تاریخ انتشار : جمعه ۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷
کد خبر : 57536

از دو هفته آینده داشتن کارت واکسن شرط دریافت خدمات می‌شود

از دو هفته آینده داشتن کارت واکسن شرط دریافت خدمات می‌شود

از دو هفته آینده داشتن کارت واکسن شرط دریافت خدمات می‌شودسخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد از دو هفته دیگر، همه خدمات مانند فروش بلیت اتوبوس، قطار و هواپیما به شرط داشتن کارت واکسن ارائه می‌شو..

کارت واکسناز دو هفته آینده داشتن کارت واکسن شرط دریافت خدمات می‌شود

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد از دو هفته دیگر، همه خدمات مانند فروش بلیت اتوبوس، قطار و هواپیما به شرط داشتن کارت واکسن ارائه می‌شود.

همه خدمات با کارت واکسن ارائه می‌شوند

دکتر علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد به زودی تمام خدمات فقط با کارت واکسن به متقاضیان ارائه می‌شود. به گفته رئیسی، تقریبا دو تا سه هفته فرصت داریم تا مردم اقدام به تزریق واکسن کنند. پس از این مهلت، تمام خدمات در مراکز تجمعی مانند خرید بلیط اتوبوس، قطار و هواپیما فقط به شرط داشتن کارت واکسیناسیون به متقاضیان ارائه می‌شود.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا همچنین اظهار کرد می‌توانیم با افزایش تزریق واکسن در آینده نزدیک بسیاری از مشاغلی که تعطیل شده بودند را بازگشایی کنیم. مشاغلی مانند رستوران‌ها، تالارها و باشگاه‌های ورزشی، نزدیک به دو سال است که به خاطر شرایط کرونایی در شهرهای قرمز تعطیل شدند. اما حالا اگر افراد دو دز واکسن کرونا را تزریق کنند می‌توانیم به شرط رعایت پروتکل‌ها این مشاغل و اماکن را دوباره باز کنیم.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.