تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
کد خبر : 51764

از نظر موقعیت جغرافیایی، پروژه شمیم رحمت ۳ (پروژه نخل) در چه جایگاهی قرار دارد؟

از نظر موقعیت جغرافیایی، پروژه شمیم رحمت ۳ (پروژه نخل) در چه جایگاهی قرار دارد؟

همان طور که در جریان هستید، اکنون پروژه های متنوعی در کلان شهر تهران در حال پیاده سازی است و به همین جهت، بسیاری از افراد نسبت به آینده آن کاملا امیدوار هستند. یکی از بزرگ ترین مناطقی که اکنون شاهد ساخت ساختمان های جذابی در آن هستیم، چیتگر است. چیتگر در منطقه ۲۲ تهران …

همان طور که در جریان هستید، اکنون پروژه های متنوعی در کلان شهر تهران در حال پیاده سازی است و به همین جهت، بسیاری از افراد نسبت به آینده آن کاملا امیدوار هستند. یکی از بزرگ ترین مناطقی که اکنون شاهد ساخت ساختمان های جذابی در آن هستیم، چیتگر است. چیتگر در منطقه ۲۲ تهران واقع شده است و شهردار آن از سال ها قبل تصمیم گرفت که چندین برج و شهرک را در آن جا بسازد. همین اتفاق هم رخ داد و اکنون شاهد رونق بیش از پیش این منطقه هستیم.

قطعا ماجرا به همین جا ختم نمی شود و پروژه های دیگری نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت. ظاهرا قرار است تا از فضا های خالی این منطقه به بهترین شکل ممکن استفاده شود تا افراد نیاز به مسکن خود را هر چه سریع تر برطرف نمایند. یکی از این برنامه ها، پروژه شمیم رحمت ۳ است که اکنون در دستور کار قرار دارد و در آینده ای نزدیک باید شاهد ساخت برج های رویایی و فوق العاده ای باشیم.

در بخش قبلی این مقاله در مورد امکانات هر یک از برج های شمیم رحمت ۳ گفته شد. مطلع شدیم که این برج ها از امکاناتی نظیر استخر، سونا، جکوزی، مهد کودک، سالن بدنسازی و لابی ۲۴ ساعته برخوردار خواهند بود که نباید از این جزئیات به سادگی رد شد.

قطعا این امکانات باعث فراهم شدن رفاه بسیاری از مردم کشور خواهد شد. ضمنا توضیحاتی در مورد تعداد برج ها، طبقات و واحده های پروژه نخل ارائه شد. گفتیم که در مجموع ۴ برج ساخته خواهد شد که هر یک دارای بیست طبقه خواهد بود. در مجموع ۹۰۰ واحد در پایان این پروژه به چشم خواهد خورد که این هم از دیگر جزئیات فوق العاده شمیم رحمت ۳ به حساب می آید.

حال در این مقاله قصد داریم تا پروژه شمیم رحمت ۳ را از نظر موقعیت جغرافیایی بررسی نماییم. شاید بسیاری از شما عزیزان از موقعیت مکانی این پروژه با خبر باشید و یا حدس و گمان هایی در این زمینه داشته باشید، اما شاید بد نباشد که نگاهی دقیق تر به این موضوع داشته باشیم.

در واقع می خواهیم جایگاه این پروژه در منطقه ۲۲ را بهتر از گذشته ارزیابی کنیم و ببینیم که آیا این موقعیت به سود ساکنان برج های آن خواهد بود یا خیر. پس در صورتی که می خواهید دایره اطلاعات خود را در این خصوص بالا بیشتر کنید، حتما در ادامه با ما همراه باشید.

 

موقعیت جغرافیایی شمیم رحمت ۳ – پروژه نخل در منطقه ۲۲ تهران

پروژه شمیم رحمت ۳ (پروژه نخل)از نظر حمل و نقل عمومی و جا به جایی افراد در وضعیت مناسبی قرار دارد و به هیچ وجه نباید نگران این موضوع بود. ایستگاه مترو و اتوبوس در کنار این پروژه به چشم می خورد و برای افرادی که نمی خواهند از اتومبیل شخصی خود در یک روز بهره ببرند، انتخاب مناسبی خواهد بود.

