تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶
کد خبر : 59122

ارزان ترین گوشی های سامسونگ در بازار ایران، مهر ۱۴۰۰

ارزان ترین گوشی های سامسونگ در بازار ایران، مهر ۱۴۰۰

ارزان ترین گوشی های سامسونگ در بازار ایران، مهر ۱۴۰۰سامسونگ از سال ۲۰۱۹ با عرضه سری A بیشترین سهم بازار میان رده‌ها را از آن خود کرد. در این مقاله قصد داریم شما را با ارزان ترین گوشی های سامسونگ در با..

ارزان ترین گوشی های سامسونگارزان ترین گوشی های سامسونگ در بازار ایران، مهر ۱۴۰۰

سامسونگ از سال ۲۰۱۹ با عرضه سری A بیشترین سهم بازار میان رده‌ها را از آن خود کرد. در این مقاله قصد داریم شما را با ارزان ترین گوشی های سامسونگ در بازار ایران ویژه مهر ۱۴۰۰ آشنا کنیم.

گوشی های سامسونگ در میان کاربران ایرانی از جایگاه ویژه‌ای بهره می‌برند و موضوع قابل اطمینان بودن این محصولات باعث شده تا سامسونگ در بازار ایران به سهم بسیار زیادی دست پیدا کند. سامسونگ نیز مدتی است برای کسب نگاه تمام کاربران در بازارهای مختلف به تولید گوشی‌های اقتصادی باکیفیت روی آورده است. این برند کره‌ای در ابتدای سال ۲۰۱۹ با ادغام خانواده‌های مختلف از محصولات خود گوشی‌های میان رده سری A را به بازار عرضه کرد و با این طرح توانست بیشترین سهم بازار میان رده در جهان را از آن خود کند. از این رو در این مقاله قصد داریم شما را با ارزان ترین گوشی های سامسونگ در بازار ایران ویژه مهر ۱۴۰۰ آشنا کنیم.

ارزان ترین گوشی های سامسونگ در بازار ایران

سامسونگ گلکسی A01

قیمت: ۲ میلیون و ۱۰۰ تا ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

ارزان ترین گوشی های سامسونگ

هرچند سامسونگ گلکسی A01 در صدر لیست ارزان ترین گوشی های سامسونگ در بازار ایران قرار دارد، اما در این رده قیمتی می‌تواند امکانات مناسبی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. سامسونگ برای این گوشی نمایشگر ۵.۳ اینچی را در نظر گرفته است و آن را در رنگ‌های رنگ‌های قرمز، آبی و مشکی به بازار عرضه می‌کند.

با توجه به ماهیت اقتصادی بودن این گوشی، برای آن دوربین‌های متنوع در نظر گرفته نشده و فقط از دو دوربین با کیفیت ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. از این رو ثبت تصاویر با کیفیت با آن ممکن نیست، اما با این وجود در بین گوشی‌های هم رده دوربین نسبتا خوبی محسوب می‌شود. همچنین با یک سنسور ۵ مگاپیکسلی نیز می‌توان تصاویر سلفی را به ثبت رساند.

گلکسی A01 با با ظرفیت ۳۲ گیگابایت و یک رم ۲ گیگابایتی روانه بازار شده که حافظه آن برای کارهای روزمره مناسب خواهد بود، اما کاربرانی که خواهان حافظه بیشتری هستند می‌توانند از کارت حافظه میکرو اس دی استفاده کنند. این گوشی به باتری با ظرفیت ۳ هزار میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که یک روز کامل دوام خواهد داشت. این گوشی ارزان قیمت سامسونگ برای افرادی که قصد پرداخت هزینه زیاد برای یک گوشی هوشمند را ندارند گزینه ایده‌آلی محسوب می‌شود.

سامسونگ گلکسی A02s

قیمت: ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تا ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

ارزان ترین گوشی های سامسونگ

سامسونگ گلکسی A02s در اواخر سال ۲۰۲۰ میلادی به عنوان یک گوشی اقتصادی کارآمد به بازار عرضه شد. این گوشی از یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی بهره می‌برد که حدود ۸۲ درصد از پنل جلوی گوشی در اختیار این صفحه نمایش قرار دارد. از این رو کاربران با خرید این گوشی به یک نمایشگر کم حاشیه برای انجام کارهای روزمره و وبگردی زیر نور خورشید دسترسی پیدا خواهند کرد.

