده تلویزیونی با برنامه "صبح بخیر ایران" شبکه یک، ضمن اعلام این خبر که استقبال عمومی از جشنواره فیلم فجر نسبت به سال‌های قبل بیشتر شده است، گفت: سال گذشته برای هر سانس ۷ هزار و ۲۲۹ صندلی اختصاص پیدا کرده بود که این رقم امسال به ۹ هزار و ۳۸۲ صندلی رسید، ۱۴ مجموعه سینمایی دوره ۳۷ به ۱۷ مجموعه در این دوره رسید و ۲۴ سالن به ۳۵ سالن افزایش پیدا کرد.

مسعود نجفی همچنین در ارتباط تلفنی دیگری با برنامه "یه روز تازه" شبکه تهران مجموع ظرفیت بلیت‌های مردمی را ۱۱۹ هزار قطعه عنوان کرد و گفت: تا کنون حدود ۱۰۵ هزار قطعه فروش رفته و تنها سهمیه‌ای در برخی سینماها باقی مانده است که این پیش‌فروش تا ساعت ۱۸ دوم بهمن ادامه خواهد داشت.

مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر در گفت‌وگو با برنامه صبحگاهی "سلام صبح بخیر" شبکه سه نیز با اشاره به دو اقدام جدید جشنواره گفت: امسال برای اولین‌بار نام فیلم روی بلیت درج می‌شود، در سال‌های گذشته تنها نام گروه روی بلیت قید می‌شد. همچنین در جهت بهداشت روانی کودکان و نوجوانان، فیلم‌هایی که رده‌بندی سنی دارند روی بلیت به‌عنوان توصیه درج می‌شود.

پوستر فیلم نیکی کریمی منتشر شدمهدی کلهر: جریانی از همان ابتدا قصد حذف انقلاب از سینما را داشت/ به فرمان امام خمینی فیلمبردار به جنگ فرستادم

انتهای پیام/

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.