تاریخ انتشار: جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۵:۰۹

ارائه تسهیلات بانکی برای خرید پیکاپ کلوت مکث موتورمدیرعامل شرکت مکث موتور با اشاره به توافق این شرکت با بانک تجارت گفت برای خرید پیکاپ کلوت مکث موتور به مشتریان تسهیلات بانکی ارائه خواهد شد.
بابک وطن ..

ارائه تسهیلات بانکی برای خرید پیکاپ کلوت مکث موتور

مدیرعامل شرکت مکث موتور با اشاره به توافق این شرکت با بانک تجارت گفت برای خرید پیکاپ کلوت مکث موتور به مشتریان تسهیلات بانکی ارائه خواهد شد.

بابک وطن خواه، مدیرعامل شرکت مکث موتور پس از بازدید مدیرعامل بانک تجارت از سالن گروه ماموت در نمایشگاه خودرو تهران ۱۴۰۱ گفت طبق توافق انجام شده با بانک تجارت قرار است به خریداران پیکاپ مکث خودرو تسهیلات بانکی با کم‌ترین سود ارائه شود.

خرید پیکاپ کلوت مکث موتور با تسهیلات بانکی

وطن خواه در ادامه گفته‌های خود بیان کرد در این تفاهم نامه برای خرید پیکاپ کلوت، تسهیلات بانکی با سود ۱۸ درصد در اقساط ۲۴ ماهه و ۳۶ ماهه در نظر گرفته شده که کمترین سود بانکی برای خرید خودرو در میان تمام فروشندگان خودرو به روش اقساطی محسوب می‌شود. مدیرعامل بانک تجارت نیز طی این بازدید گروه ماموت را به عنوان یک شریک استراتژیک برای این بانک معرفی کرد.

گفتنی است پیکاپ کلوت به پیشرانه ۲.۴ لیتری مجهز شده و به عنوان یکی از قدرتمندترین پیکاپ‌های تولیدی بازار ایران محسوب می‌شود. شرکت مکث موتور سال گذشته از نسخه مجهز به گیربکس ۶ سرعته دستی این خودرو پرده برداشت و اخیرا نیز در نمایشگاه خودرو تهران ۱۴۰۱ مدل مجهز به گیربکس اتوماتیک آن را به معرض نمایش درآورد.

مشتریانی که خواهان خرید پیکاپ کلوت هستند به زودی می‌توانند آن را با کم‌ترین سود بانکی خریداری کنند. شرکت مکث خودرو به زودی از طریق سایت خود به آدرس www.maxmotorco.com جزئیات ارائه این تسهیلات را اعلام خواهد کرد.

منبع گجت نیوز

خروج از نسخه موبایل