تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸
کد خبر : 35528

ارسال پیام انبوه تبلیغاتی به شیراز

ارسال پیام انبوه تبلیغاتی به شیراز

ارسال پیام انبوه تبلیغاتی به شیرازبا خرید پنل اس ام اس برای ارسال پیامک انبوه شیراز می‌توانید به تمام خطوط موبایل همراه اول و ایرانسل در شهرهای استان فارس پیامک تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی ارسال نمایید.
ارسال پیامک‌های تبلیغاتی با پنل اس ام اس تابان اس ام اس ممکن است و شما پس از داشتن حساب کاربری می‌توانید پیامک‌های خود را با ابزارهای مختلف جهت ارسال انبوه به کلیه مناطق و محلات شهر شیراز انجام دهید.
تبلیغات پیامکی در شیراز با وجود بانک شماره‌های شهر در پنل ممکن است .
سامانه پیام کوتاه تابان اس ام اس در شهر شیراز به کاربران شماره تلفن تمام اهالی شهر را بر اساس کد پستی و محله سکونت آنها در اختیار می‌گذارد و امکان دسته بندی‌های گوناگون برای هدفمند شدن ارسال اس ام اس تبلیغاتی شما به صورت انبوه و با ارزان ترین هزینه ممکن است.
خرید پنل پیامک شیرازهمانطور که می‌دانید در حال حاضر بازدهی تبلیغات پیامکی بیشتر از تبلیغات تراکتی، چاپ در روزنامه‌ها و… است چرا که با پیشرفت تکنولوژی و افزایش ارتباطات، کم کم تبلیغات چاپی جای خود را به تبلیغات اینترنتی و پیامکی می‌دهند شاید برایتان جالب باشد که پیامک‌های تب..

ارسال پیام انبوه تبلیغاتی به شیراز

با خرید پنل اس ام اس برای ارسال پیامک انبوه شیراز می‌توانید به تمام خطوط موبایل همراه اول و ایرانسل در شهرهای استان فارس پیامک تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی ارسال نمایید.

ارسال پیامک‌های تبلیغاتی با پنل اس ام اس تابان اس ام اس ممکن است و شما پس از داشتن حساب کاربری می‌توانید پیامک‌های خود را با ابزارهای مختلف جهت ارسال انبوه به کلیه مناطق و محلات شهر شیراز انجام دهید.

تبلیغات پیامکی در شیراز با وجود بانک شماره‌های شهر در پنل ممکن است .

سامانه پیام کوتاه تابان اس ام اس در شهر شیراز به کاربران شماره تلفن تمام اهالی شهر را بر اساس کد پستی و محله سکونت آنها در اختیار می‌گذارد و امکان دسته بندی‌های گوناگون برای هدفمند شدن ارسال اس ام اس تبلیغاتی شما به صورت انبوه و با ارزان ترین هزینه ممکن است.

خرید پنل پیامک شیراز

همانطور که می‌دانید در حال حاضر بازدهی تبلیغات پیامکی بیشتر از تبلیغات تراکتی، چاپ در روزنامه‌ها و… است چرا که با پیشرفت تکنولوژی و افزایش ارتباطات، کم کم تبلیغات چاپی جای خود را به تبلیغات اینترنتی و پیامکی می‌دهند شاید برایتان جالب باشد که پیامک‌های تبیلغاتی که به گوشی شما در شیراز می‌رسد از چه وسیله و سیستمی ارسال می‌شود. خیلی پیچیده نیست خرید یک سامانه پیامکی تنها وسیله این کار است که از طریق سایت تابان اس ام اس این سرویس در اختیار اهالی شهرهای استان فارس و شیراز قرار گرفته است.

تنوع خدمات در سامانه ارسال پیامک تابان اس ام اس از جمله بانک‌های اطلاعاتی گوناگون بر اساس کد پستی از روی نقشه, سن و جنسیت , تفکیک محلات را به کاربران در سامانه تابان اس ام اس می‌دهد. کلیه خدمات بانک‌های اطلاعاتی و ابزارها پس از ثبت نام و شارژ سامانه تابان اس ام اس امکان پذیر است.

به سادگی از روی نقشه به شیراز پیامک بفرستید

نقشه شهر شیراز به طور کامل به صورت محله بندی شده و تفکیک جزییات برای شما در سامانه طراحی شده است و با نشان کردن محله‌ها به وسیله موس به سادگی امکان ارسال پیامک انبوه به هر محله در شهر شیراز انتخاب و ارسال خواهید کرد.

