تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
کد خبر : 28917

از فکس اینترنتی تا منشی: با خدمات دفترشما به کسب و کارها آشنا شوید

از فکس اینترنتی تا منشی: با خدمات دفترشما به کسب و کارها آشنا شوید

از فکس اینترنتی تا منشی: با خدمات دفترشما به کسب و کارها آشنا شوید این روزها کسب و کارها با کمک دفتر کار مجازی بدون نیاز به فضای کار، صاحب شماره ثابت تهران، فکس اینترنتی، تلفن گویا و سانترال مجازی و منشی می‌شوند. این خدمات از کمتر از ۵۰ هزار تومان در دسترس است.
شرکت «دفترشما» که از هفت سال گذشته خدمات دفتر کار مجازی ارائه می‌دهد و هم‌اکنون بیش از ۴ هزار کسب و کار ایرانی از خدمات این شرکت استفاده می‌کنند، از امکان ارسال رایگان فکس در آینده نزدیک خبر داد.
چرا کسب و کارها از خدمات دفتر کار مجازی استفاده می‌کنند؟ در شرایط کنونی معضل اصلی کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ، کاهش دادن هزینه راه اندازی کسب‌وکار است. خصوصا اجاره دفتر کار در تهران که برای برخی کسب‌وکارها توجیه منطقی ندارد.
از طرفی شیوع کرونا هم باعث شده که کسب‌و‌کارها به دورکاری روی بیاورند، بنابراین تمام کسانی که می‌خواهند وجهه‌ای حرفه‌ای به کسب‌وکار خود بدهند و به هر دلیلی امکان داشتن دفترکار، استخدام منشی و داشتن خط ثابت تهران را ندارند، می‌توانند از خدمات دفتر کار مجازی دفتر شما استفاده کنند.
با فکس اینترنتی دفتر شما از..

از فکس اینترنتی تا منشی: با خدمات دفترشما به کسب و کارها آشنا شوید

این روزها کسب و کارها با کمک دفتر کار مجازی بدون نیاز به فضای کار، صاحب شماره ثابت تهران، فکس اینترنتی، تلفن گویا و سانترال مجازی و منشی می‌شوند. این خدمات از کمتر از ۵۰ هزار تومان در دسترس است.

شرکت «دفترشما» که از هفت سال گذشته خدمات دفتر کار مجازی ارائه می‌دهد و هم‌اکنون بیش از ۴ هزار کسب و کار ایرانی از خدمات این شرکت استفاده می‌کنند، از امکان ارسال رایگان فکس در آینده نزدیک خبر داد.

چرا کسب و کارها از خدمات دفتر کار مجازی استفاده می‌کنند؟

در شرایط کنونی معضل اصلی کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ، کاهش دادن هزینه راه اندازی کسب‌وکار است. خصوصا اجاره دفتر کار در تهران که برای برخی کسب‌وکارها توجیه منطقی ندارد.

از طرفی شیوع کرونا هم باعث شده که کسب‌و‌کارها به دورکاری روی بیاورند، بنابراین تمام کسانی که می‌خواهند وجهه‌ای حرفه‌ای به کسب‌وکار خود بدهند و به هر دلیلی امکان داشتن دفترکار، استخدام منشی و داشتن خط ثابت تهران را ندارند، می‌توانند از خدمات دفتر کار مجازی دفتر شما استفاده کنند.

با فکس اینترنتی دفتر شما از خرید دستگاه فکس و شماره تلفن بی‌نیاز می‌شود!

فکس اینترنتی یا فکس آنلاین از خدمات جانبی دفترشما است. هر شخص حقیقی و یا حقوقی می‌تواند با مراجعه به سایت دفتر شما در ۵ دقیقه صاحب امکانات دفتر کار مجازی شود.

امکاناتی که هزینه راه اندازی یک کسب و کار را کاهش می‌دهد و به شما این امکان را می‌دهد که مدیریت تماس های انواع کسب و کار اینترنتی را به راحتی انجام دهید.

شما هر جای ایران که باشید بدون نیاز به فضای فیزیکی و دفتر کار می‌توانید وارد سایت دفتر شما شوید و برای کسب و کار خود شماره ثابت تهران، تلفن گویا، صندوق صوتی و منشی بگیرید.

همچنین می‌توانید روی خطوط ثابتی که از دفترشما می‌گیرید به صورت اینترنتی فکس دریافت کنید.

ارسال فکس اینترنتی یا فکس آنلاین در دستور کار دفتر شما

همان طور که گفته شما با اشتراک دفتر کار مجازی هم از امکان دریافت فکس را به عنوان یک خدمت جانبی به صورت رایگان برخوردار خواهید شد.

شما برای این که بتوانید فکس را به صورت اینترنتی دریافت و ارسال کنید هیچ نیازی به تهیه دستگاه ندارید.

