تاریخ انتشار : جمعه ۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴
کد خبر : 66270

ارز دیجیتال ملی به زودی عرضه می‌شود؛ آیا رمزریال می‌خرید؟

ارز دیجیتال ملی به زودی عرضه می‌شود؛ آیا رمزریال می‌خرید؟

ارز دیجیتال ملی به زودی عرضه می‌شود؛ آیا رمزریال می‌خرید؟ مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی گفت به زودی ارز دیجیتال ملی با نام رمزریال رونمایی خواهد شد تا در کنار سایر ابزارهای پرداخت مورد استف..

ارز دیجیتال ملی به زودی عرضه می‌شود؛ آیا رمزریال می‌خرید؟

مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی گفت به زودی ارز دیجیتال ملی با نام رمزریال رونمایی خواهد شد تا در کنار سایر ابزارهای پرداخت مورد استفاده قرار بگیرد.

مصطفی قمری‌وفا، مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی در صفحه توییتری خود اعلام کرد ارز دیجیتال ملی با نام رمزریال به عنوان یک ابزار نوین به زودی رونمایی خواهد شد و در کنار سایر ابزارهای پرداخت نظیر کارت بانکی، اینترنت بانک و همراه بانک مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

رمزریال چیست؟

مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی در ادامه گفته‌های خود عنوان کرد رمزریال نوع دیگری از اسکناس بوده که قرار است به شکل کاملا دیجیتالی مورد استفاده مردم قرار بگیرد. وی افزود افزایش سرعت در انجام پرداخت توسط مشتری، امنیت بیشتر و ایجاد فضایی نوین برای توسعه تجارت الکترونیک جزو ویژگی‌های مهم این ابزار جدید پولی محسوب می‌شوند.

گفتنی است در رمزریال اصل و ذات پول به شکل الکترونیکی انتقال پیدا خواهد کرد و به تسویه بین بانکی نیازی نخواهد داشت. همچنین در تراکنشی که به وسیله رمز ریال صورت می‌پذیرد، کسبه به شکل فوری قادرند وجوه خود را دریافت کنند. ضمن اینکه پرداخت نیز برای مردم به شکل آنی به انجام خواهد رسید.

منبع گجت نیوز

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.