تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶
کد خبر : 64077

ارتقاء نمره آیلتس تضمینی در آموزشگاه زبان هیراد

ارتقاء نمره آیلتس تضمینی در آموزشگاه زبان هیراد

شایان ذکر است که در مرکز تخصصی زبان هیراد تحت تدریس، حمایت، مشاوره و هدایت اساتید مجرب که حداقل ۱۲ سال به طور حرفه ای آیلتس تدریس کرده اند و چندین دفعه در امتحان آیلتس شرکت کرده اند می توانید نمره آیلتس خود را از ۵ یا ۶ به ۷یا ۸ در عرض چند ماه …

شایان ذکر است که در مرکز تخصصی زبان هیراد تحت تدریس، حمایت، مشاوره و هدایت اساتید مجرب که حداقل ۱۲ سال به طور حرفه ای آیلتس تدریس کرده اند و چندین دفعه در امتحان آیلتس شرکت کرده اند می توانید نمره آیلتس خود را از ۵ یا ۶ به ۷یا ۸ در عرض چند ماه ارتقا دهید.

لازم به ذکر است که انجام این کار فقط و فقط توسط اساتید کار آزموده و با تجربه ممکن است. در مرکز تخصصی  زبان هیراد چندین استاد با تجربه از جمله حمید سیدیان، مجید سیدیان و غیره  وجود دارند که با توجه به تجربه بالای خود می توانند به راحتی ارتقا نمره آیلتس را در عرض چند ماه برای شما ممکن سازند.

ارتقا نمره آیلتس در مهارت رایتینگ

در مهارت رایتینگ به شما تدریس می کنند که چه واژگان، عبارات، جملات، افعال، قیود ، کالوکیشنها و موارد دیگری باید در رایتینگ خود حتما استفاده کنید تا نمره آن ارتقا یابد.

در ضمن به شما با جزئیات تدریس می کنند که چه طور و بر چه اساسی باید رایتینگ های تسک یک و دو خود را در آیلتس جنرال و آکادمیک به طور حرفه ای سازمان دهی، طراحی و سپس بنویسید تا نمراتتان به طور چشم گیری ارتقا یابند. همانطور که می دانید در سالهای اخیر کسب نمره رایتینگ آیلتس ۷ و یا بالاتر خیلی خیلی دشوار شده است و این کار فقط و فقط از عهده اساتید فوق حرفه ای آیلتس که تعدادی از آنها خوشبختانه در مرکز تخصصی زبان هیراد مدت زمان طولانی هست که آیلتس تدریس می کنند بر می اید. شواهد نشان می دهد که دانشجویانی که به این اساتید حرفه ای آیلتس در مرکز تخصصی زبان هیراد اعتماد کرده اند ، تمام نکات آموزشی آنها را مطالعه و تمرین کرده اند ، نصایح آنها جدی گرفته اند و تمارین خود را کامل انجام داده اند به راحتی توانسته اند در عرض چند ماه نمره آیلتس خود را ارتقا دهند و به هدف مهاجرتی ، آکادمیکی و کاری خود دست پیدا کنند.

ارتقا نمره آیلتس در مهارت های دیگر

شایان ذکر است که در مرکز تخصصی زبان هیراد اساتید مجرب دقیقا مثل مهارت رایتینگ که در بالا توضیح داده شد مهارت های دیگر شما را برای امتحان آیلتس ارتقا می دهند و روشها ، نکات و تمام جزعیات آنها را به شما در دوره های آموزشی تدریس می کنند.دوره های آیلتس مرکز تخصصی زبان هیراد از سیر تا پیاز آیلتس و حتی واژگان و مترادف هایی که برای هر مهارت آیلتس ضروری می باشند توسط خود اساتید کار آزموده آیلتس در کلاسهای آموزشی آیلتس تدریس می شوند به عبارت دیگر هر آنچه لازم است برای هر مهارت آیلتس توسط خود اساتید آیلتس کاملا د ر کلاسها تدریس می شوند. در حقیقت دانشجویان اصلا لازم نیست کتاب و یا منبع دیگری مطالعه کنند فقط  کافی است از روی کتاب های که اساتید آیلتس در کلاسهای آیلتس به آنها معرفی می کنند تمرین حل کنند و تست بزنند و در کلاسهای آیلتس تحت رهبری اساتید مشکلات خود را رفع کنند. در کلاسهای آیلتس هیراد مقالات نوشته شده توسط دانشجویان به دقت توسط اساتید باتجربه آیلتس تصحیح می شوند و روی آنها اساتید به جهت ارتقا نمره کامنت می دهند.

