تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
کد خبر : 585162

از به‌روزرسانی مرج اتریوم تا افزایش نرخ بهره در آمریکا؛ سه اتفاق مهمی که طی ۱۰ روز آینده شاهد آن خواهیم بود

از به‌روزرسانی مرج اتریوم تا افزایش نرخ بهره در آمریکا؛ سه اتفاق مهمی که طی ۱۰ روز آینده شاهد آن خواهیم بود

از به‌روزرسانی مرج اتریوم تا افزایش نرخ بهره در آمریکا؛ سه اتفاق مهمی که طی ۱۰ روز آینده شاهد آن خواهیم بود از روز سه‌شنبه این هفته، شاهد سه رویداد مهم خواهیم بود که می‌توانند برای فعالان بازار ارزهای دیجیتال بسیار مهم و تأثیرگذار باشند. انتشار نرخ تورم ماه قبل آمریکا (۲۲ شهریور) به گزارش

از به‌روزرسانی مرج اتریوم تا افزایش نرخ بهره در آمریکا؛ سه اتفاق مهمی که طی ۱۰ روز آینده شاهد آن خواهیم بود

از روز سه‌شنبه این هفته، شاهد سه رویداد مهم خواهیم بود که می‌توانند برای فعالان بازار ارزهای دیجیتال بسیار مهم و تأثیرگذار باشند.

انتشار نرخ تورم ماه قبل آمریکا (۲۲ شهریور)

به گزارش یو‌تودی، فردا ساعت ۱۷:۰۰ به وقت تهران، آمارهای مربوط به نرخ تورم ماه اوت (مرداد) آمریکا شناخته می‌شود و پس از آن فعالان بازار سیگنال مشخصی را درباره تغییرات آتی در سیاست‌ پولی ایالات متحده دریافت می‌کنند که طبیعتاً می‌تواند بر بازار ارزهای دیجیتال نیز تأثیر زیادی بگذارد.

اگر تورم ماه قبل آمریکا کمتر از انتظارات بازار باشد، مقامات بانک مرکزی این کشور احتمالاً باید در آینده فشار اقداماتی را که در نهایت به ضرر دارایی‌های پرریسکی مانند ارزهای دیجیتال تمام می‌شود (سیاست‌های پولی انقباضی)، کاهش دهند. اگر سناریوی عکس آن روی دهد، به احتمال زیاد شاهد سقوط دوباره قیمت‌ها خواهیم بود.

به‌روزرسانی مِرج اتریوم (۲۳ شهریور)

مرج (Merge)، داغ‌ترین موضوع این روزهای صنعت ارزهای دیجیتال، نیازی به توضیح اضافی ندارد. تغییر در مکانیسم اجماع بزرگترین اکوسیستم برنامه‌های غیرمتمرکز مطمئناً بر بازار تأثیر خواهد گذاشت؛ به این دلیل که شاهد توسعه برنامه‌های زیادی در حوزه‌های مختلف بازار ارزهای دیجیتال هستیم که به شبکه اتریوم وابسته است و از جمله این موارد می‌تواند به پلتفرم‌های ارائه نقدینگی،‌ بازارهای وام‌گیری و وام‌دهی و استخرهای استخراج اشاره کرد که البته مورد آخر پس از به‌روزرسانی مرج دیگر نقشی در شبکه اتریوم نخواهد داشت.

در زمان انتشار این گزارش، قیمت اتریوم پس از رشد ۱۲درصدی در یک هفته گذشته و کاهش نوسانات شدید روزهای اخیر بازار، در محدوده ۱٬۷۵۰ دلار نوسان می‌کند.

نشست کمیته بازار آزاد فدرال آمریکا (۳۰ شهریور)

افزایش دوباره نرخ بهره بانکی توسط فدرال رزرو دیگر نباید برای بازارهای مالی، از جمله بازار ارزهای دیجیتال، غافل‌گیرکننده باشد؛ زیرا تصمیمات آتی این کمیته درباره نرخ بهره پیش‌تر در قیمت‌های بازار منعکس‌شده و نباید باعث افزایش نوسانات شود.

تنها در صورتی شاهد افزایش شدید نوسان در بازار خواهید بود که بانک مرکزی آمریکا به‌جای افزایش ۰.۷۵ واحد درصدی نرخ بهره، تصمیم به افزایش ۱ واحد درصدی این نرخ بگیرد که البته احتمال آن بسیار کم است.

از به‌روزرسانی مرج اتریوم تا افزایش نرخ بهره در آمریکا؛ سه اتفاق مهمی که طی ۱۰ روز آینده شاهد آن خواهیم بود

در این باره بیشتر بخوانید

  • از به‌روزرسانی اتریوم تا برگزاری دو ایردراپ؛ ۳ اتفاق مهم که این هفته شاهد آن خواهیم بود
  • بنیان‌گذار اتریوم: بلاک چین بخش اعظم اقتصاد جهانی را در آینده شکل خواهد داد
  • وضعیت بازار: احتمال کاهش سرعت رشد نرخ بهره در آمریکا بیشتر شده است
  • کارشناس ماینینگ: به‌روزرسانی اتریوم باعث اختلال شدید ارزهای دیجیتال قابل‌استخراج می‌شود
  • اولین روز از فعال‌سازی بلاتریکس؛ وضعیت شبکه اتریوم چگونه است؟

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.