این گوشی ارزان قیمت با حافظه ۳۲ گیگابایتی به همراه یک رم ۳ گیگابایتی به بازار عرضه می‌شود و امکان سفارش کارت حافظه جانبی تا یک ترابایت نیز برای این گوشی وجود دارد تا کاربران با مشکل کمبود حافظه مواجه نشوند.

سامسونگ برای این گوشی میان رده خود از ۳ دوربین پشتی استفاده کرده که شامل یک لنز عریض ۱۳ مگاپیگسل، یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسل و یک لنز ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق می‌شود. برای سلفی نیز یک لنز ۵ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است که در این رنج قیمتی از کیفیت خوبی بهره می‌برند.

گلکسی A02s به یک باتری با ظرفیت ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع مجهز شده است. با این باتری می‌توان تا دو روز از گوشی به شکل مداوم استفاده کرد. در مجموع کاربران با پرداخت هزینه‌ای نه چندان زیاد می‌توانند به یک گوشی با امکانات مناسب برای کارهای روزمره دسترسی پیدا کنند.

سامسونگ گلکسی A10s

قیمت: ۳ میلیون و ۳۰۰ تا ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان

ارزان ترین گوشی های سامسونگ

گلکسی A10s به یک نمایشگر ۶.۲ اینچ مجهز شده که توانسته ۸۰.۷ درصد از نمای جلو دستگاه را به خود اختصاص دهد. این گوشی با یک رم دو گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی به بازار عرضه می‌شود و در این رنج قیمتی فضای مناسبی را برای ذخیره‌سازی فراهم خواهد کرد. البته گوشی برای افزایش حافظه به درگاهی برای کارت حافظه نیز مجهز شده است.

سامسونگ گوشی گلکسی A10s را برای رفع نواقص A10 به بازار عرضه کرده و به همین دلیل دوربین این گوشی نسبت به قبل ارتقا یافته است. اکنون این گوشی از یک سنسور دوم نیز بهره می‌برد. دوربین اصلی این گوشی ۱۳ مگاپیکسلی بوده و دوربین دوم نیز با هدف عمق بخشیدن به تصاویر در این گوشی تعبیه شده است. دوربین ۵ مگاپیکسل سلفی این گوشی نیز اکنون به ۸ مگاپیکسل ارتقا پیدا کرده و به کمک آن می‌توان قفل گوشی را با تشخیص چهره باز کرد.

سامسونگ برای این گوشی ارزان قیمت باتری ۴ هزار میلی‌آمپر ساعتی در نظر گرفته است تا بتواند به نیاز کاربران خود به خوبی پاسخ دهد. حسگر اثر انگشت نیز یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این گوشی اقتصادی محسوب می‌شود.

سامسونگ گلکسی A11

قیمت: ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تا ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان

ارزان ترین گوشی های سامسونگ

سامسونگ برای گلکسی A11 یک صفحه نمایش ۶.۴ اینچی در نظر گرفته است که در محیط‌های داخلی عملکرد خوبی دارد، اما از آن نمی‌توان به خوبی در زیر نور خورشید استفاده کرد. این گوشی ارزن قیمت سامسونگ با ۳۲ گیگ حافظه داخلی و یک رم ۳ گیگابایتی در بازار عرضه شده و افرادی که خواهان افزایش حافظه هستند می‌توانند از کارت حافظه نیز استفاده کنند.

گلکسی A11 به یک باتری با ظرفیت ۴ هزار میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که برای استفاده معمولی طی یک روز کافی است. دوربین اصلی این گوشی از نوع ۱۳ مگاپیکسلی بوده که امکان عکاسی و فیلم‌برداری با زاویه عریض را فراهم می‌کند. دومین دوربین پشت این گوشی نیز از نوع ۵ مگاپیکسلی اولتراواید بوده و یک حسگر ۲ مگاپیکسلی نیز برای تشخیص عمق در نظر گرفته شده است. به طور کلی این گوشی از لحاظ دوربین و نمایشگر در سطح بالایی قرار ندارد، اما در رنج قیمتی خود برای کارهای معمولی کاربران یک گوشی باکیفیت خواهد بود.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.