ارسال پیامک گروهی به شماره‌های شما

ارسال پیامک انبوه به صورت گروهی و یکجا به شماره‌های شخصی که در اختیار دارید با زدن یک دکمه امکان پذیر است . شما این سرویس را در بخش ارسال گروهی دارید و در صورت در اختیار داشتن شماره‌های خود در اکسل و هر فایل دیگری با کپی کردن و ذخیره دائمی در سامانه پیامک تابان اس ام اس خواهید داشت.

ارسال پیامک تبلیغاتی شیراز

خدمات ارسال اس ام اس انبوه به شهر شیراز در سامانه پیامک تابان اس ام اس به دلیل وجود تنوع خدمات و بانک‌های اطلاعاتی دقیق و شفاف با استقبال خوبی از طرف اهالی شهر شیراز از زمان شروع به کار سامانه پیامک تابان اس ام اس همراه بوده و اغلب کاربران نقشه آنلاین رو به دلیل سادگی و دقت منطقه مورد نظر کاربران انتخاب کرده اند.

خرید بهترین پنل اس ام اس شیراز با ابزار ارسال پیام کوتاه به تمام شهرهای کشور در آن ممکن باشد و سرویس‌ها و خدمات کامل را داشته باشد غیر ممکن نیست ! در سامانه پیام کوتاه تابان اس ام اس ثبت نام کرده و خدمات با کیفیت را دریافت کنید.

سامانه پیامک شیراز متناسب با نیاز اهالی منطقه فارس

همه چیز برای شما ساده طراحی شده ! کار کردن با سامانه پیامک تابان اس ام اس در شهر شیراز آنقدر سخت نیست که با گوشی موبایل خودتان حتی امکان استفاده و کار با سامانه از طریق موبایل طراحی و در اختیار شما قرار داده شده است.

پنل اس ام اس شیراز؛ ارسال پیامک تبلیغاتی در استان فارس

ارسال پیامک انبوه یکی از روش‌های مؤثر تبلیغاتی شناخته شده است که در شهرهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. شهر شیراز نیز با داشتن بیش از ۵/۱ میلیون نفر جمعیت و ظرفیت بالای سرمایه گذاری و کسب و کار، از جمله شهرهایی است که استفاده از سامانه پیامکی و ارسال اس ام اس تبلیغاتی در آن رواج دارد. پنل اس ام اس شیراز درگاهی است که صاحبان مشاغل در این شهر می‌توانند با استفاده از آن به راحتی به انتشار محتوای تبلیغاتی خود مشغول باشند.

امکانات پنل پیامکی شیراز

برای استفاده از سامانه پیامکی در شهرهای بزرگ از جمله شیراز، باید در درجه ی اول امکانات و قابلیت‌های پنل اس ام اس برای دریافت نتیجه ی بهتر شناخته شود. امکاناتی که شرایط تبلیغات را برای کاربر پنل پیامکی آسان تر و مؤثرتر می‌کند.

ارسال پیامک انبوه در شیراز

هدف کاربران از استفاده از پنل اس ام اس در اختیار داشتن تعداد بسیاری از مخاطبان و در واقع تبلیغات با مخاطبان بیشتر است. قابلیت ارسال پیامک انبوه در شیراز برای صاحبان مشاغل در این شهر شرایطی را فراهم آورده تا افراد در هر لحظه بتوانند محتوای تبلیغاتی خود را با هر تعداد از مخاطبان که می‌خواهند به اشتراک بگذارند.

ارسال منطقه ای پیامک به هر کجای شیراز

در شهرهای بزرگ از جمله شیراز، در بسیاری از مشاغل مشتریان به صورت بومی بین کسب و کارهای شهر تقسیم شده اند. یعنی به دلیل شلوغی و ترافیک، مردم ترجیح می‌دهند اکثر نیازهای خود را در منطقه و محدوده ی خود رفع کنند. همین موضوع سبب شده است تا امکان ارسال منطقه ای پیامک برای صاحبان مشاغل به یکی از قابلیت‌های مهم سامانه پیامکی تبدیل شود. در پنل اس ام اس شیراز شما می‌توانید ارسال پیامک تبلیغاتی خود را بر اساس پیش شماره، شهر و استان، کد پستی، و یا از طریق ارسال BTS ایرانسل انجام دهید. با استفاده از این قابلیت شما می‌توانید با محدود کردن مخاطبانتان به یک محدوده خاص، علاوه بر هزینه ی تبلیغات کمتر، نتیجه ی بهتری نیز دریافت کنید.