این برج ها در نزدیکی آزادگان واقع خواهند شد و به این ترتیب، به سادگی می توانید نسبت به تغییر مکان خود به بخش های دیگر شهر اقدام نمایید. علاوه بر آزادگان، اتوبان های شهید همت یا خرازی و شهید حکیم یا همدانی نیز در نزدیکی آن وجود دارد که آن ها هم از بهترین گزینه ها برای جا به جایی از آن مکان به حساب می آیند.

از نظر موقعیت جغرافیایی، پروژه شمیم رحمت 3 (پروژه نخل) در چه جایگاهی قرار دارد؟

بخش دیگری از مزیت های موقعیت مکانی این پروژه به فضای سبز مربوط می شود. شاید از برج های این پروژه تا پارک جنگلی چیتگر تنها چند دقیقه فاصله باشد. گفته می شود که این پارک از طبقات بالای این برج ها قابل مشاهده خواهد بود که این قضیه چشم انداز بی نظیر پروژه را به ما نشان می دهد. بی شک پارک جنگلی چیتگر انتخاب ایده آلی برای در کردن خستگی، تفریح و انجام ورزش هایی همچون دوچرخه سواری است.

همچنین دریاچه خلیج فارس نیز برای مراجعه کنندگان بسیار چشمگیر و جذاب به شمار می رود. حال اگر قصد خرید یکی از واحد های این برج را داشته باشید، تماشای آن از تراس منزلتان نیز امکان پذیر خواهد بود. در مجموع باید گفت شمیم رحمت ۳ فضای مناسبی را برای پیاده روی درست کرده است و این هم از موضوعاتی است که هرگز نباید نادیده گرفته شود.

پروژه شمیم رحمت ۳ در شرقی ترین ناحیه منطقه ۲۲ کلید خورده است و در ساخت آن در همان بخش قطعی خواهد بود. از نگاه دیگر، می توان گفت که این برج ها در بلواری تحت عنوان کوهک ایجاد خواهند شد.

از این موارد که عبور کنیم، چیتگر منطقه مناسبی برای خرید محصولاتتان نیز به شمار می رود. به جز مجتمع تجاری ایرانمال که تقریبا تمام افراد تهران و حتی ایران با آن آشنایی دارند، مراکز دیگری نیز در این بخش و در نزدیکی این پروژه وجود دارد.

این مجتمع تنها تجاری نیست و بخش های تفریحی هم در آن مشاهده می شود. مجتمع تجاری و تفریحی طوبی نیز از جذاب ترین انتخاب ها برای گذراندن اوقات فراغت و همچنین رقم زدن بهترین خرید ها است.

حال باید به سراغ فضای خود این برج ها برویم و ببینیم که چگونه هستند. خوشبختانه این برج ها در موقعیتی کاملا آرام و لذت بخش ساخته خواهند شد و ساکنان آن از نظر سر و صدای بیرون به مشکل نخواهند خورد. در این برج ها از مصالح ساختمانی و تجهیزات فوق العاده استفاده خواهد شد تا میزان آلودگی صوتی به حداقل برسد و افراد از داشتن آرامش در منازل خود لذت ببرند.

سخن پایانی

در این مقاله تلاش داشتیم که موقعیت مکانی پروژه شمیم رحمت ۳ (پروژه نخل) را ارزیابی کرده و از مزایای آن با خبر شویم. خوشبختانه همان طور که مطالعه کردید، مزایای موقعیت این پروژه حرف ندارد و قطعا افراد ساکن در آن جا به وجد خواهند آمد.

این موقعیت از هر نظر به نفع افراد حاضر در برج های این پروژه خواهد بود و شاید بتوان گفت که نکته منفی خاصی در این زمینه به چشم نمی خورد. در مقالات بعدی به موضوعات دیگری پیرامون شمیم رحمت ۳ خواهیم پرداخت تا با آن بیشتر آشنایی پیدا کنیم. امیدوار هستیم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.