تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲
کد خبر : 59994

ادعای عجیب وزیر صمت ؛ خودرو تا پایان سال ارزان می‌شود

ادعای عجیب وزیر صمت ؛ خودرو تا پایان سال ارزان می‌شود

ادعای عجیب وزیر صمت ؛ خودرو تا پایان سال ارزان می‌شودطبق گفته وزیر صمت کشور، خودروها تا انتهای سال جاری کاهش قیمت را تجربه خواهند کرد و همچنین صادرات خودرو نیز از سال آینده کلید خواهد خورد.
رضا فاطمی ..

وزیر صمتادعای عجیب وزیر صمت ؛ خودرو تا پایان سال ارزان می‌شود

طبق گفته وزیر صمت کشور، خودروها تا انتهای سال جاری کاهش قیمت را تجربه خواهند کرد و همچنین صادرات خودرو نیز از سال آینده کلید خواهد خورد.

رضا فاطمی امین، وزیر صمت کشور عنوان کرد که تا پایان امسال تولید خودرو حدود صد هزار دستگاه بیشتر از برنامه‌های از پیش تعیین شده خواهد بود و همچنین طی سال آینده یک میلیون و ششصد هزار دستگاه اتومبیل در داخل کشور به تولید خواهد رسید که در آن شرایط، خودروهای داخلی کاهش قیمت را تجربه کرده و قرعه‌کشی نیز دیگر اتفاق نخواهد افتاد.

وی ادامه داد وزارت صمت قصد دارد که به منظور پیشرفت صنعت خودرو ۹ برنامه ویژه را برای این حوزه اجرایی کند که بخشی از آن توسط خود وزارت صنعت و قسمتی نیز به وسیله شرکت‌های خودروسازی به اجرا در خواهد آمد. در صورتی که این برنامه‌ها به مرحله اجرا برسند تحول عظیمی را در صنعت خودرو شاهد خواهیم بود. صنعت خودرو در کشور جایگاه ویژه‌ای دارد و وزارت صنعت هر هفته برنامه‌های شرکت‌های خودروسازی در زمینه‌های مختلف از جمله تولید و مونتاژ را دریافت می‌کند.

وزیر صمت از صادرات خودرو طی سال آینده خبر داد

در حال حاضر وزارت صمت از شرکت‌های سازنده درخواست کرده تا هرچه سریع‌تر محصولات خود را با افزایش کیفیت همراه کنند تا بدین واسطه مشتریان نیز از آن‌ها استقبال بیشتری کرده و رضایت آن‌ها جلب شود. وزیر صمت در ادامه عنوان کرد که وزارت صمت هم‌اکنون ۱۰ برنامه را دنبال می‌کند که یکی از آن‌ها مربوط به صنعت خودرو بوده و به منظور از بین بردن مشکلات و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در این صنعت تدوین شده است.

فاطمی امین در انتها خاطرنشان کرد که با توجه به ظرفیت‌های موجود در صنعت خودرو سازمان توسعه تجارت قصد دارد تا طی سال آینده صادرات محصولات تولید شده در داخل را نیز به ۳ صورت صادرات قطعات، صادرات خودرو و همچنین راه‌اندازی خط تولید در کشور طرف قرارداد کلید بزند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.