تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۴:۱۲
کد خبر : 71013

ارزان ترین دوربین های عکاسی بازار تا قیمت ۱۰ میلیون تومان – فروردین ۱۴۰۱

ارزان ترین دوربین های عکاسی بازار تا قیمت ۱۰ میلیون تومان – فروردین ۱۴۰۱

ارزان ترین دوربین های عکاسی بازار تا قیمت ۱۰ میلیون تومان – فروردین ۱۴۰۱اگر به دنبال خرید یک دوربین عکاسی ارزان قیمت هستید،‌ در ادامه با ما همراه باشید تا با ارزان ترین دوربین های عکاسی بازار کشور آشن..

ارزان ترین دوربین های عکاسی بازار تا قیمت ۱۰ میلیون تومان – فروردین ۱۴۰۱

اگر به دنبال خرید یک دوربین عکاسی ارزان قیمت هستید،‌ در ادامه با ما همراه باشید تا با ارزان ترین دوربین های عکاسی بازار کشور آشنا شوید.

بررسی‌های صورت گرفته از بازار نشان می‌دهد که قیمت دوربین های عکاسی در مقایسه با هفته پیش کمی تغییر کرده است. در ادامه با ما همراه با شید تا ارزان ترین دوربین های عکاسی بازار تا قیمت زیر ۱۰ میلیون تومان را به شما معرفی کنیم.

توجهتمامی قیمت های اعلام شده در این مطلب، در تاریخ ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ از میانگین قیمت فروشگاه های آنلاین کشور تهیه شده و ممکن است به مرور زمان تغییر کند

با ارزان ترین دوربین های عکاسی بازار آشنا شوید

دوربین عکاسی آکسون مدل AX6062 قیمت: ۴۰۰ هزار تومان

ارزان ترین دوربین های عکاسی بازار

دوربین عکاسی آکسون مدل AX6062، یکی از ارزان ترین دوربین های عکاسی بازار کشور است. اگر قصد دارید برای فرزند زیر ۱۰ سال خود دوربین عکاسی تهیه کنید، این محصول می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این دوربین اسباب بازی از سنسور ۵ مگاپیکسلی کپی و قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو اس دی تا ۳۲ گیگابایت بهره می‌برد و همچنین قادر به فیلمبرداری نیز هست. این دوربین آکسون دارای ۵ نوع بازی و ۶ زبان و بک گراندگذاری مختلف تصاویر کودکان است. اگر قصد خرید این محصول را دارید باید ۴۰۰ هزار تومان هزینه کنید.

دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم مدل Intax Mini 9 Clear قیمت: ۱ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان

ارزان ترین دوربین های عکاسی بازار ایران

نمونه دیگری از دوربین های عکاسی ارزان قیمت موجود در بازار کشور، دوبین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم مدل Intax Mini 9 Clear است. شرکت فوجی فیلم یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان دوربین های عکاسی چاپ سریع در دنیا محسوب می‌شود. این شرکت دوربین‌های عکاسی خود را تحت عنوان Intax روانه بازار می‌کند و تا به امروز مدل‌های مختلفی از این دوربین‌ها معرفی شده است.

سری دوربین‌های Intax Mini در بازار جهان طرفدار بسیاری دارند. Intax Mini ۹ پس از مینی ۸ معرفی شد و تنها تفاوت مشخص این دوربین نسبت به مدل قبلی خود، اضافه شدن یک آینه عکاسی سلفی در قسمت جلوی آن است. این محصول در بازار کشور با قیمت یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم مدل Intax Mini 11 قیمت: ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان

ارزان ترین دوربین های عکاسی بازار

دوربین عکاسی Intax mini 11 یکی از جذاب‌ترین محصولات برند فوجی فیلم است که به عنوان وسیله سرگرمی، گزینه مناسبی برای تمام سنین به شمار می‌رود. این دوربین با کارایی و طراحی متفاوتی تولید شده است. به محض این که با آن عکس می‌گیرید، عکس شما از شیار کنار دوربین بیرون می‌آید. در حقیقت عملکرد دوربین به این صورت است که کارتریجی شامل تعدادی فیلم مخصوص درون دوربین قرار می‌گیرد. با فشردن شاتر، نور از دیافراگم وارد دوربین شده و روی این فیلم‌های حساس به نور اثر می‌گذارد. پس از بسته شدن مجدد دیافراگم، فیلمی که عکس روی آن ثبت شده از شیار کناری بیرون می‌آید و پس از چند دقیقه قرار گرفتن در معرض نور، عکس کم کم ظاهر می‌شود.

برای استفاده از این دوربین باید کاغذ مخصوص آن را تهیه کنید. عکس‌ها در سایز ۶۲ در ۴۶ میلی‌متر چاپ می‌شوند. این محصول در بازار کشور ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان قیمت خورده است.

دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم مدل Intax Square SQ6 قیمت: ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان

ارزان ترین دوربین های عکاسی بازار ایران

دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم مدل Intax Square SQ6 نمونه دیگری از ارزان ترین دوربین های عکاسی بازار ایران است. SQ6 دوربینی آنالوگ مانند اینستکس مینی ۸ و ۹ است که فیلم‌هایی مشابه SQ10 دارد. فیلم اینستکس اسکوئر «Instax Square» در سایز ۸۶×۷۲ میلی‌متر است، اما تصاویر ثبت شده در واقع ۶۲×۶۲ میلی‌متر هستند. اندازه‌ی تصاویر سایر محصولات اینستکس ۴۶×۶۲ میلی‌متر است و بنابراین اینستکس اسکوئر بزرگ‌ترین سایز عکس را در میان تمام محصولات اینستکس دارد.

این دروبین ساده و سرگرم کننده از طراحی ظریفی برخوردار است. لنز Fujinon 65.75mm با نسبت کانونی f/12.6 درست در مرکز این دوربین مربعی قرار دارد و در کنار آن یک آیینه کوچک برای عکاسی سلفی در نظر گرفته شده است. برای خرید این محصول باید ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان هزینه کنید.

دوربین عکاسی کانن مدل IXUS 185

قیمت: ۴ میلیون تومان

ارزان ترین دوربین های عکاسی بازار

دوربین عکاسی کانن مدل IXUS 185 یکی دیگر از دوربین های عکاسی ارزان قیمت موجود در بازار کشور است. این دوربین کوچک و جمع‌وجور ۱۳۸ گرم وزن دارد و در ابعاد ۹۵.۲ × ۵۴.۳ × ۲۳.۶ طراحی شده است. با روشن شدن دوربین، لنز آن به سمت بیرون باز می‌شود. در قسمت‌های پشتی دوربین،‌ صفحه نمایش LCD در سایز ۲.۷ اینچ با دقت ۲۳۰۰۰۰ نقطه قرار دارد. در کنار این صفحه نمایش، دکمه‌های تنظیمات و منو قرار گرفته و در بالای دوربین،‌ دکمه‌ی شاتر و دکمه‌ی خاموش و روشن قرار دارد. این محصول در بازار کشور با قیمت ۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

دوربین عکاسی فوجی فیلم مدل Intax Mini 90 Neo Classic

قیمت: ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان

ارزان ترین دوربین های عکاسی بازار

دوربین عکاسی Intax Mini 90 Neo Classic، دوربینی فوری است که از فیلم‌های ۲ × ۳ اینچ استفاده می‌کند. کافی است دوربین را به موضوع مورد نظر خود نشانه بگیرید، دکمه‌ی شاتر را فشار دهید تا دوربین در مقابل چشمان شما عکس را از سوی دیگر ظاهر کند. به عنوان پرچمدار و «Flagship» سری «Instax» این مدل ویژگی‌های بیشتر و ظاهری شیک‌تر ارائه می‌کند. اگر قصد خرید این محصول را دارید باید حاضر به پرداخت مبلغی برابر با ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان شوید.

دوربین عکاسی کانن مدل SX430 IS قیمت: ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان

ارزان ترین دوربین های عکاسی بازار

دوربین SX430 IS از نوع بریج یا شبه SLR محسوب می‌شود، ۳۲۳ گرم وزن دارد و در ابعاد ۱۰۴×۶۹×۸۵ میلی‌متر است. در این دوربین از حسگر CCD با دقت موثر ۲۰.۵ مگاپیکسل استفاده شده و ابعاد حسگر آن ۶.۱۷ × ۴.۵۵ میلی‌متر است. پردازشگر تصویر آن DIGIC 4+ بوده و لنز این دوربین با فاصله کانونی ۱۹۳.۵-۴.۳ میلی‌متر و بزرگنمایی ۴۵ برابر اپتیکال، از لرزشگیر تصویر بهره می‌برد. این دوربین با کیفیت HD و با حداکثر سرعت ۲۵ فریم بر ثانیه فیلم‌برداری می‌کند. حساسیت SX430 IS از ۱۰۰ شروع می‌شود و تا ۱۶۰۰ قابل تغییر است. برای خرید این محصول باید ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان هزینه کنید.

دوربین عکاسی کانن مدل EOS 4000D لنز ۱۸-۵۵ میلی‌متر DC III قیمت: ۱۰ میلیون تومان

ارزان ترین دوربین های عکاسی بازار

دوربین عکاسی EOS 4000 D ساده‌ترین و ارزان‌ترین دوربین DSLR شرکت کانن است. این محصول همه آنچه از یک دوربین DSLR انتظار دارید را در اختیارتان می‌گذارد؛ اما کانن سعی کرده با استفاده از برخی امکانات ضعیف که تأثیر آن بر کیفیت دوربین چندان زیاد نیست،‌ قیمت این دوربین را کم کند. یکی از عجیب‌ترین بخش‌های طراحی در این دوربین حذف دکمه روشن و خاموش (On/Off) است. در این دوربین همان دکمه‌ای که برای انتخاب Mode عکس برداری استفاده می‌شود، به عنوان دکمه روشن و خاموش دوربین نیز به کار می‌رود. در این دوربین، دکمه Dial یا همان دکمه چرخانی که انتخاب مدهای M/Av/Tv/S را انجام می‌دهد، در نهایت دوربین را خاموش می‌کند. بنابراین هر بار که دوربین را روشن و خاموش می‌کنید، باید دوباره حالت عکس برداری را انتخاب کنید. این محصول در بازار کشور با قیمت ۱۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.