در دوره مهارت اسپیکینگ صحبت ها و مکالمات دانشجویان توسط اساتید آیلتس غلط یابی می شوند تا بعد از چند جلسه آموزشی دانش جویان بتوانند تا حد ممکن بدون غلط گرامری، تلفظی و غیره به طور روان و مسلط انگلیسی صحبت کنند. در دوره مهارت اسپیکینگ آیلتس اساتید به دانشجویان عبارات، فیلرها، اصطلاحات، کالوکیشن ها، جملات و عبارات آغازی و پایانی ، قیود، صفات و افعال تکنیکی تدریس می کنند تا بتوانند بعد از تمرین کافی به سبک نیتیو بنویسند و صحبت کنند. باید ذکر شود که امروزه فقط و فقط افرادی می توانند نمره آیلتس هفت و یا بالاتر کسب کنند که انگلیسی عمومی آنها خیلی خوب و نیتیو محور باشد. در مرکز تخصصی زبان هیراد این امر زیر نظر اساتید آیلتس حرفه ای کاملا ممکن می باشد.

 

دوره POST-IELTS به چه صورت می باشد؟

بعد از دوره آیلتس که دو یا نهایتا چهار ماه طول می کشد دوره POST-IELTS تعریف شده است که یک ماه طول می کشد که دانشجویان در صورت تمایل می توانند در دوره POST-IELTS شرکت کنند تا صد در صد ارتقا نمره قابل ملاحظه ای در امتحان آیلتس خود داشته باشند. در نتیجه در مرکز تخصصی زبان هیراد دانشجویان می توانند در عرض دو ماه، چهار ماه، و یا نهایتا پنج یا شش ماه می توانند نمره آیلتس بالایی دریافت کنند و یا نمره آیلتس قبلی خود را حداقل یک تا دو نمره ارتقا دهند. در مرکز زبان هیراد تخصص و تجربه است که نمره آیلتس دانش جویان را به طور قابل توجهی ارتقا می دهد.

در مرکز تخصصی زبان هیراد در کلاسهای آیلتس جزوات حرفه ای به روز توسط اساتید تدریس می شوند. و دانش جویان می توانند سالها از این جزوات بهره ببرند. در حقیقت اساتید آیلتس هیراد تمام مطالب کتاب های آیلتس را از حفظ هستند و روی آنها تسلط کامل دارند. لازم  به ذکر است که در این مرکز تمام کتاب ها و منابع معتبر و به روز توسط اساتید آیلتس به دانش پژوهان معرفی می شوند.

در مرکز تخصصی زبان هیراد  با برنامه ریزی دقیق به نمره آیلتس مورد نظرتان حتما دست خواهید یافت و یا آن را حداقل یک یا دو نمره ارتقا می دهید و به  نمره ۷.۵ و یا ۸ در عرض دو و یا نهایتا ۵ ماه می رسانید. در ضمن زبان انگلیسی عمومی و آکادمیک شما به طور غیر قابل باوری ارتقا می یابد.همچنین این آموزشگاه برای راحتی شما زبان آموزان گرامی دوره آنلاین آیلتس را نیز فراهم کرده است.

جهت مشاوره، تعیین سطح و هماهنگی های لازم با همکاران در مرکز تخصصی زبان هیراد با شماره های موسسه  ۲۲۲۲۸۳۶۲-۲۶۴۲۰۲۲۵  تماس حاصل فرمایید. در ضمن،‌ می توانید برای مشاوره رایگان با مدیران آموزشی مرکز تخصصی زبان هیراد و کسب اطلاعات بیشتر به شماره های ۰۹۱۲۳۲۱۸۵۱۷ و یا ۰۹۱۲۳۳۴۱۵۱۳ در واتساپ پیغام دهید و یا به سایت www.hiradenglish.com مراجعه کنید. آدرس شبکه اینستاگرام مرکز تخصصی زبان هیراد @hiradenglish می باشد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.