ارزان ترین ماشین هایی که در حال حاضر می‌توان در ایران خرید (آذر ۱۴۰۰)اگر قصد خرید یک اتومبیل ارزان قیمت را دارید در ادامه با ما همراه باشید تا با ارزان ترین ماشین هایی که در آذر ۱۴۰۰ خرید و فروش می‌شو..

ارزان ترین ماشین هایی که در حال حاضر می‌توان در ایران خرید (آذر ۱۴۰۰)

اگر قصد خرید یک اتومبیل ارزان قیمت را دارید در ادامه با ما همراه باشید تا با ارزان ترین ماشین هایی که در آذر ۱۴۰۰ خرید و فروش می‌شوند آشنا شوید.

مطابق با بررسی‌های صورت گرفته،‌ پراید صندوق دار مدل ۸۵ هم‌اکنون با قیمتی در حدود ۵۵ میلیون تومان در بازار کشور خرید و فروش می‌شود. پژو پارس مدل ۸۲ نیز حدود ۹۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

با نگاهی به آگهی‌های فروش اینترنتی مشخص می‌شود که قیمت پژو روآ مدل ۸۷ به ۶۵ میلیون تومان رسیده است. یک دستگاه پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۸۲ نیز ۷۷ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. پژو ۴۰۵ GLX کارکرده با قیمتی در حدود ۵۶ میلیون تومان نمونه دیگری از ارزان ترین ماشین هایی است که می‌توانید اقدام به خرید آن کنید.

فولکس گل مدل ۸۴ نیز با قیمت ۷۳ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. پراید صندوق دار مدل ۷۷ نیز حدود ۳۳ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. معامله کنندگان سمند X7 مدل ۸۳ را ۷۲ میلیون تومان قیمت‌گذاری کرده‌اند.

جدول ارزان ترین ماشین های بازار در آذر ۱۴۰۰

برند مدل کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)
پراید صندوق دار ۱۳۸۵ ۱۲۰ هزار ۵۵ میلیون
پژو پارس ۱۳۸۲ ۳۵۰ هزار ۹۰ میلیون
پژو روآ ۱۳۸۷ ۲۳۵ هزار ۶۵ میلیون
پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ۱۳۸۲ ۲۳۰ هزار ۷۷ میلیون
پژو ۴۰۵ GLX ۱۳۷۹ ۵۰۰ هزار ۵۶ میلیون و ۵۰۰ هزار
پیکان وانت ۱۳۸۷ ۱۵۹ هزار ۷۵ میلیون
فولکس گل ۱۳۸۴ ۳۷۵ هزار ۷۳ میلیون
پراید صندوق دار ۱۳۷۷ ۲۸۰ هزار ۳۳ میلیون
دوو ماتیز ۱۳۸۰ ۲۲۰ هزار ۶۰ میلیون
سمند X۷ ۱۳۸۳ ۱۷۰ هزار ۷۲ میلیون

منبع گجت نیوز

خروج از نسخه موبایل