تاریخ انتشار : شنبه ۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۶:۳۰
کد خبر : 70315

ارائه خدمات پس از فروش موبایل ویژه نوروز ۱۴۰۱

ارائه خدمات پس از فروش موبایل ویژه نوروز ۱۴۰۱

ارائه خدمات پس از فروش موبایل ویژه نوروز ۱۴۰۱تخفیف ۵۰ درصدی اجرت تعمیرات موبایل و تبلت ویژه کادر درمان، نیروی انتظامی، پرسنل آتش‌نشانی و راهداران از ابتدای فروردین تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ در سراسر کشور ارا..

ارائه خدمات پس از فروش موبایل ویژه نوروز ۱۴۰۱

تخفیف ۵۰ درصدی اجرت تعمیرات موبایل و تبلت ویژه کادر درمان، نیروی انتظامی، پرسنل آتش‌نشانی و راهداران از ابتدای فروردین تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ در سراسر کشور ارائه می‌شود.

شرکت همراه سرویس خاورمیانه در راستای مسئولیت اجتماعی خود، تخفیف ۵۰ درصدی اجرت تعمیرات موبایل و تبلت را ویژه کادر درمان، پرسنل نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی، پرسنل آتش‌نشانی و راهداران عزیز در ایام نوروز در تمام شعب خود در سراسر کشور ارائه می‌دهد.

به این ترتیب تمامی پرسنل سازمان‌ها و نهادهای یاد شده در صورت نیاز به تعمیرات گوشی موبایل و تبلت خود، می‌توانند به یکی از شعب این مجموعه در سراسر ایران مراجعه کرده و با ارائه کارت پرسنلی به کارشناسان آن واحد دستگاهشان در کمترین زمان ممکن عیب یابی، تعمیر و به ایشان تحویل می‌شود.

شرکت همراه سرویس خاورمیانه با بیش از ۱۱ شعبه و ۷۰ نمایندگی در تمامی شهرهای بزرگ، آماده ارائه خدمات به این عزیزان است.

گفتنی است مجموعه همراه سرویس خاورمیانه با یک دهه سابقه فعالیت در زمینه ارائه خدمات پس از فروش موبایل، رتبه نخست را بر اساس ارزیابی سازمان حمایت از مصرف کننده در میان شرکت‌های خدمات پس از فروش موبایل کسب نموده است.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.