با استفاده از خدمات فکس اینترنتی «دفتر شما»، می‌توانید هر سندی را که روی کامپیوترتان ایجاد می‌کنید از طریق ایمیل یا وب به دستگاه فکس موردنظر خود بفرستید. در این سرویس پیوست‌های خروجی ایمیل به فکس تبدیل می‌شوند و فکس‌های ورودی به پیوست ایمیل.

خبر خوب اینکه امکان ارسال فکس اینترنتی نیز به زودی فراهم خواهد شد.

با تلفن گویا یک سانترال حرفه ای و ارزان داشته باشید

سیستم تلفن گویا یک سانترال مجازی برای مدیریت تماس‌ است.

در شیوه قدیمی برای داشتن تلفن گویا علاوه بر اجاره دفتر و خرید خط تلفن، باید هزینه‌های نصب و راه‌اندازی و نگهداری بالای سانترال را پرداخت می‌کردید.

از آن گذشته، در صورت نقل مکان به یک نشانی جدید، شماره تماس شما نیز تغییر می‌کند که برای کسب و کار شما اصلا خوب نیست.

اما سرویس تلفن گویا بدون نیاز به نصب هیچگونه نرم‌افزار، سخت‌افزار، سیم‌کشی و یا حتی خرید خط تلفن، همه امکانات ارتباطی سیستم تلفن گویا را برای شما فراهم می‌کند.

در این سرویس، علاوه بر خط تلفن تهران، تمام امکانات یک سانترال حرفه‌ای نظیر پخش پیام خوشامدگویی در ساعات مختلف روز، تعریف منو، داخلی و شماره‌هایی که مایلید تماس‌ها به آنها دایورت شود و همچنین فکس و صندوق صوتی نیز قابل ارائه است.

از طریق پورتال آنلاین «دفتر شما» هم گزارش کامل تماس‌ها و دقایق مصرفی به‌صورت آنلاین در دسترس است.

با کمتر از صد هزار تومان منشی استخدام کنید!

داشتن منشی به کسب و کار شما وجهه حرفه‌ای‌تری می‌دهد و بسیاری از مشغله‌ها نیز از روی دوشتان برداشته می‌شود.

برای استخدام یک منشی نخست باید دفتر کار داشته باشید، یعنی زیر بار هزینه اجاره دفتر کار بروید. پس از آن نوبت به حقوق منشی، بیمه و مزایا می‌رسد.

اما منشی مجازی درست مانند منشی خود شماست؛ یک اپراتور انسانی که به صورت حرفه‌ای همه تماس‌هایتان را پاسخگوست، به افرادی که مشخص کرده‌اید انتقال می‌دهد، پیغام می‌گیرد، با مشتریانتان تماس می‌گیرد، قرار ملاقات‌ها را تنظیم و سفارشات را ثبت می‌کند.

تنها تفاوت آن با منشی عادی این است که نیازی به حضور فیزیکی ندارد و البته، هزینه‌اش بسیار پایین‌تر است.

منشی حرفه‌ای دفتر مجازی با اطلاعات و دستورالعملی که در اختیارش قرار می‌دهید، مشتریانتان را راهنمایی کرده و در صورت لزوم تماس آن‌ها را به شما وصل می‌کند.

با این شیوه شما هزینه ای بسیار پایین تر از استخدام منشی را پرداخت می‌کنید.

برای استفاده از خدمات دفتر کار مجازی از کجا شروع کنیم؟

تمام کسانی که فکر می‌کنند این سرویس‌ها به دردشان می‌خورد می‌توانند به سایت ما به نشانی daftareshoma.com بروند و دو هفته به صورت آزمایشی استفاده کنند.

دفترشما امکانی را فراهم آورده است تا کارآفرینان و صاحبان مشاغل، بدون ریسک و پرداخت هزینه، ۱۵ روز با ویژگیها و مزایای دفتر کار مجازی آشنا شده و از بسته های رایگان بهره مند شوند تا بتوانند به راحتی و با کمترین هزینه ایده های استارتاپی خود را پیاده سازی کنند.

به این ترتیب شما می توانید قبل از خریداری بسته های حرفه ای تلفن گویا و منشی مجازی، به مدت دو هفته عملکرد این سرویس و نحوه استفاده از آن در توسعه کسب و کار خود را ارزیابی کنید و با خیالی آسوده خدمات حرفه ای دفترشما را برگزینید.

اگر هر سوال یا ابهامی هم در رابطه با سرویس‌های دفترشما دارید، با ما تماس بگیرید. شماره تماس ما ۰۲۱۲۸۴۲۰ است و همینطور ما را در اینستاگرام، تلگرام و توییتر و آپارات با آی‌دی daftareshoma پیدا کنید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.-: گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.