تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
کد خبر : 583230

ارسال پیامک به یوزرهای سایت در جهت افزایش فروش

ارسال پیامک به یوزرهای سایت در جهت افزایش فروش

ارسال پیامک به یوزرهای سایت در جهت افزایش فروش اگر قصد داريد کسب و کار آنلاین شما پايدار باشد و کاربران خود را تبدیل به مشتریان دائمی کنید، اولین و مهم ترین نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید، نحوه ی تعامل با کاربران از طریق سایت شما است. این موضوع مهم ترین الویت تمامی

ارسال پیامک به یوزرهای سایت در جهت افزایش فروش

اگر قصد داريد کسب و کار آنلاین شما پايدار باشد و کاربران خود را تبدیل به مشتریان دائمی کنید، اولین و مهم ترین نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید، نحوه ی تعامل با کاربران از طریق سایت شما است. این موضوع مهم ترین الویت تمامی برندها و کمپانی‌های بزرگ در دنیا است. اگر با کیفیت ترین خدمات را به مشتریان ارائه دهید اما کانال‌های ارتباطی شما ضعیف باشد نمی‌توانید به برند بزرگی تبدیل شوید. بدون تعامل درست و مداوم با مشتریان نیز برند سازی شکل نمی گیرد.

یکی از رایج ترین روش‌های تعامل با مشتریان که روی تمامی جنبه‌های کسب و کار شما تاثیر می گذارد، برقراری ارتباط از طریق پیامک است. با وب سرویس پیامکی شما می توانید با هزینه کم و به راحتی از طریق سایت یا اپلیکیشن خود با مشتریان در ارتباط باشید و بواسطه آن فروش خود را افزایش دهید.

در این مقاله به مهم ترین مزیت‌های ارتباط با مشتریان از طریق ارسال پیامک می پردازیم و حرفه ای ترین سامانه ارائه دهنده ی خدمات پیامکی را به شما معرفی می کنیم.

وب سرویس پیامکی

ارتباط با مشتریان از طریق وبسایت یا اپلیکیشن بسیار مهم است چراکه تمامی ارتباط شما به صورت مجازی صورت می‌گیرد، از این رو باید تجربه کاربری مناسبی را برای مشتریان خود ایجاد کنید.

استفاده از اس ام اس، ارتباط با مشتریان وبسایت‌ها را تعاملی تر می‌کند و باعث افزایش رضایت در آنها می‌شود.

برای ارسال پیامک به مشتریان شما نیازمند ابزار حرفه ای به نام پنل پیامکی هستید. با استفاده از این ابزار به راحتی می‌توانید در بستر اینترنت، ارسال، دریافت و مدیریت پیامک‌های کسب و کار خود را انجام دهید.

برای ارسال پیامک از طریق سایت و اپلیکیشن‌ها شما می‌توانید از امکان کاربردی پنل اس ام اس مدیانا یعنی وب سرویس استفاده کنید.

وب سرویس پیامکی درواقع پلی میان سایت و پنل اس ام اس شما خواهد بود که امکان ارسال پیامک را از طریق سایت یا اپلیکیشن بدون نیاز به وارد شدن به پنل اس ام اس فر اهم می‌کند.

در وب سرویس ارسال اس ام اس برای پیاده سازی شما نیازی به کد نویسی ندارید و به راحتی می‌توانید از طریق افزونه‌های پیامکی موجود، سایت خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید.

مدیانا، جامع ترین سامانه پیامکی در کشور

ارسال پیامک

همانطور که پیش تر عنوان شد برای ارسال پیامک به مشتریان، کسب و کارها باید از پنل اس ام اس استفاده کنند. یکی از مهم ترین دلایل نیاز به انتخاب سامانه پیامکی حرفه ای و معتبر، شروع بازاریابی پیامکی به صورت جدی تر و موفقیت در این حوزه است.

در انتخاب سامانه ارائه دهنده ی خدمات فراموش نکنید که تجربه فعالیت در این حوزه می‌تواند فاکتور مهم و تاثیرگذاری باشد. سامانه پیامکی مدیانا یکی از قدیمی ترین سامانه‌های پیامکی در کشور است که به بیش از 200000 کسب و کار کوچک و بزرگ خدمات پیامکی ارائه کرده است.

از امکانات این سامانه قدیمی و با تجربه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پیامک انبوه تبلیغاتی
  • وب سرویس پیامکی
  • نمایندگی پنل اس ام اس
  • امکانات پیشرفته پیامکی
  • بانک جامع و به روز 1401
  • حفظ ارتباط و تعامل با مشتریان

اجرای تبلیغات هدفمند

رایج ترین کاربرد سامانه پیامکی، ارسال تبلیغات گسترده و انبوه است. در این شیوه از تبلیغات امکان جداسازی مخاطبان بر اساس بازر هدف کسب و کارهای مختلف وجود دارد. برای بازاریابی پیامکی می‌توانید بر اساس شهر و استان، سن و جنسیت، منطقه، کد پستی و… پیامک ارسال کنید.

با این روش در عین صرفه جویی در هزینه‌ها می‌توانید با هدفمندی بیشتری مشتریان جدیدی برای کسب و کار خود جذب کنید.

جدا از ارسال از طریق سایت، شما می‌توانید برای تعامل بیشتر با مشتریان از امکانات پیشرفته پیامکی مثل پاسخگوی خودکار، نوبت دهی، یادآوری اقساط و..استفاده کنید. با ارسال پیامک‌های مناسبتی کسب و کار خود را در ذهن مشتری یادآوری و به واسطه ی آن برندسازی کنید.

از دیگر ویژگی‌های سامانه پیامکی مدیانا :

  • ارائه خط اختصاصی به صورت رایگان
  • امکان اجرای کمپین پیامکی
  • ارائه لینک شخصی سازی شده به ازای هر فرد
  • تعرفه پیامکی مناسب

ارسال پیامک از طریق سامانه پیامکی مدیانا

مدیانا جامع ترین پنل پیامکی در کشور است که پشتیبانی 24 ساعته و تخصصی پیامکی دارد. این سامانه برعکس سایر سامانه‌های پیامکی هزینه ای را برای تمدید سالیانه دریافت نمی‌کند. بانک جامع و به روز شماره موبایل یکی از مزیت‌های مدیانا برای ارسال پیامک انبوه به مشتریان است.

اگر به دنبال مسیر مناسب تبلیغات یا ارتباط با مشتریان از طریق سایت و اپلیکیشن خود هستید به راحتی می‌توانید وارد سایت مدیانا شوید، بر اساس نیاز خود مناسب ترین بسته را انتخاب کنید یا مشاوره رایگان دریافت کنید.

این مطلب توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.مقاله اصلی

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.