ارسال پیام صوتی

یکی از راه‌های ارسال پیامک تبلیغاتی استفاده از ارسال تماس انبوه صوتی است. کاربر سامانه پیامکی می‌تواند با استفاده از این قابلیت محتوای تبلیغاتی خود را از طریق پیام صوتی به گیرنده‌های خود ارسال نماید. همچنین پیام صوتی به عنوان یکی از تأثیرگذارترین امکانات پنل اس ام اس شیراز شناخته می‌شود.

ارسال پیامک به شماره‌های خودتان

شما می‌توانید از طریق ارسال پیامک گروهی در پنل پیامکی خود، به لیستی از شماره‌هایی که خود شما مشخص می‌کنید اس ام اس تبلیغاتی ارسال کنید. همچنین می‌توانید برای این ارسال‌ها تنظیماتی نظیر دفعات ارسال، زمان ارسال و … را اعمال کنید که پیامک‌های از پیش تعیین شده ی شما به گروه شماره‌هایی که از قبل در سامانه پیامکی خود وارد کرده اید ارسال شود.

به کدام شهرهای استان فارس می‌توان پیامک ارسال کرد؟

بانک شماره‌های موبایل شهرستان‌های مختلف استان فارس در سامانه تابان اس ام اس موجود می‌باشد و به صورت رایگان در اختیار شما قرار ‌می‌گیرد.

شیراز، مرودشت، کازرون، جهرم، لارستان، فسا، داراب، فیروزآباد، نی ریز، آباده، اقلید، لامرد، سپیدان، کوار، زرین دشت، قیر، استهبان، مهر، خرامه، گراش، خرم بید، بوانات، فراشبند، رستم، ارسنجان، خنج، سروستان، پاسارگاد، نورآباد، اردکان، حاجی‌آباد، صفاشهر، مصیری، سعادت شهر

اما شاید برخی از افراد نیازی به ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی نداشته باشند و بخواهند تنها به محدوده مشخصی از شهرهای استان فارس پیامک تبلیغاتی ارسال کنند. چاره چیست؟

ارسال پیامک با تفکیک سن و جنسیت با پنل اس ام اس شیراز

یکی از امکانات سامانه اس ام اس شیراز بانک شماره موبایل بر اساس سن و جنسیت است. شما می‌توانید جهت تبلیغات محصولات و کسب و کار خود از تمامی بانک‌های اطلاعاتی شماره موبایل‌های شهر شیراز استفاده کنید.

این بانک اطلاعات می‌تواند مورد استفاده بسیاری از افراد واقع شود، به خصوص اصناف شهر شیراز که هدف آنها یا مخاطبانشان محدود و مشخص می‌باشد، به طور مثال شما صاحب یک آرایشگاه زنانه هستید و نمی‌خواهید پیامک‌هایتان برای آقایان ارسال شود و با اینکار هم به اهداف تبلیغاتی خود رسیده اید و هم اینکه صرفه جویی چشمگیری در هزینه‌های تبلیغاتی خود داشته‌اید.

ارسال پیامک تبلیغاتی از پنل اس ام اس تابان اس ام اس

پنل پیامک شیراز دارای شماره اختصاصی ارسال پیامک می‌باشد و مشترکین شما می‌توانند علاوه بر ارسال پیامک، دریافت پیام کوتاه نیز داشته باشند و این بدین معناست که شماره مذکور برای ارسال و دریافت پیام کوتاه تنها در اختیار یک مشترک قرار می‌گیرد.

از دیگر امکاناتی که تابان اس ام اس ارائه می‌کند:

  • ارسال پیامک بر اساس پیش شماره مختلف
  • بانک شماره تلفن با تفکیک سن و جنسیت
  • منشی تلفنی
  • ارسال پیامک از روی نقشه گوگل
  • ارسال پیامک صوتی
  • کدخوان
  • ماژول یادآوری اقساط
  • ماژول تبریکات
  • و…

کلام آخر…

برای داشتن تمامی این امکانات و ارسال پیامک تبلیغاتی به نقاط و شهرهای مختلف استان فارس، تنها کافیست پنل اس ام اس تابان اس ام اس را تهیه کنید و بدون نیاز به نصب و فعالسازی دستگاهی سخت افزاری، به صورت آنلاین و تحت وب پیامک تبلیغاتی آن هم با بانک شماره تلفن رایگان ارسال کنید.

کاربران گجت نیوز به کد تخفیف gadgetnews برای خرید پنل اس ام اس از تابان اس ام اس tabansms.com با ۲۰% تخفیف اقدام نمایند.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.-: گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.