تاریخ انتشار : شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
کد خبر : 584269

ارزدیجیتالICON، معرفی کامل ارز دیجیتال آیکن

ارزدیجیتالICON، معرفی کامل ارز دیجیتال آیکن

تحول عظیمی با وجود ارز دیجیتال در آینده در امور مالی و اقتصادی دنیا پیش بینی می‌شود. آنچه که مشخص است، از طرف آحاد مردم به این نوع ارز ارزش بسیاری داده شده است و همین مسئله باعث شد تا سرمایه گذاری در رمز ارزها ایده آل به نظر برسد. برای ورود به بازار ارز

تحول عظیمی با وجود ارز دیجیتال در آینده در امور مالی و اقتصادی دنیا پیش بینی می‌شود. آنچه که مشخص است، از طرف آحاد مردم به این نوع ارز ارزش بسیاری داده شده است و همین مسئله باعث شد تا سرمایه گذاری در رمز ارزها ایده آل به نظر برسد. برای ورود به بازار ارز دیجیتال لازم است آموزش لازم در مقدمات آن دیده شود. لازم است پشتوانه، آینده و سرمایه گذاران کلان یک ارز شناخته شود تا با خیالی آسوده به آینده نگاه کرد. در این مطلب در مورد ارز دیجیتال ICON و هر آنچه باید در این رابطه دانست، مطالبی را ارائه می‌دهیم.

ارز دیجیتال ICON

آیکون یا ICON نام پلتفرمی است که رمز ارز ICX را ارائه می­کند که این پلتفرم در تلاش است تا یکی از وسیع­ترین شبکه ­های غیر متمرکز موجود در دنیا را برای برنامه­ های غیر متمرکز و قراردادهای هوشمند تدارک ببیند تا به این ترتیب بتوان با بهره­گیری از این قراردادهای هوشمند امکان برقراری تعامل میان بلاکچین ­های مختلف را مهیا نمود.

هدف ارز دیجیتال ICON به عنوان یک شبکه بلاکچین غیر متمرکز این است که بتواند پلتفرمی را ایجاد نماید که در آن تمامی صنایع گوناگون نظیر صنایع امنیتی، مالی، درمانی، آموزشی، بیمه­ای و دیگر صنایع بتوانند در بستر شبکه­ای واحد به صورت یکپارچه به فعالیت و تعامل با یکدیگر بپردازند. با بهره ­گیری از پروتکل انتقال بلاکچین در ارز دیجیتال ICON، می­توان بلاکچین ­های مختلف مثل اتریوم و بیت کوین را با هم مرتبط نمود تا از این طریق قادر به انجام معاملات و تبادلات گوناگون با یکدیگر باشند.

معرفی کامل ارز دیجیتال آیکن

ارز دیجیتال ICON نوعی شبکه بلاکچین غیرمتمرکز است که از پروتکل انتقال بلاکچین استفاده کرده و با استفاده از آن سایر بلاکچین­های مستقل مثل بیت کوین و اتریوم را به یکدیگر مرتبط می­کند و انجام فعالیت ­های بین زنجیره­ای را ممکن می­سازد. توکن اختصاصی مورد استفاده در شبکه آیکن را به صورت ICX نشان می­دهد که هدف از کاربرد آن، برقراری تعامل بین شبکه­های مختلف بلاکچینی است و می­خواهد ارتباط میان این جوامع را در بستر شبکه ­ای واحد ممکن سازد. اجزا مرتبط کننده جوامع مختلف، نمایندگان آن جامعه می­باشند که در پلتفرم آیکن، جامعه از مجموع ه­ای از نودها تشکیل شده است که تحت رهبری یک سیستم مدیریتی واحد هستند.

ارز دیجیتال آیکن برای اولین بار در سال 2017 به واسطه یک برنامه ارائه ابتدایی کوین منتشر شد و پس از این که سرمایه کافی برای توسعه آن جمع آوری شد. در سال 2018 یک بلاکچین اختصاصی برای ارز دیجیتال ICON کار خود را آغاز کرد. در سال 2019 نیز آیکون استاندارد IRC16 ارائه شد و به دنبال آن توسعه دهندگان قادر بودند تا با بهره گیری از زیرساخت­های شبکه، دارایی­های خود را در شبکه بلاکچین به شکل توکن درآورده و از آن­ها استفاده نمایند. ارز دیجیتال ICON را می­توان در کیف پول­های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری ذخیره نموده و آن را از صرافی ­هایی که این رمز ارز را پشتیبانی می ­نمایند همچون صرافی کوینکس خریداری نمود.

