تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳
کد خبر : 62321

ارزان قیمت ترین تلویزیون های بازار ایران، آذر ۱۴۰۰

ارزان قیمت ترین تلویزیون های بازار ایران، آذر ۱۴۰۰

ارزان قیمت ترین تلویزیون های بازار ایران، آذر ۱۴۰۰اگر به دنبال خرید یک تلویزیون با قیمت مناسب هستید،‌ با ما همراه باشید تا با ارزان قیمت ترین تلویزیون های بازار کشور آشنا شوید.
مطابق با بررسی‌های صورت..

ارزان قیمت ترین تلویزیون های بازار ایران، آذر ۱۴۰۰

اگر به دنبال خرید یک تلویزیون با قیمت مناسب هستید،‌ با ما همراه باشید تا با ارزان قیمت ترین تلویزیون های بازار کشور آشنا شوید.

مطابق با بررسی‌های صورت گرفته، تلویزیون ۳۲ اینچی صنام مدل SLE-24M10 با قیمتی در حدود ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به عنوان ارزان قیمت ترین تلویزیون بازار کشور محسوب می‌شود. پایین‌تر از این محصول و در جایگاه دوم ارزان قیمت ترین تلویزیون های بازار ایران،‌ تلویزیون ۳۲ اینچی آوکس مدل AT3219HB قرار گرفته است. برای خرید این محصول باید مبلغی در حدود ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را کنار بگذارید.

جایگاه سوم نیز با قیمتی در حدود ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به تلویزیون ۳۲ اینچی تی سی ال مدل ۳۲D3000 تعلق گرفته است. تلویزیون ۳۲ اینچی بلست مدل BTV-32HDC110B با قیمت ۵ میلیون تومان در رتبه چهارم قرار گرفته است.

در رتبه پنجم نیز تلویزیون ۳۲ اینچی هایسنس مدل ۳۲N2173FT به چشم می‌خورد. این محصول در حال حاضر با قیمت ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در بازار کشور خرید و فروش می‌شود. رتبه ششم با قیمتی در حدود ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به تلویزیون ۳۲ اینچی مارشال مدل ME-3241 تعلق گرفته است.

تلویزیون ۳۹ اینچی سام الکترونیک مدل UA39T4500TH رتبه هفتم را به خود اختصاص داده است. برای خرید این محصول باید مبلغی در حدود ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان را کنار بگذارید. در رتبه هشتم نیز تلویزیون ۴۳ اینچی شهاب مدل ۴۳SHV27SFL قرار گرفته است. این محصول با قیمت ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در بازار کشور خرید و فروش می‌شود.

جدول ارزان قیمت ترین تلویزیون های بازار ایران

برندمدلسایز (اینچ)قیمت (تومان)
صنامSLE-24M10۲۴۳,۷۰۰,۰۰۰
آوکسAT3219HB۳۲۴,۵۰۰,۰۰۰
تی سی ال۳۲D3000۳۲۴,۸۰۰,۰۰۰
بلستBTV-32HDC110B۳۲۵,۰۰۰,۰۰۰
هایسنس۳۲N2173FT۳۲۵,۳۰۰,۰۰۰
مارشالME-3241۳۲۵,۵۰۰,۰۰۰
سام الکترونیکUA39T4500TH۳۹۶,۲۰۰,۰۰۰
شهاب۴۳SHV27SFL۴۳۷,۲۰۰,۰۰۰

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.