شبکه ارز دیجیتال ICON آیکن از چه قسمت­هایی تشکیل شده است؟

ارز دیجیتال ICON از قسمت­های مختلفی تشکیل شده است که شامل پنج قسمت جامعه آیکن، جمهوری آیکن، نماینده­های جامعه، نودهای جامعه و نودل­های شهروندها می­باشد. به شبکه­ای از نودها که یک سیستم مدیریتی یکپارچه را تشکیل می­دهند جامعه آیکن گفته می­شود که این نودها قادرند با بهره­گیری از ساختار خود پروژه ­های مختلف را مدیریت کرده و جزئیات مربوط به نودها را مشخص نمایند. در جامعه ­های مختلف امکان برخورداری از دیدگاه­های مختلف در مورد تصمیم­گیری ­ها وجود دارد و به عنوان نمونه برخی جوامع از دیدگاه سلسله مراتبی استفاده می­کنند، درحالی که در بیت کوین، گواه اثبات کار مورد استفاده قرار می­گیرد.

نماینده­های هر جامعه منتخبی از اعضای آن جامعه هستند که جز افراد قابل اعتماد آن می­باشند. بلاکچین­ها از طریق نماینده­ها با جمهوری آیکن ارتباط پیدا کرده که با این کار می­توانند توکن هدیه دریافت نمایند. جمهوری آیکن یک جز مدیریتی به حساب می­آید که تصمیمات مرتبط با بلاکچین­ها را مدیریت می­کند. نماینده ­ها با رای خود اعضای جمهوری را تعیین می­نمایند درحالیکه نودهای شهروند امکان رای دادن در شبکه را ندارند. اما این نودها از قابلیت برقراری تراکنش با سایر شبکه ها، در یک شبکه مستقل و همچنین با جمهوری نیز برخوردار می­باشند.

شبکه بلاکچین جمهوری آیکن با نام نکسوس شناخته می­شود که از تکنولوژی Loopchain بهره­مند است. این تکنولوژی جامعه­ هایی را که در جمهوری آیکن قرار گرفته ­اند را با هم مرتبط می­سازد که آن را کنسرسیوم می­نامند. نکسوس با متصل شدن به سایرین می­تواند حتی مقیاس پذیری آن شبکه را هم کنترل نماید.

آینده ارز دیجیتال ICON آیکن

پروژه ارز دیجیتال ICON یک پروژه کارآمد و با زیرساخت ­های مناسب به شمار می­رود که تا به امروز توانسته است تعاملات زیادی را برقرار کرده و به‌روز رسانی ­های بسیاری را به انجام رساند. وب سایت­های مختلفی که به بررسی آینده ارز دیجیتال ­های مختلف می­پردازند بیان کرده­اند که این رمز ارز در آینده به پیشرفت­ های خوبی دست خواهد یافت و احتمال افزایش قیمت آن با یک سیر صعودی بسیار زیاد در نظر گرفته شده است.

درست است که انجام یک پیش­بینی درست و دقیق از آینده بازار رمز ارزها به طور کلی میسر نیست و در این بازار همواره نوسانات و تغییراتی در حال رخ دادن است، اما با این وجود مشخصه­هایی وجود دارند که می­توانند آینده هر کدام از رمز ارزها را تا حدودی مشخص نمایند. به عنوان مثال ارزهای دیجیتالی که یک تیم پشتیبانی قدرتمند داشته و برای آینده شبکه هدف ­های والا و قابل دستیابی را در نظر گرفته ­اند، می­توانند در آینده به پیشرفت ­ها و نتایج خوبی دست پیدا کنند.

جمع بندی

افراد زیادی برای سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال اقدام کرده‌اند و هستند کسانی که با تدبیر و سنجش دقیق به سودهای کلانی رسیده‌اند. در این مطلب شما را با ارز دیجیتال ICON آشنا کردیم و در مورد شبکه و آینده آن مطالبی را ارائه دادیم. شما خودتان نیز می‌توانید با تحقیق و بررسی اطلاعات جامع و کامل دیگری در مورد این ارز جمع آوری کنید و با شناخت کامل با سرمایه گذاری در این ارز به سود برسید. یکی از بهترین صرافی برای سرمایه گذاری در این ارز و دیگر رمز ارزها کوینکس است.

منبع: https://coinexfarsi.net/complete-training/

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.